Hahaha ik vond hem ook echt fantastisch hoor! Maar goed van je, soms is even een paar weken datingapp vrij alles wat je nodig hebt… Ik heb in de maanden maart en april heel veel gedate maar bij mij bleef ook alles bij 1 date, zo stom! En dan heb je een collega van mij: relatie van 14 jaar ging uit, tijd daarna had ze via Tinder haar aller eerste date ooit en dat was meteen raak.
Die eerste vijf staan voor zoveelste letter van het alfabet.
Heb een match met iemand en had niet door dat hij Vlaams is. Krijg me toch een tekst terug waar ik niks van snap ![]()
Haha ja de eerste paar had ik wel kunnen ontcijferen, tot het opeens 31 werd? Aangezien het alfabet maar 26 letters heeft haha
Grapje toch niet! Hij gaf aan te moeten herplannen wegens een familieaangelegenheid.
Ik kan niet zo makkelijk afspreken ivm m’n dochter die bij mij woont en ik ga volgende week op vakantie dus nu wordt het 7 augustus op een maandag moet dan ook oppas regelen, wat een gedoe.
Ik wou nog zeggen " Het is nog geen vrijdag he" haha. Wat een ellende zeg steeds.
Nou zeg, wat stom!
Ik voel mij even een beetje moedeloos want ik heb sinds een week of 3 weer Tinder maar ik heb tot vandaag nog geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren… Ligt het aan de mannen? Doe ik iets verkeerd? Oké soms was ik heel flauw maar 95% van de tijd ben ik normaal
. Moet ik Tinder verwijderen en weer opnieuw aanmaken? Echt, waar zijn al die leuke mannen gebleven?
Is dit een serieuze vraag?
Haha het staat er een beetje stom zie ik nu😂 Maar ik bedoel meer of het aan de tijd van het jaar ligt.
Nee het ligt aan de mannen.
Misschien is het de scepticus in mij maar ik denk dat het wel zou kunnen dat veel mannen in de zomer nog minder naar iets serieus op zoek zijn haha ![]()
Wat bedoel je met geen fatsoenlijk gesprek?
Dat het meer een interview wordt, oppervlakkig blijft en dat het snel dood bloedt. Het hoeft van mij niet meteen heel diep allemaal maar ik vind het wel leuk als iemand uit zichzelf al iets meer verteld dan alleen een antwoord op de vraag. Bijv. de vraag heb je broers of zussen, daar kun je heel kort op antwoorden ‘Ja, 1 broertje’ of je kan zeggen ‘Ik heb 1 broertje, hij is 30 jaar en hij woont samen met zijn vriendin’. Dat vind ik veel leuker dan de korte antwoorden en geeft mij veel meer motivatie ![]()
Mehh… Sinds gisteren echt een mega leuk gesprek met iemand totdat het vanmorgen kwam op of je een kinderwens had. Ik heb niet direct een kinderwens en hij wel dus het was einde match… echt zó jammer! Baal er echt een klein beetje van. En nu de vraag: is het handig om zoiets in je bio te zetten? ‘Niet direct een kinderwens’ oid?
Is het Tinder? Want daar kan je het ook met van die knopjes aangeven (net zoals of je sport/rookt/gevaccineerd bent etc.)
Also, ik vind het persoonlijk nogal een heftig gesprek om binnen 24 uur te voeren met iemand die je verder niet kent. Is natuurlijk niks mis mee om verwachtingen uit te spreken en sowieso handig om te weten of iemand alleen uit is op seks of ook meer zou willen.
Maar ik vind een kinderwens van dien aard dat je daar pas over nadenkt/het met elkaar bespreekt als je elkaar zeker wel een aantal keer gezien hebt.
Ik bedoel, voor het zelfde geld vinden jullie elkaar zo leuk dat één van jullie uiteindelijk een andere kant op beweegt qua kinderwens. Of vinden jullie elkaar niet leuk en eindigt het voor een kinderwens een gespreksonderwerp is geweest, maar dan hebben jullie elkaar in ieder geval beter kunnen leren kennen.
Is geen verwijt en als iemand anders erover begint “moet” je natuurlijk wel jouw standpunt benoemen, maar ik zou het zelf in ieder geval niet in m’n biografie zetten. Hoogstens dan “in het klein” met die knopjes.
Ja, via Tinder inderdaad en ik heb het ook aangegeven maar dat wordt dus niet gelezen. Het is ook vrij heftig om nu al te bespreken maar hij begon erover en dan ga ik niet zitten ‘liegen’. Nu achteraf kwam hij over alsof hij haast had want hij had even daarvoor al gevraagd of ik het zag zitten om in zijn plaats te wonen ![]()
Ik zou hier echt direct op afknappen en vind het ook geen gepaste gespreksonderwerpen voor als je iemand nog niet hebt gezien.
Nee zeker niet liegen idd! En dacht idd zoiets al op te maken uit je bericht, dat hij erover begon en ja dan “moet” je wel antwoorden.
Maaaaaar ik denk dat dit wel een uitzondering was hoor qua snelheid, ook dat hij meteen over in zijn stad wonen begint haha. In mijn ervaring (maar die is nog niet zo lang dus misschien denken anderen hier anders over) zijn de meeste mannen niet zoals deze en kun je het allemaal op je eigen tempo bespreken. Dus ik zou het niet in m’n bio zetten.
Dat had ik niet persé want hij vroeg of ik plaatsgebonden was en aangezien ik ‘thuis’ woon is dat niet zo. Vervolgens vroeg hij, omdat hij een koophuis heeft, of ik het zag zitten om in zijn plaats te wonen waarop ik zei dat het nog lang niet zover was.