Alles wat jullie al zeiden maar ook geen bondjes! Die in NL vanaf aflevering 1 al worden gesmeed, is dat in de Belgische versie minder aan de orde.
En in NL wordt er zo’n mysterieus ‘sausje’ over gelegd hoe alles al wordt uitgesproken door Rick, en bij Gilles vind ik het kijken naar een gezellige groep met mensen (‘hallo vrienden!’) veel leuker, het “mysterieuze” in NL is zo gemaakt mysterieus als dit logisch klinkt haha.
Dus misschien idd de kneuterige momenten en hoe je de groep een groep ziet worden (het samen rijden in de auto, samen proosten bij het eten, enz.) wat in de Belgische variant meer naar boven komt vind ik
En Gilles is ook gewoon tering knap, dat helpt ook
Een goede reden om te blijven kijken.
Hoe hij op het dek stond in het begin ![]()
Ik wilde zo graag aanschuiven
Haha ja ik vind hem zooo mooi, en dan in combinatie met dat Vlaamse accent ![]()
Hij heeft ook een heel knappe en slimme vriendin helaas
Als ik daar zou zitten en hij komt aan met z’n “Vrienden!” glij ik van mn stoel hoor. Half België en Nederland met mij denk ik, wat je geaardheid ook is. Lucky girl die vriendin van hem
Hoe kijken jullie live vanuit Nederland? Hij vraagt bij account aanmaken of live meekijken hier op be telefoonnummer of geeft aan dat je niet vanuit nl kan kijken.
Ik wil dit ook weten, wil niet meer wachten
Vorige week kon ik gewoon kijken, nu heb ik problemen. Zijn er meer die dit hebben?
Ja bij mij laadt hij niet ![]()
Bij mij ook niet ![]()
Hij doet het nu wel bij mij, misschien bij jullie ook? Kan ook nog terugspoelen om vanaf het begin te kijken ![]()
Hij doet het bij mij ook live. Wel via de pagina van de mol en niet via het kopje kijk live.
Stéphanie is echt kwaad steeds met die ijsjes ![]()
Vind dat gescheld van Coco wel heftig telkens =’) Doe even een beetje rustig zeg
Omg die doos van pandora opdracht echt geniaal ![]()
Ik geniet echt deze twee afleveringen van de mol al vijf keer meer dan het hele seizoen van widm
Ja echt zo veel leuker!!
einde aflevering 2
Waarom kiest Benard niet Senne of Michael om de verdubbelaar over te nemen? Die hebben toch meer kans om door te gaan.
Wel zuur voor Karolien zeg!