Ik liet het meestal pas weten als we al afscheid hadden genomen. Soms moet het even bezinken en soms had ik gewoon de ballen niet om het direct af te kappen.
Denk dat als ik nu weer zou beginnen met daten (relatie is net voorbij, dus moet dat eerst nog verwerken en praktisch afronden) dat ik hoop dat ik het direct kan afkappen als dat al heel duidelijk tijdens de eerste date i.p.v. beetje aanrommelen op whatsapp om het later alsnog af te kappen.
Ik heb zelf altijd minstens een dag nodig om het te laten bezinken en bij mezelf na te gaan wat ik er nou écht van vond, dus dan vraag ik het ook pas aan de ander.
Ok, dat bezinken is wel verstandig (tenzij het echt meteen duidelijk is).
En wat vragen jullie dan? Hoe vond je het om elkaar in het echt te ontmoeten? Hoe vond je de date? Voel je een klik ? Wil je op een tweede date?
Ik zou zeker ook eerst even nadenken over wat jíj van de de date vond, en dan een open vraag stellen (hoe vond jij het?). En dat als jij eigenlijk al weet dat het hem niet gaat worden, daar inderdaad meteen helder in zijn. Althans, als ik nu weer terug op de datemarkt zou komen, zou ik veel meer bezig zijn met wat ik eigenlijk van de ander vindt ipv angst dat iemand míj niet leuk genoeg vindt.
Ik heb precies hetzelfde. In hetzelfde kader was ik altijd bezig met hoe ik bij iemand en iemands leven zou passen i.p.v. of iemand wel bij mij en mijn leven past.
Ja ik vind het eigenlijk beter om zelf meteen open te communiceren wat jij wilt, ipv eerst aan je date te vragen wat die ervan vond. Vind dat ook altijd heel chill als iemand dat bij mij doet. Echt openen met “ik vond het heel gezellig en zou nog wel eens willen afspreken, als je daar ook zin hebt ?”.
Dat is wel een goede manier, vast ook fijn voor je date.
Ben inderdaad nog veel bezig met wat hij van mij vindt, ik kan dat nooit zo goed peilen. Ik heb het niet snel door als iemand met me flirt.
Dit was ook wel een beetje een meh-date, had zelf niet echt een sterke ja of nee. Dus wou wel weten hoe hij erin stond.
Oh nee dit vind ik zelf echt niet fijn. Het voelt als vissen naar complimenten als iemand dat vraagt of, als ik het nog even moet laten bezinken vind ik het ook niet fijn. En vind het ook niet leuk om on the spot te vertellen dat ik een volgende date niet zie zitten.
Ik heb gisteren toch maar weer eens bumble gedownload uit pure ellende, maar ik krijg deze melding nog wel. Hele late reactie maar tijdens zo’n melding bedacht ik me dat iemand op het forum vroeg of dit nog gebeurt haha
Ik krijg inmiddels de meldingen ook weer haha! Ik denk dat het misschien een bug was.
Bij mij is het aanbod overigens weer waardeloos ![]()
Bij mij ook! Echt geen enkele app is nog succesvol bij mij ![]()
Pfff ja ik vraag me soms echt af waar ik nog een nieuwe vent moet ontmoeten, in het echt kom ik ook nooit (leuke) vrijgezelle mannen tegen ![]()