SDC is top hiervoor. Website voelt alsof die gemaakt is in het stenen tijdperk maar wel echt een fijne plek.
Ik heb hele leuke gesprekken met een match, maar door mijn vakantie kunnen we elkaar pas over 3 weken voor het eerst zien. Sowieso niet ideaal dit, iemand weleens succes gehad met een date pas zo laat?
Haha, ja. Erger zelfs: ik was eerst op vakantie en daarna hij, waardoor we elkaar pas na 5 weken konden zien. Inmiddels zijn we verloofd en in verwachting van ons eerste kindje dus het is helemaal goedgekomen.
Mijn nummer geven was een gok, maar je merkt al snel of iemand goede intenties heeft of niet. Als je het spannend vindt, zou je ook bv. je instagram kunnen geven en van daaruit verder communiceren, is misschien nog net wat veiliger dan je nummer.
Ik snap je punt maar ik gebruik insta best actief met stories enzo, dus mijn insta geven vind ik dan juist intiemer dan mijn telefoonnummer geven.
Maar wat een leuk verhaal en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap ![]()
Je kan je stories uitzetten voor bepaalde personen.
I know ![]()
ik geef me nummer ook makkelijker dan bv mijn sociale media. nummer blokcen doe ik dan indd als het niet lekker gaat. socials voelt meer prive ofzo?? ik geef denk ik na een paar dagen chat mn nummer vooral ook praktisch
Dankje! En ook @Wasbeer ![]()
Ja ik gebruik insta ook best actief, maar toch voelde dat veiliger voor mij toen ik datete. Ik beperkte potentiële dates zodat ze m’n stories niet konden zien. Het voelde veiliger omdat, stel dat het fout gaat, je die persoon niet alleen kan blokkeren maar ook alle toekomstige accounts die die persoon aanmaakt. Terwijl je een telefoonnummer ook kan blokkeren, maar je wel steeds met nieuwe nummers gecontacteerd kan worden.