Ik hoop op een hele goede uitleg want ik ben er nu ook een beetje zuur over
Commy zegt dat ze het haar niet makkelijk hebben gemaakt, nou ik denk van wel
Wel leuk om vast te zien hoe ze dat ei van Lancelot had gejat en kapot gemaakt. Ik hoopte al dat de mol dit had gedaan
Vond commy echt leuk en verwacht of hoop wel leuke acties te zien, maar dat rode scherm. Ik ben het daar zeer erg niet mee eens.
Ik merk dat ik helemaal niet blij ben. Want Commy is wel een hele leuke mol geweest, maar dat rode scherm… Dat is mij echt een stap te ver. Een totale afknapper voor mij. Maar toen wij de score kregen te horen in de tweede opdracht voelde ik de bui hangen.
Ben het er zo niet mee eens, dat ik echt verdrietig over ben. De kandidaten hebben het dan misschien wel “op eigen kracht” gedaan. Voor mijn gevoel is de mol een rood scherm geven een doorgestoken kaart te ver. Laat me achter met een kater.
Er is toch nooit beweerd dat de mol geen rood scherm kan hebben?! En met voorkennis wist ze perfect hoeveel jeugdfoto’s ze juist moest hebben om weer in het spel te komen. Vooral zuur voor Leila, lijkt me.
Zeker zuur voor Leila. Maar ik vind de mol een rood scherm geven een te groot geweld aan doen aan het concept. Voor mij persoonlijk gaat het te ver.
Ik zit me af te vragen wat er zou geboren als de slechtste kanidaat meer dan 12 vragen goed had in die auto. Dan hadden ze iets moeten verzinnen toch? En daar wringt het voor mij, voelt niet eerlijk naar de andere kandidaten.
Ik lees het topic nu bij en vraag me al de hele tijd af wat reuzengom is?
Een studentenclub bij wie een zwarte jongen overleden is bij de ontgroening. Imo zijn ze verantwoordelijk voor zijn dood.
Oh dat verhaal ken ik wel idd! Wist alleen niet dat die vereniging zo heette.
Thanks!
Wat een gezeik om dat rode scherm Vind dat juist wel tof, het is de Mol jongens, geen ponykamp, je moet mensen er zoveel mogelijk bijnaaien.
Wel KUT dat vieze Lancelot wint
Toos is ook meteen out of the picture
Ik las dat Gilles gezegd heeft dat Nederlanders ook gewoon mogen inschrijven en meedoen aan de Mol. Zouden jullie dat overwegen?
Ik zou niemand verstaan Oprecht haha
Hoe laat komt het morgen online in NL? Meteen om 00:00 al of later op de dag?
Om 20:00 geloof ik. De vorige afleveringen kwamen in ieder geval op dat tijdstip online op NPO.
Je kunt via de site van Go Play gewoon al terug kijken nu in NL, moet je alleen even casten naar je tv oid.
Oh haha ja ik kijk vanaf de iPad en dan vind ik tv toch fijner
Omdat mensen andere dingen te doen hebben?