Het zou eventueel ook kunnen dat iemand anders zijn foto’s heeft gebruikt? Al helemaal als ze allemaal op facebook staan.
Ja dat zei mn neef ook al. Maarja het is nou ook weer geen model dus ik zou niet weten waarom ze perse zijn fotos moeten gebruiken. Maar het zou kunnen, hoop ik dan maar voor die vriendin
Elke x denk ik nu heb ik alle gekkies gehad. Maar nee nu komt er een met “Omschrijf jezelf eens van top tot teen met welke maten je hebt en of je piercings en tattoos hebt”
Ik wil gewoon een normaal gesprek met hoi wie ben jin wat vind je leuk blabla. En geen ongein met oh jij bent zo mooi en leuk en verder boeit het me niet hoe je in elkaar zit maar ik wil wel afspreken. Rot op.
Dit klinkt als letterlijk een vleeskeuring, bah
Waarom zijn bijna alle 30+ mannen kaal, kalend of zien ze eruit als 45+ waardoor het bij wijze van spreken lijkt alsof ik met mijn stiefvader op date ga in plaats van met een leeftijdsgenoot? Heb mijn instellingen ook op 2 jaar jonger staan en die gasten zien er vaak zoveel beter uit haha. Oh en ik ben de “Ik houd van reizen, ga je mee op het volgende tripje?” types ook zat.
Haha maar echt,
Woooow je houdt van reizen echt zo bijzonder nog nooit iemand ontmoet die ook graag op vakantie gaat!!
Saai.
Hahaha jaa, wel makkelijk voor mij want ik houd helemaal niet van wekenlang op reis gaan, dus ik kan ze gelijk skippen
haha huh dit herken ik helemaal niet (had 'm range van 28-38), woon je in de stad of op 't platteland? geen idee of dat nog uitmaakt.
Ik heb mn range ook op jonger gezet. Niet vanwege t kalende maar heb t idee dat 30+ mannen of loco zijn of zichzelf heel wat voelen.
Ik woon gewoon in een (redelijk grote) stad haha. Echt 0,0 leuke dertigers. Ik herken ook wel wat @Soy.peor zegt, degenen met wie ik dan wel match voelen zich echt de man ofzo. Maarja mijn ervaringen met jongere mannen zijn ook niet mega goed. Misschien moet ik maar gewoon geen man
Misschien zijn ze dit ook nog. Teveel creeps gezien die hun leeftijd even 10jaar lager zetten
ja ik moet wel zeggen toen ik in Spanje was en tinder voor het eerst aanzette dacht ik oke this is gonna be fun en terug in Nederland dacht ik… aii deceptie.
kan ik me goed voorstellen ja. Soms zie ik ook wel eens Spanjaarden of iets anders voorbijkomen die hier op vakantie zijn en dan denk ik dat ik 100% in het verkeerde land woon
Wat is dat toch met mannen die vragen om af te spreken en je vervolgens nooit meer wat hooort
Het voelt echt alsof al die mannen waarmee ik praat een muur zijn, begin steeds het gesprek en ze zeggen niks terug. En dan willen ze dat vrouwen het gesprek beginnen omdat zij het zgn altijd moeten doen, maar dan doe je het altijd en dan reageren ze nooit. Echt zo’n vicieuze cirkel van dat je geen zin meer hebt om het gesprek te beginnen omdat het toch geen nut heeft, waardoor er uiteindelijk nooit een gesprek komt.
Ik heb dat ook gehad en Hinge kon het niet oplossen. Heb denk ik een paar maanden geen Hinge gehad tot ze me opeens mailden dat het was opgelost. Misschien weten ze nu waar het aan ligt en kunnen ze het vrij makkelijk voor je oplossen als je contact opneemt?
ik had hetzelfde een paar maanden geleden en bij mij duurde het toen ook weken (maanden?)
Ik merk dat er echt zoooo weinig wordt gepraat, alleen maar wordt gematcht door mannen dus ik was deze week on a roll, veel verveling en dacht van ik ga zelf iedereen gewoon aanspreken. Eindstand: 20 matches, 12 aangesproken en 4 ervan praten terug. Mislukt experiment
Haha bij mij dus ook maar bij mij praat letterlijk niemand terug Heb het maar weer opgegeven