De Mol België

10 maart is het weer zo ver! Ik vond het altijd leuk om samen met het forum te kijken en dat er naast de Belgen zoveel Nederlanders waren die online meekeken.

Wie kijkt er ook?

Het concept is blijkbaar iets anders. De mol staat niet op voorhand vast maar wordt bepaald door een proef. Nog geen idee wat ik daarvan vind.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190221_04195694

8 likes

Jaaa zin in!

Enorm veel zin in! Maar ben onwijs benieuwd hoe dit nieuwe concept gaat uitpakken. De mol heeft zo zo veel minder tijd om die opdrachten te leren en te bedenken wat slimme moltaktieken zijn. Wordt extra lastig denk ik en ben ook benieuwd of de kijker het dan niet sneller door zal hebben. Ennnn zo zullen er ook wel minder “geheime” aanwijzingen zijn?

1 like

So. Excited.

17 likes

Ik denk dat de programmamakers een groot risico nemen door de mol pas aan te wijzen in de eerste aflevering… Zie de toegevoegde waarde er ook nog niet zo van in.
Maar kijk erg uit naar het nieuwe seizoen!

2 likes

Ik ben benieuwd naar deze versie dus ga hem dit jaar voor het eerst volgen denk ik!

15 likes

Jaaaaa leuk!!:heart_eyes: Nu al zin om te kijken! Ben wel heel benieuwd hoe dat zal gaan als er nog geen mol is. Weet niet of ze daar goed aan doen…

Ahh ben heel benieuwd! Ik ga nu alweer stuk om al jullie leuke gifjes, hoop dat dit weer net zo’n leuk seizoen wordt :heart:

Super veel zin in :grinning:
Ben benieuwd hoe dat nieuwe concept uitpakt. Het lijkt me dat je toch een betere/zelfverzekerde Mol bent als je je goed hebt kunnen voorbereiden. Vooral als je ook geen professioneel acteur bent.

Jaa ik vind dit heel vet! Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn!

Dit concept hebben ze ook een keer in Nederland gedaan en vond dat niet zo’n goede mol toen haha volgens mij hadden ook redelijk veel kandidaten hem al snel door.

Seizoen 9 met Jon van Eerd als mol.

1 like

Jaa ik kan niet wachten! Heel benieuwd hoe het nieuwe concept uit gaat pakken. De opdrachten in de Belgische serie zijn denk ik wel wat toegankelijker om last minute te bedenken hoe je gaat mollen. Ik zit er in ieder geval nu al klaar voor! :grin:

Ik heb dat seizoen gewoon gekeken maar ik kan me hier echt niks van herinneren. Heb het even opgezocht en kan alleen hier wat vinden: http://zappen.blog.nl/avrotros/2009/03/12/jon-van-eerd-is-de-mol-wie-is-de-mol-2009. Wel vet! Hebben ze dat (hoe de mol werd gekozen) ook in de aflevering laten zien toen?

De eerste twintig minuten gaan erover ( je ziet als kijker natuurlijk niet wie ze gekozen hebben) en volgens mij ging het er in de laatste aflevering van dat seizoen het er nog even over.

1 like

Heeft weinig indruk gemaakt. Ik kon me dit helemaal niet meer herinneren :see_no_evil: Maar ik vond hem ook niet zo’n leuke mol volgens mij.

Ahh Sam, “heb jij eigenlijk broeken met zakken aan de zijkant?”

11 likes

Inderdaad veel hoogopgeleiden maar denk wel echt divers genoeg. Ben benieuwd hoe het ‘nieuwe’ concept gaat uitdraaien. Heb er wel heel veel zin in!

De groep was wel diverser geweest met mij erin. :sunglasses:
(heb mij ingeschreven maar nooit meer iets gehoord helaas).

1 like

Wat veel jonge mensen, voor m’n gevoel zaten er vorige seizoenen veel meer deelnemers van middelbare leeftijd in.