De Mol België

Het widm forum heeft een chat gehad met Gilles deze week, vind ik altijd wel leuk om te lezen.

Er is ook gevraagd of de mol een rood scherm kan krijgen en het antwoord is ja…
: Kan de mol een rood scherm krijgen? « R wijd gerust uit over deze vraag Gilles haha))
<@Gilles> Hahaha die had ik wel zien aankomen :slight_smile:
<@Gilles> Het korte antwoord is ja: natuurlijk kan de mol een rood scherm krijgen.
<@Gilles> De enige in steen gebeitelde regel is dat de mol niet naar huis kan worden gestuurd. Voor de rest doet de mol alles wat andere kandidaten ook doen. Vrijstellingen nemen, pasvragen nemen, maar dus ook elke aflevering de eliminatietest invullen. Dat wil zeggen dat het theoretisch perfect mogelijk is om als mol - als er zoals hier een opdracht met geld is aan verbonden - het rode scherm te krijgen.
<@Gilles> Of dat ook effectief is gebeurd, dat moeten jullie natuurlijk zelf zien uit te vissen :slight_smile:

6 likes

Ja ik zie het echt wel gebeuren dat Comfort de mol is… zou het eigenlijk wel tof vinden, maar denk ook wel controversieel :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik denk niet dat ze de mol is, maar dat ze de speculatie wel leuk vinden.Trekt de aandacht van de echte mol ook weer wat weg.

4 likes

Ik hoop het eigenlijk ook, in 2023 mag er best es een toffe vrouw van kleur met kindje én carriere de mol zijn :smiley: :muscle:

11 likes

Dit vond ik wel grappig trouwens:

Succes hè! :joy:

9 likes

Ik ben nu pas bij aflevering 3 oc 4 en ik heb veel te sterk het vermoeden dat het lancelot is.
Ik vind alle opdrachten wel echt heel leuk. Veel toffer spel dan de nederlandse.

1 like

Hmmm, als ik dit zo bekijk zou ik de molacties van Lancelot wel leukst/beste vinden. Maar ik hoop toch echt niet dat hij het is, zou het top vinden als het Commy is omdat ik haar totaal niet verdenk haha

1 like

als comfort de mol is dan is heel dat back to the future-stuk in die auto doorgestoken kaart geweest? dat zou wel echt suf zijn

8 likes

Zien we vanavond al wie de mol is? Of is dat volgende week pas?

Weet iemand of je ook live via goplay kan kijken? (vanuit Nederland maar met vpn.)

Ja kan

3 likes

Maar wel zonder vpn. Volgens mij werkt juist de vpn niet, maar het staat open voor geo locatie Nederland.

Nog beter! Hoef ik morgen niet mijn mond te houden als ik al wel ergens heb gelezen wie de mol is en mijn man niet.

3 likes

Commy’s outfit. :green_heart:

10 likes

Sowieso, Commy :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jaaa, prachtig!!

1 like

Yesss ik kan ook live kijken. Tot hoe laat duurt het, staat dat ergens in de Belgische gids :joy:?

1 like

Lancelot doet zo doorzichtig, toch ff proberen Toos naar het verkeerde antwoord te leiden

2 likes

En weer met die camera op de auto zetten

Ja sorry ik zit echt in een tunnel

En niet echt een spannende opdracht idd

Happert bij jullie de stream ook?

1 like