Datingapps

Ik wil graag een keer met iemand naar een seksclub/feestje en ik heb dat ook duidelijk in mijn bio. Maar ik krijg echt zo ontzettend veel berichten met dingen als: club wil ik niet maar misschien kunnen we gewoon samen llkr avondje?? :wink::wink::wink::wink:
Nee!!! Echt zo vermoeiend! Ik twijfel nu of ik er moet inzetten dat ik niet op zoek ben naar losse contacten, maar geen idee of dat handig is. Wat zouden jullie doen?

1 like

Hoe snel geven jullie je nummer? Ik heb hele leuke gesprekken met een match, maar door mijn vakantie kunnen we elkaar pas over 3 weken voor het eerst zien. Sowieso niet ideaal dit, iemand weleens succes gehad met een date pas zo laat?
Mijn tinder weigert meldingen te sturen ofzo, waardoor ik steeds de app moet openen om te zien of hij gereageerd heeft

Oh dit deed ik vroeger altijd wel als er een klik was. Je kunt ze altijd later nog blokkeren mocht het echt niks zijn en je geen contact meer wil.

3 likes

Je wilt geen losse contacten maar wel met iemand naar een seksfeestje/club? Is het dan niet handiger om dat helemaal uit je bio te halen en pas te bespreken met iemand zodra je wat langer contact hebt?

een bio waar je geen domme reacties op krijgt bestaat niet. Waar je wel of niet op zoek naar bent lezen de meeste sowieso al niet. Ik denk je doet het niet voor de massa, die iedere vorm van openheid verward met geen enkele vorm van standaarden hebben, maar op die paar procent die wel leest en op hetzelfde level zit.

2 likes

Nee ik heb genoeg losse contacten nu, ik zoek echt iemand die dat ook wil en dat we daar echt naartoe kunnen bouwen.

Doe je dat op tinder of zit je op een app of website meer daarop gericht?

Tinder en feeld atm! Ik heb ook helemaal geen haast dus heb me niet verdiept in andere sites, maar als je wat weet hoor ik het graag!

Fetlife al geprobeerd? Je kan je daar ook inschrijven voor (kinky) munches en mensen ontmoeten. Zelf geen ervaring mee, maar vrienden van me wel en die vinden dat top.

3 likes

Ik zou SDC dan eens proberen.

1 like

Ik zie genoeg mensen die in hun profiel hebben staan niets op zoek te zijn naar een ONS, heb ik zelf ook.
Vind dat niet gek om in je profiel te zetten eigenlijk, lekker duidelijk juist!

2 likes

Ja fetlife ken ik! Daar heb ik ook een account maar niet zo actief. SDC zegt me niks maar zal ik eens opzoeken

1 like

Je mag altijd een keer mee naar B!

3 likes

Jaa!!! Hahaha

1 like

SDC is top hiervoor. Website voelt alsof die gemaakt is in het stenen tijdperk maar wel echt een fijne plek.

Ik heb hele leuke gesprekken met een match, maar door mijn vakantie kunnen we elkaar pas over 3 weken voor het eerst zien. Sowieso niet ideaal dit, iemand weleens succes gehad met een date pas zo laat?

Haha, ja. Erger zelfs: ik was eerst op vakantie en daarna hij, waardoor we elkaar pas na 5 weken konden zien. Inmiddels zijn we verloofd en in verwachting van ons eerste kindje dus het is helemaal goedgekomen.

Mijn nummer geven was een gok, maar je merkt al snel of iemand goede intenties heeft of niet. Als je het spannend vindt, zou je ook bv. je instagram kunnen geven en van daaruit verder communiceren, is misschien nog net wat veiliger dan je nummer.

7 likes

Ik snap je punt maar ik gebruik insta best actief met stories enzo, dus mijn insta geven vind ik dan juist intiemer dan mijn telefoonnummer geven.

Maar wat een leuk verhaal en gefeliciteerd met je zwangerschap!

6 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap :smile:

3 likes

Je kan je stories uitzetten voor bepaalde personen.

I know :smile: