Misschien zijn ze dit ook nog. Teveel creeps gezien die hun leeftijd even 10jaar lager zetten
ja ik moet wel zeggen toen ik in Spanje was en tinder voor het eerst aanzette dacht ik oke this is gonna be fun en terug in Nederland dacht ik⦠aii deceptie.
kan ik me goed voorstellen ja. Soms zie ik ook wel eens Spanjaarden of iets anders voorbijkomen die hier op vakantie zijn en dan denk ik dat ik 100% in het verkeerde land woon
Wat is dat toch met mannen die vragen om af te spreken en je vervolgens nooit meer wat hooort
Het voelt echt alsof al die mannen waarmee ik praat een muur zijn, begin steeds het gesprek en ze zeggen niks terug. En dan willen ze dat vrouwen het gesprek beginnen omdat zij het zgn altijd moeten doen, maar dan doe je het altijd en dan reageren ze nooit. Echt zoān vicieuze cirkel van dat je geen zin meer hebt om het gesprek te beginnen omdat het toch geen nut heeft, waardoor er uiteindelijk nooit een gesprek komt.
Ik heb dat ook gehad en Hinge kon het niet oplossen. Heb denk ik een paar maanden geen Hinge gehad tot ze me opeens mailden dat het was opgelost. Misschien weten ze nu waar het aan ligt en kunnen ze het vrij makkelijk voor je oplossen als je contact opneemt?
ik had hetzelfde een paar maanden geleden en bij mij duurde het toen ook weken (maanden?)
Ik merk dat er echt zoooo weinig wordt gepraat, alleen maar wordt gematcht door mannen dus ik was deze week on a roll, veel verveling en dacht van ik ga zelf iedereen gewoon aanspreken. Eindstand: 20 matches, 12 aangesproken en 4 ervan praten terug. Mislukt experiment
Haha bij mij dus ook maar bij mij praat letterlijk niemand terug Heb het maar weer opgegeven
Hebben jullie ook soms van die twijfel profielen die je maar blijft tegenkomen, ondanks dat je elke keer weg swipet? Ik denk dan dat ik ze blijf zien omdat ze mij hebben geliked, maar zojuist swipete ik toch naar rechts en het was niet eens een match? Waarom blijf je mij die dan toch steeds voorstellen?
Waarschijnlijk boosten ze zichzelf gewoon steeds waardoor ze telkens opnieuw zichtbaar zijn
Ik vraag me af hoe ze die ātop picksā op tinder selecteren, of ja wat ze dan zo top maakt, want ik ben daar echt nooit enthousiast over
Wat is het aanbod toch weer treurig op de apps
Ben sinds een week weer aan het swipen maar het is echt diep triest
Het is echt vreselijk
Jep, eens. Had na aantal maanden geen bumble toch weer bumble geĆÆnstalleerd. Valt me op dat veel mannen gelijk ontmatchen als ik iets zeg (wat als eerste moet als vrouw bij bumble). Vind dat zo lomp. Had dat eerder echt zelden, kan natuurlijk ook aan mijn opening liggen, maar blijf het lomp vinden.
Had best wel een leuk gesprek met een man, ging ie ineens over op dat hij truffels gebruikt en zijn ervaringen ermee, of ik daar ook open voor stond en āof ik bekend ben met een depressie?ā⦠Vond die laatste vraag zo apart. Vroeg nog of hij er bekend mee was, maar hij zei van niet
Daarnaast idd weer veel mannen die op zoek zijn naar seks terwijl ik aangeef op zoek te zijn naar iets serieus, hoe klassiekā¦
Hebben jullie ook vaak het gevoel dat je je moet verantwoorden waarom je niet verder wil daten? Of mannen gepikeerd reageren op een afwijzing, ook al verwoord je het heel vriendelijk?
Ik vind dat zo vermoeiend aan daten.
Na een gezellige tinderdate vrijdagavond, waar er voor mij niets meer in zit:
Ik: āIk vond het super gezellig vrijdagavond maar voor mij zit er niet echt meer dan iets vriendschappelijks in. Ik vond het leuk om je te leren kennen en wens je nog veel succes bij het daten.ā
Hij: āDat was volgens mij al reeds duidelijk op de avond zelf? Vervolgens ben ik toch nog zo vriendelijk geweest om je mijn insta of whatsapp aan te bieden voor nog wat smalltalk, maar gezien het tot op heden onbeantwoord blijft in de wereld van smartphones, ligt het probleem echter niet bij mijzelf U bent (beroep) en ik ben (beroep). We komen dagelijks met voldoende klanten in aanraking en communiceren. Ik vermoed dat er niet meer zal inzitten dan louter nog een hallo, hey of fijne avond.ā
Het woordgebruik alleen al (anders typte hij wel normaal): āik ben zo vriendelijk om je mijn insta/whatsapp aan te biedenā (wauw, dank!!), āhet probleem ligt niet bij mezelfā (welk probleem?), opeens die āuā (waar komt dat vandaan), ā¦
Of een andere kerel die me via insta stuurt dat hij met me wil afspreken. Ik stuur liever niet (hij is Ʃcht niet mijn type), en vervolgens krijg ik tientallen lange berichten waarom niet? Ik blijf vriendelijk en beleefd (het is iemand die ik via via ken via werk, dus ik vind het lastig om hem te blokkeren), maar het is precies alsof hij er op aanstuurt dat ik hem letterlijk moet sturen dat ik hem niet aantrekkelijk vind (maar dan ben ik waarschijnlijk weer de bitch). Gewoon nee = nee, verder geen uitleg nodig vind ik dus ik reageer ook verder niet meer. Maar kost me wel mentale energie.
Tha fuck, die reactie van die date is echt niet goed hoor
Haha dat vind ik dus ook, blij dat het niet aan mij ligt, ik zou beginnen twijfelen
Hij leek verder heel normaal tijdens de date dus ik ben wel verrast.