Hoe ik dit lees was dat hij het niet helemaal zeker wist en dat hij later merkte nou weet je ik vind het wel prima zo en dat dan ook naar je communiceert. Vind ik netjes van hem juist! Hij wist ook niet hoe jij erin stond. Anders had het ook zo kunnen zijn dat het verhaal was superleuke date gehad, allebei wilden we nrs uitwisselen en opeens zegt hij helemaal niks meer.
Haha ja dan denk ik dat mijn gebruikelijke tactiek asocialer is dan hoe hij het heeft aangepakt.
Ik ben meer van het laten doodbloeden als er niet actief wordt gevraagd om een 2e date of een evaluatie.
Is soms ook prima denk ik!
ik vind dat je ook dingen leest in zijn bericht die er niet staan. Hij geeft alleen aan hoe hij erin staat, niet dat hij denkt dat jij wel nog meer interesse hebt. Ik doe dat zelf ook zo direct over het algemeen, alleen maar chill als het voor iedereen duidelijk is toch? Zeker na 1 date is het soms moeilijk om de ander goed te lezen, dus ik snap de directheid wel.
boeie of het wel of niet normaal is, eindstand ben je gewoon een beetje op je pik getrapt dat hij jou afwees (en dat is niet erg, gaat wel weer voorbij). Zou in het vervolg niet die optie kiezen van nummers uitwisselen. Want je kan dan in de breeze app alsnog een berichtje toevoegen van; was gezellig, maar ik zie dit niet verder ontwikkelen. Dat hoeft niet op whatsapp.
Ja dat je via normale datingapp nummer uitwisselt of nog even contact zoekt met betaling en zo snap ik inderdaad wel. Maar bij Breeze is de opzet juist nummers uitwisselen want je wil contact voor een tweede date. Dus dan geef je echt wel een signaal af door te zeggen ja nummers uitwisselen.
Ik wil graag een keer met iemand naar een seksclub/feestje en ik heb dat ook duidelijk in mijn bio. Maar ik krijg echt zo ontzettend veel berichten met dingen als: club wil ik niet maar misschien kunnen we gewoon samen llkr avondje?? ![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!!! Echt zo vermoeiend! Ik twijfel nu of ik er moet inzetten dat ik niet op zoek ben naar losse contacten, maar geen idee of dat handig is. Wat zouden jullie doen?
Hoe snel geven jullie je nummer? Ik heb hele leuke gesprekken met een match, maar door mijn vakantie kunnen we elkaar pas over 3 weken voor het eerst zien. Sowieso niet ideaal dit, iemand weleens succes gehad met een date pas zo laat?
Mijn tinder weigert meldingen te sturen ofzo, waardoor ik steeds de app moet openen om te zien of hij gereageerd heeft
Oh dit deed ik vroeger altijd wel als er een klik was. Je kunt ze altijd later nog blokkeren mocht het echt niks zijn en je geen contact meer wil.
Je wilt geen losse contacten maar wel met iemand naar een seksfeestje/club? Is het dan niet handiger om dat helemaal uit je bio te halen en pas te bespreken met iemand zodra je wat langer contact hebt?
een bio waar je geen domme reacties op krijgt bestaat niet. Waar je wel of niet op zoek naar bent lezen de meeste sowieso al niet. Ik denk je doet het niet voor de massa, die iedere vorm van openheid verward met geen enkele vorm van standaarden hebben, maar op die paar procent die wel leest en op hetzelfde level zit.
Nee ik heb genoeg losse contacten nu, ik zoek echt iemand die dat ook wil en dat we daar echt naartoe kunnen bouwen.
Doe je dat op tinder of zit je op een app of website meer daarop gericht?
Tinder en feeld atm! Ik heb ook helemaal geen haast dus heb me niet verdiept in andere sites, maar als je wat weet hoor ik het graag!
Fetlife al geprobeerd? Je kan je daar ook inschrijven voor (kinky) munches en mensen ontmoeten. Zelf geen ervaring mee, maar vrienden van me wel en die vinden dat top.
Ik zou SDC dan eens proberen.
Ik zie genoeg mensen die in hun profiel hebben staan niets op zoek te zijn naar een ONS, heb ik zelf ook.
Vind dat niet gek om in je profiel te zetten eigenlijk, lekker duidelijk juist!
Ja fetlife ken ik! Daar heb ik ook een account maar niet zo actief. SDC zegt me niks maar zal ik eens opzoeken
Je mag altijd een keer mee naar B!
Jaa!!! Hahaha