Spannend!
Tot zover een sympathieke winnaar
Wahh Lancelot de winnaar! Dan is het Toos?
Amai, ik heb heel dit seizoen lang de mol niet doorgehad.
Ugh hij had van mij echt de verliezer mogen zijn. Als het Commy is, ben ik echt in shock trouwens.
Jaaaaaaa vet
Holy shit
Daar ga je
Whoo ik vind het wel echt kut dat ze een rood scherm heeft gehad dan
Oei dit had ik absoluut niet verwacht….
Oooh.
Jeeeetje, dit had ik zo niet verwacht. Zo nasty met het rode scherm! (Of tof, ben ik nog niet overuit)
@Shadina nou inderdaad.
Toen het antwoord kwam dat de mol 6 vragen goed had bij die auto had ik een vermoeden dat het bewust was
Ja dat vind ik wel echt tegenvallen
Ik hoop op een hele goede uitleg want ik ben er nu ook een beetje zuur over
Wel leuk om vast te zien hoe ze dat ei van Lancelot had gejat en kapot gemaakt. Ik hoopte al dat de mol dit had gedaan
Vond commy echt leuk en verwacht of hoop wel leuke acties te zien, maar dat rode scherm. Ik ben het daar zeer erg niet mee eens.
Ik merk dat ik helemaal niet blij ben. Want Commy is wel een hele leuke mol geweest, maar dat rode scherm… Dat is mij echt een stap te ver. Een totale afknapper voor mij. Maar toen wij de score kregen te horen in de tweede opdracht voelde ik de bui hangen.
Ben het er zo niet mee eens, dat ik echt verdrietig over ben. De kandidaten hebben het dan misschien wel “op eigen kracht” gedaan. Voor mijn gevoel is de mol een rood scherm geven een doorgestoken kaart te ver. Laat me achter met een kater.
Er is toch nooit beweerd dat de mol geen rood scherm kan hebben?! En met voorkennis wist ze perfect hoeveel jeugdfoto’s ze juist moest hebben om weer in het spel te komen. Vooral zuur voor Leila, lijkt me.