Datingapps

ik geef me nummer ook makkelijker dan bv mijn sociale media. nummer blokcen doe ik dan indd als het niet lekker gaat. socials voelt meer prive ofzo?? ik geef denk ik na een paar dagen chat mn nummer vooral ook praktisch

6 likes

Dankje! En ook @Wasbeer :smiling_face:

Ja ik gebruik insta ook best actief, maar toch voelde dat veiliger voor mij toen ik datete. Ik beperkte potentiële dates zodat ze m’n stories niet konden zien. Het voelde veiliger omdat, stel dat het fout gaat, je die persoon niet alleen kan blokkeren maar ook alle toekomstige accounts die die persoon aanmaakt. Terwijl je een telefoonnummer ook kan blokkeren, maar je wel steeds met nieuwe nummers gecontacteerd kan worden.

1 like

Kan iemand dit verklaren:

Een man vraagt me, vrijwel direct, om een drankje te doen. We kletsen kort en spreken zondag af, dan reageert ie niet.
Gister appt ie mij (ik zag de notificaties maar niet geopend) sorry en dat ie het druk had met iets, en stelt ie een nieuwe dag voor.
Vandaag open ik tinder en heeft ie me geunmatched.

WHYY WASTE MY TIME LIKE THIS?

Hij heeft een relatie

6 likes

Ik heb een breeze match en dit weekend is de date.

Ben heel benieuwd, ben er beetje uit. En laatste date was in maart maar was meer een bootycall dan een date :sweat_smile:

Ben ook benieuwd of doorgaat. Vorige keer met breeze ging het lastminute niet door.

5 likes

Hoe ging het?

Het leek wel een sollicitatie gesprek. Ik maakte het grapje zelfs maar hij ging er niet op in.
Goed dat die vragen stelt maar ik vond meer een sollicitatie dan gewoon gesprek. Ik probeerde het meer gesprek te maken maar hij bleef mij te rustig en te droog. Het was voor die 2 uurtjes prima maar meer niet. Volgens mij schrok die ook dat ik 2 kinderen heb maar staat gewoon duidelijk in mijn profiel.

Ah klinkt niet echt als een match. Meestal klagen we ook dat mannen te weinig vragen stellen, maar dit is wel het andere uiterste :joy: gelukkig ook weer achter de rug, op naar een andere date

1 like

Inderdaad te weinig vragen maar dit ook niet. Inderdaad tijd voor volgende date. Misschien toch Hinge of Bumble weer proberen. En niet alleen tinder.

1 like

Ja ik zit op bumble en hinge en heb steeds best wat gesprekjes lopen. Nu al eventjes exclusief aan het daten met iemand van hinge. Met breeze had ik wel eens matches maar die werden vaak afgezegd, omdat ze dan in de tussentijd alweer iemand anders tegen waren gekomen.

1 like