Datingapps

Ik zie die standaardvragen wel anders (misschien omdat ik ze zelf ook stel haha, vind het wel fijn wat basisdingen te weten van mijn date). Het is niet voor iedereen makkelijk om gevat of origineel te zijn, en vaak komt juist uit het standaardantwoord een leuk gesprek voort doordat je achter gemeenschappelijke interesses komt, je uit dezelfde omgeving komt ed.

9 likes

Ja en ik wil wel weten waar iemand woont, Tinder laat soms mensen zien die 100km verderop wonen maar een keer dichterbij waren ofzo en daar heb ik dan weer niks aan, dus ik vraag ook vaak waar iemand woont.

Lijkt me een heel normale vraag.

4 likes

Maar die standaardvragen zijn toch juist een beetje de basis van iemand leren kennen? Ik snap nooit zo goed wat voor baanbrekende vragen je dan verwacht?

9 likes

Ik vind die online status bij happn zo irritant, waarom kan ik dat niet uitzetten. Heb nu een date gepland met iemand maar hij is de heeele tijd online als ik de app open, begin me dan gelijk af te vragen of hij constant aan het swipen is haha

Ja maar het gaat er dan ook meer om hoe een gesprek loopt. Als het soepel verloopt en er komen dan dat soort vragen voorbij dan heb ik er geen moeite mee maar wanneer het een soort interview wordt, ja sorry maar dan denk ik ‘Gaan we weer’. En dat soort types tref ik op het moment alleen maar. Het is geen vlot en vloeiend gesprek maar alleen maar vragen stellen en antwoorden geven

3 likes

Ik voel me soms net een interviewer.
Of heb je leuk gesprek en dan valt het opeens dood.

3 likes

Ja ik was laatst ook weer aan het interviewen en hij vroeg niks terug. Toen ook maar snel de match weer opgeheven.

4 likes

Ja maar dit is geloof ik niet waar het om ging. Of in ieder geval hoe ik het opvatte. Maar dat dat een van de eerste dingen is die gevraagd wordt als je een buitenlandse naam of uiterlijk hebt.

2 likes

Daar zou ik ook super geĂŻrriteerd over zijn ja! Maar denk dat dat in dit geval niet opgaat gezien de woordkeuze:

Of ik begreep het verkeerd hoor en dan snap ik de irritatie!

4 likes

Nou ik heb eindelijk een keer een date die denk ik wel echt doorgaat haha. Via Breeze, vrijdag om 18.00 uur in Utrecht. Ben benieuwd!

16 likes

Oeh leuk! Ben benieuwd naar welke locatie haha

2 likes

Ja ik ook, dat hoor ik morgen. Ze houden het spannend!

1 like

Je bent wel op de hoogte van de nieuwe FF date regel, he?

3 likes

In dat geval hebben we vanavond live verslag van @Trenchcoat, morgen van mij en vrijdag van @ZusjevanJoost :sunglasses:

14 likes

HEERLIJK

3 likes

image

3 likes

Wat leuk! Heb je vaker een date via breeze gehad?

1 like

Ben toch naar weer even gaan swipen voor de lol, maar ik zie continu gasten die mee hebben gedaan aan first dates of iets anders, en het dan nodig vinden dit in hun bio te zetten zo van “kijk mij ik ben nu een bner”

En wtf is dit

4 likes

die willekeurige hoofdletters :melting_face:

5 likes

Niet geheel willekeurig dus haha

4 likes