Datingapps

Ik wil ook een leuke vent tegenkomen op Tinder of Bumble! Gezellige gesprekken voeren en daten! Maar ik kom momenteel allemaal mafkezen tegen die of alleen maar sex willen of niet kunnen praten…

2 likes

Ik had een match met iemand, en het gesprek gaat zo:

Hij: "Hoi! Alles goed?
Hij: “Ik ben (voornaam) trouwens, aangenaam”
(… kort gesprek)
Een beetje later:
Hij: “Leuk om jou te leren kennen, flalamingo. Ik kom niet vaak vrouwen tegen waarmee ik over deze onderwerpen kan praten. Heel leuk, als ik dat mag zeggen.”
Ik: “Leuk om te horen, dankjewel :)”
Hij: "Ik ben (voornaam) (familienaam), aangenaam :slight_smile: "

De eerste keer dat hij zijn voornaam zei vond ik het al een beetje vreemd want dat staat gewoon duidelijk op zijn profiel. Maar de tweede keer, met zijn familienaam erbij, vind ik het gezien de context nog raarder, ook met die “aangenaam” daarbij.

Ik haat het als mannen zich zo voorstellen. Ik kan lezen lul.

4 likes

Haha ja ik vind het zo vreemd. Wil hij dat ik ook mijn familienaam zeg of is dit een of andere rare versiertruc? Of denkt hij dat ik niet kan lezen?

Ik heb niet gereageerd (want wat moet je daarop zeggen) en daarna is het gesprek stil gevallen.

Ik ben actief aan het swipen als coping strategy tegen mijn LDVD van mijn vorige date, maar surprise surprise, het helpt niet.

4 likes

Het klinkt echt als een bot hahaha

16 likes

Haha ja die zin klinkt zo :stuck_out_tongue: Maar de rest van het gesprek was zodanig specifiek dat het geen bot kon geweest zijn (ging o.m. over een gemeenschappelijke kennis).

2 likes

Kan het niet zijn dat hij meerdere gesprekken heeft lopen? Dus niet meer wist dat ie zich al had voorgesteld

3 likes

AI is inmiddels behoorlijk ontwikkeld dus ik zou het niet uitsluiten!

Maar echt mega vreemd, ook dat “aangenaam”. Ik zou gewoon elke keer droog antwoorden “Aangenaam (voornaam) (familienaam)”.

Misschien kan jij op random momenten in het gesprek ook sturen “aangenaam, ik ben Flalamingo (verzonnen familienaam)” en kijken of dit een positief effect op hem heeft.

5 likes

Ja, dat kan wel, hoewel we wel ‘live’ met elkaar aan het sturen waren

2 likes

misschien wil hij dat je hem googelt? omdat je iets mega impressive over 'm gaat vinden!!

2 likes

Dit dacht ik ook gelijk

3 likes

ze moet het doen en het ons laten weten!!

3 likes

Misschien is ie zelfs beledigd dat ze hem niet herkent ofso

Haha helaas niks spectaculairs. Hij heeft zijn eigen bedrijf dus veel daarrond maar niet echt iets speciaals.

Hij heeft een vaak voorkomende naam, en een naamgenoot die op hem lijkt op Facebook die getrouwd is, maar na een grondige vergelijking van foto’s ben ik tot de conclusie gekomen dat het hem niet is.

2 likes

Ik vind het ook altijd een beetje stom ofzo als mannen zeggen hoe ze heet… dat staat toch in je profiel? Een paar weken terug had ik dit ook. Gesprek ging zo:
Hij: ‘Hoi Jolie, ik heet Bart’
Ik: ‘Ohja? Ik dacht dat je Thijs heette…’
Hij: ‘Haha nee ik heet Bart’
Ik: ‘I know, dat staat toch in je profiel’
Hij: ‘Oja… haha’

16 likes

Ik denk dat ik mezelf elke keer een euro ga geven op het moment dat een man aan mij vraagt ‘waar ik vandaan kom’, aka waar mijn ouders vandaan komen :skull: Binnen no time stinkend rijk denk ik. Soms antwoord ik dan met naam stad en dan bedoelen ze dat natuurlijk niet!!@@#!!! Gisteren gewoon meteen iemand ontmatcht toen ik die vraag kreeg, doeiiiiiii. Sowieso echt klaar met al die standaardgesprekken hahaha dus misschien maar goed dat ik mijn account maar weer heb gedeactiveerd.

7 likes

Deze vraag sowieso. Ik ben vrij wit maar heb een Marokkaanse vader en Marokkaanse naam. Tegenwoordig zeg ik maar als mensen dit vragen: ik kom uit mijn moeder’s kut.

6 likes

Of net even iets anders: ‘Waar woon je?’
→ In een huis :joy:

Ik zou ook een beetje simpel worden van jouw antwoorden hoor, als je met sommige mensen niet wil praten dan zou ik dat gewoon niet doen

19 likes

Snap ik! 90% van de tijd geef ik normaal antwoord maar soms vind ik die standaard vragen zo stom…

3 likes