Ik zou het niet in je bio zetten, het lijkt me aan de mensen voor wie dit heel erg belangrijk is (en dus wel een urgente kinderwens hebben of juist niet) zelf om op dit criterium te filteren. Als jij er simpelweg nog niet zo mee bezig bent ljkt het me voor jou niet per se waarde toevoegen aan een eventuele match.
Wauw nou hij weet wel van wanten
Oké niet in mijn bio zetten dus.
Ik was vooral âblijâ dat ik eindelijk weer eens een normaal, leuk gesprek had en waar de rest weinig tot niets zegt had deze weer heel veel haast⊠wat is er mis met een middenweg?
Ik ga maar weer flink swipen
Ik vind het eigenlijk niet heel raar om zo snel over een kinderwens te beginnen. Is toch alleen maar verspilde energie als uiteindelijk blijkt dat dat niet matcht terwijl dat wel belangrijk voor je is.
Binnen 24 uur terwijl je elkaar nog niet gezien hebt?? In het echt vind ik nog anders maar dit zou echt een afknapper voor mij zijn.
Je kan vanalles in je bio zetten mannen lezen het toch niet. Ik heb er instaan wat ik zoek en alsnog mannen " Wat zoek je?" Een vent die kan lezen.
Ja om deze reden heb ik het dus wel in mân bio, via zoân knop. Ik wil absoluut geen kinderen en ik wil ook niet op date gaan met iemand die dat juist heel graag wilt. Ik bescherm mezelf dan liever, klinkt me super lastig als je verliefd wordt op iemand die dat heel anders voor zich ziet.
Misschien schrikt het mensen af, maar die zouden dan toch geen match geweest zijn.
Ik heb het gevoel dat er âmet mijn leeftijdâ (31) vaak wordt gedacht dat je toch wel kinderen wilt en dat dat wordt aangenomen als waarheid als je het er niet expliciet in zet dat het anders is
Maar waarom is dit een afknapper dan? Omdat je er zelf nog helemaal niet mee bezig bent?
Ja ik zou het er ook gewoon met zoân sticker in vermelden, dan is het meteen maar duidelijk toch. Ik heb staan âheb kinderen en wil er niet meerâ handig juist!
Omdat ik via een dating app gewoon een luchtig en leuk gesprek wil voeren. Als het tijdens een date ter sprake zou komen (eerste date of later) helemaal prima! Maar ik wil eerst gewoon de basics van iemand te weten willen komen.
Edit:
Vind die functie dat je het op je profiel kan zetten overigens helemaal prima!
Ik snap dit ook niet zo. Liever asap weten of iemand wil wat ik wil, had weinig behoefte aan tijd verdoen aan iemand die na drie dates zegt dat ie geen kinderen wil. Maar misschien ben ik daarin afwijkend, wellicht ook vanwege mân leeftijd? Mân vriend heb ik leren kennen op Tinder en nog voor we nummers uitwisselden wisten we van elkaar of we kinderen wilden en hoe we stonden in verhuizen (wonen ver uit elkaar en mijn vriend wil niet weg uit de regio waar hij woont). Vond dat eigenlijk alleen maar fijn, want ik hoefde ook geen luchtig gesprek wat uiteindelijk naar niets leidt omdat ik op zoek was naar iemand waar ik een serieuze relatie mee wilde.
Ik had bij de meeste datingapps dat je dat kunt aanvinken in je voorkeuren? Ik heb een kinderwens dus had dan op bumble of happen âWil graag kinderen/staat open voorâ oid (was zoân standaardinvulding, net zoals of je op zoek was naar een relatie/weet nog niet/of iets niet bindend). Vond die optie juist wel fijn, want dan kan iemand die absoluut geen kinderen oid dat al meewegen in het wel of niet liken en vice versa.
Maar het zou mij zelf ook afschrikken als iemand daar al meteen over begint in een gesprek, dat is toch anders dan het in de standaardopties op je profiel neerzetten.
Waar ik ook echt niet tegen kan is mensen die na alles goed komen met de vraag " Wat doe je"
Dan reageer ik gewoon niet meer. Wat denk je dat ik op een doordeweekse dag doe lul.
Vraag gewoon ben je aan het werk of iets anders maar wat doe je vind ik zon vage vraag.
Maar er wordt hier niet gezegd dat t een van de eerste vragen is
Ja en als je dan een keer eerlijk bent en zegt: o lekker op de bank/in bed gaan ze meteen zo creepy doorpraten dat ze wel naast je willen liggen
Je zou toch denken dat mannen na 12 jaar lang proberen (18-30) wel weten dat dat niet werkt!!!
Ik las: âje kan vanille in je bio zettenâ en dacht: waarom zou je DAT doen?
Haha als je vanilla bent toch wel
âVanilla belongs in the kitchenâ
Zielig
Ik heb daarom alleen fotos, geen zin om moeite te steken in iets dat toch niet wordt gelezen.