Datingapps

Jemig wat heftig. Hopelijk stopt het hierbij.

1 like

Huh maar die date heeft dus de loodgieters gebeld? Wat voor nut heeft het ook?

Hopelijk stopt het snel! Gaat zijn werk je nog wel een terugkoppeling geven?

2 likes

Nope, hij heeft nu een insta aangemaakt die ik snel heb geblokkeerd en hij stuurde een smsje dat hij nu met dezelfde sport is begonnen als ik en of ik aanraders had voor een goede school. Ik negeer en blokkeer.

1 like

Ja hij deed zich voor als mijn man. Misschien ws het een metafoor ofzo?

Ja ze houden mij tot nu toe goed op de hoogte.

1 like

Echt bizar :fearful: Wel heel fijn dat zijn werk het zo goed oppakt! Ook zeker van dit allemaal een documentatie maken. Hopelijk stopt het snel want dit is echt niet ok.

Had je ook melding bij de politie gedaan?

Yep. Politie heeft me gebeld en de melding in het systeem gezet en ik kon bellen als hij me lastig bleef vallen dus ik ga dit allemaal meenemen.

12 likes

Wat naar dat je dit moet meemaken! Goed sta je alles bij de politie meld en hopelijk stopt het snel!

3 likes

@Valkyrie Wow wat heftig, goed dat je het gemeld hebt bij de politie en zijn werk en dat ze het serieus nemen. Ik weet niet of ik het zelf zou durven. Hopelijk laat hij je nu verder met rust.

1 like

Jemig wat heftig. Blijft maar doorgaan.

Ik zag op happn en man voorbij komen waarvan ik kon zweren dat het een jeugdvriend was van mijn neef vroeger, alleen had hij een andere naam en zijn leeftijd was anders. En ik weet wel waarom, want hij heeft gewoon een superleuke vriendin :sob: Had nog even op fb gekeken maar ja hoor, het is nog dik aan. Zo zielig :sob:

1 like

Het zou eventueel ook kunnen dat iemand anders zijn foto’s heeft gebruikt? Al helemaal als ze allemaal op facebook staan.

Ja dat zei mn neef ook al. Maarja het is nou ook weer geen model dus ik zou niet weten waarom ze perse zijn fotos moeten gebruiken. Maar het zou kunnen, hoop ik dan maar voor die vriendin

Elke x denk ik nu heb ik alle gekkies gehad. Maar nee nu komt er een met “Omschrijf jezelf eens van top tot teen met welke maten je hebt en of je piercings en tattoos hebt”

Ik wil gewoon een normaal gesprek met hoi wie ben jin wat vind je leuk blabla. En geen ongein met oh jij bent zo mooi en leuk en verder boeit het me niet hoe je in elkaar zit maar ik wil wel afspreken. Rot op.

10 likes

Dit klinkt als letterlijk een vleeskeuring, bah

3 likes

Waarom zijn bijna alle 30+ mannen kaal, kalend of zien ze eruit als 45+ waardoor het bij wijze van spreken lijkt alsof ik met mijn stiefvader op date ga in plaats van met een leeftijdsgenoot? :face_with_spiral_eyes: Heb mijn instellingen ook op 2 jaar jonger staan en die gasten zien er vaak zoveel beter uit haha. Oh en ik ben de “Ik houd van reizen, ga je mee op het volgende tripje?” types ook zat.

8 likes

Haha maar echt,
Woooow je houdt van reizen echt zo bijzonder nog nooit iemand ontmoet die ook graag op vakantie gaat!!

Saai.

12 likes

Hahaha jaa, wel makkelijk voor mij want ik houd helemaal niet van wekenlang op reis gaan, dus ik kan ze gelijk skippen

3 likes

haha huh dit herken ik helemaal niet (had 'm range van 28-38), woon je in de stad of op 't platteland? geen idee of dat nog uitmaakt.

1 like

Ik heb mn range ook op jonger gezet. Niet vanwege t kalende maar heb t idee dat 30+ mannen of loco zijn of zichzelf heel wat voelen.

4 likes

Ik woon gewoon in een (redelijk grote) stad haha. Echt 0,0 leuke dertigers. Ik herken ook wel wat @Soy.peor zegt, degenen met wie ik dan wel match voelen zich echt de man ofzo. Maarja mijn ervaringen met jongere mannen zijn ook niet mega goed. Misschien moet ik maar gewoon geen man :smiling_face_with_tear:

2 likes