Datingapps

De discussie wordt voortgezet vanaf Tinderervaringen - #6034 door littlenumbers.

Eerdere discussies:

4 likes

Nou dat was een mooie post om het vorige topic mee af te sluiten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja ik had je post nog gelezen hoor in het vorige topic, wat een walgelijke vent. Ik gok op serieuze issues, iemand om heel ver vandaan te blijven :flushed:

5 likes

Ik gok op iemand die een beetje provocerend/edgy wil zijn maar die tekst stiekem gewoon 100% meent

11 likes

Iemand die er iig heel duidelijk voor uitkomt een incel te zijn

6 likes

Hahaha ik weet wie je bedoelt. Heb deze tekst laatst nog gescreenshot en naar een vriendin gestuurd. Ben hem al meerdere keren tegen gekomen en iedere keer staat er wel iets in die richting op.

Hij heeft óf veel mentale problemen (heeft hij ook al eens geschreven nl) óf iemand anders maakt steeds een profiel aan om hem in een kwaad daglicht te zetten.

1 like

Dat is gewoon classic incel en dat vind ik (doorgaans) niet onder mentale problemen vallen maar is een maatschappelijk probleem door misogynie.

4 likes

Nohhh ik had dus vorige week vrijdag een leuke match, onder andere hetzelfde gestudeerd (een erg impopulaire richting) en het gesprek liep heel vlot. Anderhalve dag later pas weer antwoord, druk weekend blablabla. Maandag een hele dag heen en weer geappt, zelfde vibe als vrijdag. Hij heeft me dan ook op date gevraagd voor dit weekend.

's Avonds weer minimaal antwoord dat 'ie ging sporten en welke serie ik aan het kijken was. Ik antwoord en stel de vraag terug. Gisterochtend een goedemorgen, hoe gaat het enz maar dus niet echt inhaken op het gesprek van ervoor. Daarna twee berichten om twaalf uur over de taal die hij aan het leren is, gisteravond nog één bericht en sindsdien niks meer.

Heb natuurlijk nog helemaal niks opgebouwd met deze guy maar ugh frustraties. Aan de ene kant wel erg geïnteresseerde vragen stellen (waar ik naar op zoek ben, wat me aantrekt in een man … die clichés) maar aan de andere kant dit luie gedrag. Heb meteen geen zin meer in de date dit weekend :sweat_smile: :joy:

2 likes

Wait, wut? Volgens mij is er niet zoveel aan de hand. Ik herken dit wel van mezelf, ik vond het ook niet fijn om ontzettend veel te appen voordat ik met iemand ging daten voor het geval dat het tegen zou vallen. Dus ik vind dit niet zo gek, hij appt wel gewoon en is geïnteresseerd.
Ik zou vragen “wat spreken we af voor dit weekend?” Als hij dan niet meer antwoordt dan weet je pas genoeg.

14 likes

Snap je reactie hoor en lui gedrag was wel hard uitgedrukt haha. Er staat inderdaad wel wat gepland maar ergens zegt een stemmetje (door oude dates) toch dat hij heus wel zou appen (tenminste tot we elkaar zien) mocht hij écht interesse hebben. Bang dat hij niet komt opdagen ofzo?
Maar aan de andere kant - dan is juist het moment om elkaar te leren dus waar maak ik me inderdaad druk om

3 likes

wow heftig

3 likes

Hoezo heftig? Ik snap dat het overkomt alsof iemand meteen aan bepaalde zaken moet voldoen maar dat bedoel ik niet. Maandag een hele dag aan een stuk geappt, dan plots midden in een gesprek MIA (wat 100% kan gebeuren) en nu al twee dagen zo goed als radiostilte.

Natuurlijk is daar helemaal niks mis mee maar ik heb mezelf lopen afvragen of dit misschien komt omdat er toch minder interesse is. Which is fine maar ik snap deze signalen niet en dát gedrag van mezelf frustreert me op dit moment (terwijl ik heus wel weet dat een eventuele date dat wel zal uitwijzen)

1 like

Ik snap @Accra wel. Als je niet obsessed over me bent, dan heb je niet genoeg interesse in mij.

12 likes

Als ik een eerste date gepland heb zoek ik vaak minder contact dan eerst, wil dan vooral gewoon zien hoe het in het echt is. Niet dat ik vragen zou negeren ofzo, maar opzich vind ik dat best normaal.

Ahhh ik had twee weken geleden een heel onverwachts spontane leuke avond met een oude tindermatch die twee uur verderop woont. Ik gaf een concert in zijn stad en hij kwam kijken. Ik ging met hem mee naar een club en met hem mee naar huis. Toen zette hij toevallig mijn (vrij onbekende en niet recente) favoriete plaat aan, nah ik heb me daar een zwak voor. Als iemand precies dezelfde dingen mooi vindt OEF. Het duurt helaas nog wel even voor ik hem weer ga zien.

10 likes

Nog voordat je elkaar hebt ontmoet ook?

@Accra Ik snap dus nooit hoe je de hele tijd een gesprek gaande kan houden als je gewoon druk bent op werk bijvoorbeeld, of als je iets gepland hebt in het weekend met anderen. Het kost best wel wat tijd om te blijven appen en je hebt dus al wat afgesproken, dus hij weet nu redelijk wat over je en ziet je wel zitten. Waarschijnlijk denkt hij dan spreken we elkaar dan om te kijken hoe de klik in het echt is (wat @babushkababy zegt dus haha).

6 likes

Ik vind dit best logisch maar aan de andere kant als ik in een leuk gesprek of na een paar leuke gesprekken een date heb afgesproken en dat duurt dan nog een week of zelfs langer voor die plaats gaat vinden en ondertussen valt ie helemaal stil en loopt het voor geen meter meer, dan heb ik allang geen zin meer tegen de tijd dat die date er eens is. Als ik dan al het gevoel heb uitgepraat te zijn :confused:
Wat echt niet betekent dat je non-stop in gesprek bent, maar dat je af en toe het idee krijgt: hee wij willen elkaar nog steeds spreken.

Snap @Accra ook wel. Ben altijd wel geneigd in zo’n begin om het een beetje op z’n beloop te laten en niet meteen conclusies te trekken maar een verandering van patroon kan alsnog opvallen en dat gevoel blijkt ook best vaak terecht uiteindelijk.

4 likes

Ah ja kan ik me ook wel voorstellen!
Ik ben uberhaupt geen apper, dat speelt denk ik ook wel mee.

2 likes

Wat ik trouwens ook dom vind is mannen die gewoon alles liken en als je een gesprek opent ze direct unmatchen. Zag het bij een kennis (man) laatst ook dat hij z’n app opende om te kijken wie m had aangesproken, dan pas haar profiel opende, meteen uitriep ‘gatverdamme wat een lelijk wijf’ en haar verwijderde. En daar was ie trots op ook, hij liet het zien aan tafel. Echt een lul, hoop dat ie nooit ook maar 1 date krijgt. :angry:

3 likes

De leukste zijn mannen die dat doen en je ook een berixht sturen en dan ontmatchen. Ik zie die berichten niet maar ik verwacht niet dat het een vriendelijk berichtje is.

1 like

Pffff ja dit is waarom tinder bij mij altijd één notificatie heeft staan ook als ik 0 ongelezen berichten heb omdat ik er een nooit heb kunnen openen klojo’s!!! echt zo irritant

4 likes