Kreeg bij die tweede opdracht wel een flashback naar een opdracht x jaar geleden waarbij er ook een voice over was die instructies gaf… Was dat toen niet iets met dat iedereen een gerecht kreeg en dan bv 1 iemand een heel hete variant oid?
Mmmmmmmm ik verdenk Lancelot nu wel echt meer dan Toos (mijn mol eerst) maar vind 'm eigenlijk veeeeeeeel te obvious! Ik blijf dus toch maar bij Toos.
Ja volgens mij tijdens het seizoen in Duitsland, in zo’n schuur! Ook met een vergelijkbare voice-over idd.
Mijn vriend is helemaal flabbergasted want zijn mol is er nu dus uit. Hoop toch wel zo dat het niet Lancelot is
Het lastige vind ik aan de laatste 3 dat ze alle 3 wel iets gedaan hebben wat ik onmols vind.
- het rode scherm van Commy; ik blijf erbij dat ik niet vind kunnen dat de mol een rood scherm krijgt en toch sowieso terug komt dus dat het nep is.
- Lancelot die geen vrijstelling pakt maar daarmee dus ook 5.000 verdiend (bij die bunker met Lieselot)
- Toos die vorige week 1.000 verdiende bij het kaarten omdraaien tegenover de mol
maar ze zitten nooit echt op hele bepalende plekken ofzo. deze laatste aflevering waren dat Lancelot en Ruben dus nu neig ik weer naar Lancelot. Al vind hem ook vaak kandidaats overkomen.
Ik vind het ook nog steeds bijzonder dat dat artikel over Lancelot zo snel offline is gehaald. Hoop vooral dat het productieteam van de Mol daar niks mee te maken heeft.
Echt teleurstellend als Lancelot het is, maar nu Ruben eruit is is dat toch wel m’n andere mol. Al hoop ik eerder Toos!
Ik hoop op Toos als mol en Commy als winnaar. Misschien heeft zij door dat rode scherm voor zichzelf kunnen bepalen wie de mol is. Net zoals Bart een paar seizoenen geleden.
Dat zoveel mensen op Ruben zaten
Echt niet liegen kan hij. En zo onnozel wel.
Ik denk nog steeds Toos. Nog steeds geniepig lachje rond zijn mond. Commy is te oprecht. Lancelot zou ook nog kunnen, die heeft vaak geld laten liggen. Maar dat ei, kom op dat kan toch niet als mol. Zo slecht liegen/acteren.
Ik moest wel paar keer om Lancelot lachen. (Ook de tweede keer pas dat ik hardop moest lachen door de Mol dit seizoen…) met die tongtwisters en dat lompe geschuif met die glazen
Ik durf eerlijk te zeggen dat ik sowieso super slecht ben in de mol raden (nog nooit juist gezeten) maar ik had toen op Ruben gestemd omdat Commy me raar lijkt want rood scherm, Toos me super erg doet denken aan Lennert van enkele seizoenen geleden en Lancelot niet echt mijn favoriete kandidaat is haha. Daarom voor Ruben gegaan.
Maar Lennart was toch de mol? Of wat bedoel je precies met dat Toos en Lennart op elkaar lijken en Ruben daarom de mol moest zijn?
Ja, dat ze opnieuw een gelijkaardig persoon persoon als mol zouden kiezen.
Dan zou in jouw beleving toch Toos de mol zijn?
(Dit boeit helemaal niks eigenlijk haha, maar snap je gedachtengang niet :d)
Proberen ze niet elk jaar een “andere” soort mol te kiezen? Of heb ik het echt niet door haha
Hm geen idee. Sowieso iemand die scherp en slim is, maar dat is meestal iedere kandidaat wel.
Vorige jaren kon je goed bepalen wie de mol was door te kijken wie zich als eerste opwierp qua verdeling van de groep/hoe een opdracht aan te pakken. Hebben jullie dat dit jaar veel gezien?
(Voor mijn idee doet Lancelot dat wel vaker?)
Je hebt me per ongeluk gespoilerd want ik moest de laatste aflevering nog kijken
Het gaat er in dit topic al 2 dagen over dat Ruben eruit ligt en dat heb je past na deze post door? Ik zou sowieso dit topic vermijden als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
@ellegirltalk Toen Thomas bij die opdracht in die school meteen zei dat hij niet de rol van lesgever wilde hebben ondanks dat hij zelf leraar is vond ik dat heel verdacht maar hij vloog er die aflevering uit dus tot zover mijn theorie haha. Ik kan me verder niet echt iets herinneren dus geen idee eigenlijk? Goeie vraag wel. Dus of de groep komt heel goed overeen en er zijn eigenlijk nooit issues, óf de mol speelt zo’n grote rol dat ze die stukken eruit hebben moeten knippen omdat het te obvious is ofzo haha.
Ik vind de finalisten eigenlijk wel leuk. Vind Commy heel sympathiek, denk dat je met Toos echt kan lachen en ik denk dat zelfs Lancelot diep van binnen niet zo’n verkeerde gast is. Vond het eigenlijk ook best wel een leuk seizoen weer! Niks topt het seizoen in Duitsland haha, maar ik vind het een beetje stom om alle seizoenen en kandidaten met elkaar te vergelijken. Dan ga je het gewoon voor jezelf zitten verpesten met je ~vroeger was alles beter~
Het frustrerende is: je wéét dat het tij zal keren. Ik had zwart op wit kunnen voorspellen dat Lancelot populair zou worden – hij is aan het uitgroeien tot de publiekslieveling –
Deze omslag heb ik dan gemist. Wat een belachelijk stuk zeg. Zijn gedrag in het spel is niet de reden waarom je van deze gast moet walgen.
Ik kijk ook niet in dit topic? Maar ik krijg wel een melding dat iemand op mijn post gereageerd heeft dus ik klikte daar uit automatisme op. Ik heb hier zelf al een hele tijd niet gepost dus dan ga ik er niet meteen vanuit dat ik blijkbaar in een hele oude post de finalisten goed voorspeld heb
Reuzengom is van de ontgroening (en dood) van Sanda Dia, toch? Snap echt niet dat je daar nog mee geassocieerd wil worden door foto’s te plaatsen van reuzengom. Dan heb je het echt niet begrepen.