Ok, dat bezinken is wel verstandig (tenzij het echt meteen duidelijk is).
En wat vragen jullie dan? Hoe vond je het om elkaar in het echt te ontmoeten? Hoe vond je de date? Voel je een klik ? Wil je op een tweede date?
Ok, dat bezinken is wel verstandig (tenzij het echt meteen duidelijk is).
En wat vragen jullie dan? Hoe vond je het om elkaar in het echt te ontmoeten? Hoe vond je de date? Voel je een klik ? Wil je op een tweede date?
Ik zou zeker ook eerst even nadenken over wat jíj van de de date vond, en dan een open vraag stellen (hoe vond jij het?). En dat als jij eigenlijk al weet dat het hem niet gaat worden, daar inderdaad meteen helder in zijn. Althans, als ik nu weer terug op de datemarkt zou komen, zou ik veel meer bezig zijn met wat ik eigenlijk van de ander vindt ipv angst dat iemand míj niet leuk genoeg vindt.
Ik heb precies hetzelfde. In hetzelfde kader was ik altijd bezig met hoe ik bij iemand en iemands leven zou passen i.p.v. of iemand wel bij mij en mijn leven past.
Ja ik vind het eigenlijk beter om zelf meteen open te communiceren wat jij wilt, ipv eerst aan je date te vragen wat die ervan vond. Vind dat ook altijd heel chill als iemand dat bij mij doet. Echt openen met “ik vond het heel gezellig en zou nog wel eens willen afspreken, als je daar ook zin hebt ?”.
Dat is wel een goede manier, vast ook fijn voor je date.
Ben inderdaad nog veel bezig met wat hij van mij vindt, ik kan dat nooit zo goed peilen. Ik heb het niet snel door als iemand met me flirt.
Dit was ook wel een beetje een meh-date, had zelf niet echt een sterke ja of nee. Dus wou wel weten hoe hij erin stond.
Oh nee dit vind ik zelf echt niet fijn. Het voelt als vissen naar complimenten als iemand dat vraagt of, als ik het nog even moet laten bezinken vind ik het ook niet fijn. En vind het ook niet leuk om on the spot te vertellen dat ik een volgende date niet zie zitten.
Ik heb gisteren toch maar weer eens bumble gedownload uit pure ellende, maar ik krijg deze melding nog wel. Hele late reactie maar tijdens zo’n melding bedacht ik me dat iemand op het forum vroeg of dit nog gebeurt haha
Ik krijg inmiddels de meldingen ook weer haha! Ik denk dat het misschien een bug was.
Bij mij is het aanbod overigens weer waardeloos ![]()
Bij mij ook! Echt geen enkele app is nog succesvol bij mij ![]()
Pfff ja ik vraag me soms echt af waar ik nog een nieuwe vent moet ontmoeten, in het echt kom ik ook nooit (leuke) vrijgezelle mannen tegen ![]()
Ik werk in Rotterdam en heb in mijn Bumble-bio staan “[baan] in de grote stad”, en dit is wat iemand hier op reageert:
-aangepast door moderator-
Ik ben in de war.
Diegene woont in de buurt van Amsterdam en als zij zeggen we gaan naar de stad bedoelen ze een dagje Amsterdam, waar mensen die in de buurt van Rotterdam wonen Rotterdam bedoelen.
Oh haha, ik snap de opmerking wel maar vind het echt next level schaamteloos Amsterdamcore om bij “de grote stad” alleen aan Amsterdam te denken, en dat dan vooral bij mij te leggen alsof ik als Rotterdammer geen recht van spreken heb.
misschien lees je dat er te veel in, wat ik wel snap, maar feitelijk legt die ander nu alleen diens associatie uit met ‘de grote stad’. Zoals voor iemand uit een dorp bij Tilburg, Tilburg ‘de grote stad’ zijn.
Ohhh ok ik zie het gewoon als waar je in de buurt woont
Ja, snap ik op zich wel. Maar zijn reactie zou voor mij logischer zijn als ik in een dorp dichterbij Amsterdam zou wonen maar in Rotterdam zou werken (in mijn profiel staat ook dat ik in Rotterdam woon). Dan nog kan je met de grote stad echt wel meerdere steden dan Amsterdam bedoelen. ![]()
Ik dacht nu komt hij met een écht grote stad a la New Delhi ofzo
Ja ik dacht, die komt niet uit Nederland. Als je uit China ofzo komt kan ik nog wel begrijpen dat je een beetje moet lachen als mensen Rotterdam een grote stad noemen.
Maar doe jij eigenlijk niet hetzelfde als hij maar dan dus met Rotterdam?
Huh, nee? Ik denk bij “de grote stad” niet meteen aan Amsterdam maar afhankelijk van de locatie van de ander misschien aan de eerste grote stad daar in de buurt, maar sowieso heb ik daar niet echt een beeld bij. Vind het gewoon weird dat hij bij grote stad alleen aan Amsterdam denkt als mijn locatie op Rotterdam staat ingesteld.