Datingapps

Sommige profielen hebben ook alleen foto’s :joy:

1 like

Blijft nu staan!

2 likes

Deze boy vroeg gisteren al dingen als “wat is je favoriete theesmaak” en “doe je suiker in je thee” en dat vond ik zulke kut vragen dat ik er niet eens meer op gereageerd heb en ik hoopte dat daarmee het gesprek was gestopt voor eeuwig. Maar nu vraagt hij of ik tijdens mijn weekend een vast programma hanteer of niet. :joy::sob: Denk dat ik zo maar een appje stuur dat ik geen klik voel en het hierbij wil laten

Hoe gaan jullie om met dit soort situaties? Hoe lang laat je het doorgaan?

1 like

Gewoon nu meteen zeggen dat dit em niet gaat worden.
Je hebt het al een kans gegeven na je te ergeren aan de hoeveelheid :wink: ''s die hij stuurde dus lijkt me duidelijk dat dit niks is.

3 likes

Ja heb net een berichtje gestuurd! Ben benieuwd, hij lijkt me ook nog wel zo’n figuur die gaat vragen hoe ik dat zo snel al kan weten.

Heb hieruit wel geleerd dat ik voortaan eerst langer via bumble/Happn moet praten voordat ik m’n 06 geef

1 like

Als hij dat nu gaat vragen zal er in ieder geval een interessanter gesprek uit komen dan van de vraag ‘wat is je favoriete thee smaak’ haha. Niks te verliezen. :sweat_smile:

4 likes

Ik ben inmiddels geghost door m’n bumble bff, zelfs nadat we al eens hadden afgesproken :cry:

2 likes

Ik vraag me altijd af wat voorn ellende mannen hebben meegemaakt die " Ik zoek een betrouwbare vrouw" in hun bio hebben staan.

9 likes

Wrs een vrouw die hun eten niet stipt om 18 klaar had staan ofzo

13 likes

Waarschijnlijk hebben die vrouwen bikinipics op insta gezet en heeft ze likes van andere mannen gekregen. Vuile slet.

5 likes

Meestal hebben ze dan in hun bio ‘ik wil graag een sirieuse relatie met een lieven leuken betrouwbaren vrouw die altijd eerlijk is ben een oprechte jonge die doet sporten en van bordspelle hout pak graag terassen met vriende graag alleen like als je gaat prate’

Ja en ik zoek iemand die normaal typt en van interpunctie heeft gehoord, groetjes

23 likes

… en heb me eigen huisje :clap:
Vraag maar als je iets wil weten :sunglasses:

16 likes

Ik ook:(

“Kindje is me nigje”

8 likes

Had een match die me een heel betoog stuurde over dat hij de halve nacht had wakker gelegen en had liggen malen over zijn openingszin en toen allemaal varianten ging sturen waar hij aan zat te denken??? Sorry maar snap je niet hoe creepy je overkomt of ben je gewoon echt op je achterhoofd gevallen???

5 likes

Door zulke situaties denk ik weleens waarom zoek ik nog een man :joy:

6 likes

Hahahaha vreeeselijk. Ik heb liever gewoon een " Hey leuke fotos/uitstraling" of iets kleins over wat ik op mn profiel heb staan. Maar sommige mannen die doen zo hard hun best.
Ik krijg de laatste tijd vaak een openings intervieuw. Zon 5 vragen in een bericht gelijk. Does rustig.

2 likes

Ja erg he, snap echt niet waarom ze denken dat ze zo hard hun best moeten doen. En dat als je dan zo hard je best doet dat je met zo’n domme afgezaagde openingszin aankomt

3 likes

Hahaha ja dit ook inderdaad. Laatst iemand uit hetzelfde dorp, ging hij helemaal: wie is je ex? Ken ik hem? Heb je ook nog hobby’s en wat drink je graag? Letterlijk dit dus hè. En dan 3 uur later al een: waren dit te veel vragen???

3 likes

Ik moet nog steeds bijkomen van dit gesprek

[18-8 14:31] xxx: Random vraag van de dag: hoe drink je jouw koffie? :coffee: Of ben je meer van de thee?
[18-8 15:21] xxx: Dat smaakt toch altijd zelfde? Welke smaak is je favo?
[18-8 16:29] xxx: Gooi je er suiker dan jn?
[19-8 19:54] xxx: Weekend! :partying_face: Heb je altijd een vast schema, wat je doet met deze vrije dagen?
Zelf probeer ik altijd wel wat te wandelen, hardlopen of met vrienden, maar niets staat echt vast.

3 likes