Datingapps

Hij houdt van ‘gezellige dingen doen met vrienden’, misschien houdt hij ook wel van reizen en lekker eten?

Veelbelovend dit

7 likes

We gaan er nooit achterkomen want ik heb het na dat bericht direct afgekapt :joy:

Ik vind het dus bloedirritant dat als mannen dan vragen hoe lang je al vrijgezel bent en ze 8 jaar als antwoord krijgen, dat ze dan compleet in shock zijn en dat je dan dingen krijgt als huhhhh hoe dan?! Hoe kan dat?? Waar komt dat dan door???

Wat verwacht je van me? Dat ik je ga vertellen dat ik eigenlijk gewoon afgrijselijk ben? Weet ik veel hoe t komt, had het ook graag anders gezien

9 likes

Ik snap die vraag ook nooit zo. Het is of te lang of te kort voor ze haha. Wat wil je precies weten met die vraag. Of ik een raar katten vrouwtje bent of nog obsessed met mn ex ofzo

5 likes

Ja of dat er wel echt iets goed mis met je moet zijn ofzo

2 likes

Ik antwoord daar niet concreet op, maar houd het bewust vaag.
Geen zin in verbaasde reacties. Ik voel me al genoeg mislukt hierdoor.

2 likes

Nouja ik snap de vraag wel, al stel ik hem niet direct. Als iemand net uit een serieuze relatie komt dan is het voor mij minder interessant, want dat is nooit goed afgelopen :sweat_smile:

4 likes

Jaa dat wel idd haha maar dan vraag ik meer naar wat iemands intenties zijn op de app. Vaak krijg je dan al als antwoord vam ja mn relatie is net uit dus ik zoek niks serieus.
Maar als je die vraag om die reden stelt ga je toch niet raar doen als iemand bijv 8 jaar zegt.

2 likes

Nee eens, dat gaat nergens over.

2 likes

Als je een date hebt via breeze moet je aan het eind aangeven of je het leuk vond en of je nummers wil uitwisselen. Ziet de ander dan dat je ja hebt gezegd? Of krijg je allebei gewoon die drie vragen over de date, locatie en breeze?

1 like

Nee, je ziet het alleen als beide ja zeggen. Als jij nee zegt gaat de match gewoon weg/stopt het, als jij ja zegt en de ander nee dan stopt het ook.

3 likes

Ik kwam net iemand tegen met alleen een foto van zichzelf én een foto van z’n zelf getimmerde overkapping haha. Had eigenlijk direct naar rechts moet swipen natuurlijk.

17 likes

Dit moet de vriend zijn van die ene forummer die zei hij doet geen fluit maar heeft wel een overkapping gemaakt

8 likes

‘Ik wil jou een hele fijne dag wensen vandaag! xxx’

Vriendin ik cringe hier toch van m’n stoel affff :cry: Vast heel lief bedoeld allemaal hoor maar meine gute zeg gewoon hoi

7 likes

Ik heb een match met iemand dat eeeeecht qua uiterlijk mijn type niet is en ik kan dat toch niet loslaten. Echt zo oppervlakkig van mezelf, bah.

1 like

Maar waarom swipe je diegene dan naar rechts?

12 likes

Ik snap het wel. Ik had mijn exen nooooooit naar rechts geswiped als er destijds zoiets als tinder bestond (ja zo lang is het al geleden :smiling_face_with_tear:), maar doordat ik ze toen in niet date setting leerde kennen en ze leuk begon te vinden, begon ik hun uiterlijk ook leuk te vinden. Maar als ik ze op een app als tinder puur op uiterlijk zou moeten beoordelen en verder niks van ze wist, dan waren ze naar links gegaan. En ik denk dat je soms echt wel leuke en fatsoenlijke mannen mist op die manier, omdat je op basis van uiterlijk meteen iemand naar links knalt. Doe ik zelf ook hoor, want als ik ze wel naar rechts swipe dan zou ik dat ook echt niet los kunnen laten obv een beetje chatten

4 likes

Omdat sommige personen niet altijd duidelijke foto’s hebben en dan swipe ik om ze het voordeel van de twijfel te geven. Soms doen ze dan toch nieuwe foto’s uploaden en dan denk ik hmm, toch niet.

Of ze gebruiken oude foto’s en dan op instagram zie je dan iets heel anders tevoorschijn komen. Genoeg redenen.

En zoals @Baron zegt, soms wil ik het toch proberen omdat er ook soms leuke mannen tussen zitten qua gedrag. Maar heb het idee dat ik het niet altijd naast me neer kan zetten. En ik val echt niet op modellen hoor, hoef ook geen sixpack. Draait vaak bij mij om uitstraling op de foto wat ik toch mis.

5 likes

Een gast die letterlijk 2 fotos heeft waarvan een 6 keer. Allebei ook alleen maar van zn hoofd. Vraagt of ik een duidelijke foto van mezelf heb.
Ik heb 4 of 5 fotos van allemaal verschillende kanten wat wil je nog meer.

Ik kreeg een keer de reactie ‘je hebt maar 1 foto, je bent toch niet dik?’ gelijk gecanceld natuurlijk

7 likes