Hoe ik dit lees was dat hij het niet helemaal zeker wist en dat hij later merkte nou weet je ik vind het wel prima zo en dat dan ook naar je communiceert. Vind ik netjes van hem juist! Hij wist ook niet hoe jij erin stond. Anders had het ook zo kunnen zijn dat het verhaal was superleuke date gehad, allebei wilden we nrs uitwisselen en opeens zegt hij helemaal niks meer.
Haha ja dan denk ik dat mijn gebruikelijke tactiek asocialer is dan hoe hij het heeft aangepakt.
Ik ben meer van het laten doodbloeden als er niet actief wordt gevraagd om een 2e date of een evaluatie.
Is soms ook prima denk ik!
ik vind dat je ook dingen leest in zijn bericht die er niet staan. Hij geeft alleen aan hoe hij erin staat, niet dat hij denkt dat jij wel nog meer interesse hebt. Ik doe dat zelf ook zo direct over het algemeen, alleen maar chill als het voor iedereen duidelijk is toch? Zeker na 1 date is het soms moeilijk om de ander goed te lezen, dus ik snap de directheid wel.
boeie of het wel of niet normaal is, eindstand ben je gewoon een beetje op je pik getrapt dat hij jou afwees (en dat is niet erg, gaat wel weer voorbij). Zou in het vervolg niet die optie kiezen van nummers uitwisselen. Want je kan dan in de breeze app alsnog een berichtje toevoegen van; was gezellig, maar ik zie dit niet verder ontwikkelen. Dat hoeft niet op whatsapp.
Ja dat je via normale datingapp nummer uitwisselt of nog even contact zoekt met betaling en zo snap ik inderdaad wel. Maar bij Breeze is de opzet juist nummers uitwisselen want je wil contact voor een tweede date. Dus dan geef je echt wel een signaal af door te zeggen ja nummers uitwisselen.