Ik heb het net terug gekeken. Ben echt helemaal verbaasd dat Commy de mol is, was ook een enige die ik afgeschreven had. Vond haar wel heel leuk en ze zag echt super uit in die gouden jurk.
Heel benieuwd naar volgende week.
Luiheid. Ik heb de npo app op de iPad dus dan hoef ik alleen die te openen ipv nog opzoeken hoe dat goplay of hoe het heet werkt.
Hier hetzelfde, vind het gewoon makkelijker om de tv aan te zetten en het op te zoeken op NPO.
Heb het dus ook net gezien, Commy lijkt me een leuke mol. Wel een beetje moeite met dat rode scherm… Snap dat de “Mol nooit naar huis gaat”, maar de Mol hoort naar mijn idee überhaupt geen rood scherm te krijgen eigenlijk. Maargoed dat kan ik vinden maar dat zijn de makers niet met mij eens😅
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de molacties!
Ja, zou Commy geweten hebben hoeveel Leïla op haar test had gehaald? Want mocht Leïla 5/20 had gehaald en ze 2 vragen (kinderfoto van zichzelf en van Liselotte) opnieuw mocht invullen, had ze eigenlijk hoger dan Commy kunnen scoren en in theorie had Commy dan de laagste score.
Misschien wisten ze op voorhand a.d.h.v. de voorgaande testen hoeveel fouten er gemiddeld gemaakt werden en konden ze zo Commy laten verliezen?
Ik denk als er een kans zou zijn dat Leila Commy naar huis zou sturen dat ze dan ook wel weer alternatieven hadden. Of de derde slechtste naar huis of de derde slechtste de auto in en de tweede naar huis? Denk ik? Maar dan wordt het wel heel erg sturend. Misschien had Leila sowieso weinig kans gehad om terug te komen als ze in de auto had gezeten omdat Commy voorkennis heeft gehad over de vragen.
Of Commy heeft als laatste de test gemaakt waardoor ze wist hoeveel god/fout ze moest invullen.
Ik vond het wel echt overtuigend hoe blij/geschokt ze was toen ze weer terug in het spel kwam, daardoor had ik haar eigenlijk afgeschreven! Maar ze blijkt gewoon een heel goede actrice haha
Ik ben wel zeer benieuwd naar volgende week. Wat Commy allemaal op haar geweten heeft. Heel blij dat het dit jaar geen live event meer is.
Misschien denk ik nu te simpel he… maar wie zegt dat Commy’s score sowieso belangrijk was? Ze kunnen haar toch sowieso een rood scherm geven, ongeacht de uitkomst? Alsof dat ‘eerlijk’ moet gaan…
Js dat denk ik ook hoor, is gewoon vooraf door de productie bepaald
Boeit me verder vrij weinig dat ze een rood scherm heeft gekregen, ik vind het leuk dat ze de mol is. Maar ben wel benieuwd naar het idee hierachter en of ze dit nog gaan toelichten
https://www.flair.be/nl/talks/interviews/commy-de-mol-interview/
Uit dit interview maak ik op dat het geen zekerheidje was. Maar ik vraag me dus af wat ze gedaan hadden als de slechtste score veel hoger was. Dus er moet haast wel gestuurd zijn lijkt me. Maar we zullen het vast zien zondag!
Dan was die persoon gewoon naar huis gegaan denk ik (de persoon met de slechtste score van de kandidaten). Want de mol wordt nooit naar huis gestuurd.
Ja dat lijkt mij ook. Het enige wat Commy eigenlijk heeft gedaan is Leila de kans ontnomen om haar score te verbeteren. Op het moment dat bleek dat Commy de laagste score had, was het lot van Leila al bezegeld.
Misschien als Leila het slechtst de test had gemaakt en ze in de auto mocht, dan was ze ongeacht het aantal vragen die ze opnieuw mocht maken sowieso naar huis gegaan.
Wow Commy :o
Ik vond Lancelot weer zo lomp “mollen”, is hij niet zo snugger of dacht hij dat Toos erin zou trappen? Dat bij die youtube filmpjes zo verkeerd zitten sturen. En dat met die sleutel niet zien leek ook geacteerd.
Ik denk dat hij veel heeft gesaboteerd om foutief verdacht te worden.
En zou de productie veel van Commys acties uit beeld hebben gehouden? Zo benieuwd hoeveel mensen op haar zaten!
Moet zeggen, ik was ook geen reuze fan van Lancelot, maar dit vind ik dan ook wel weer tof van hem! (Hij doneert het geld van de pot aan een goed doel dat o.a. Commy heeft opgericht)
Ik snap dat die foto en banden met de vereniging van Lancelot wat oproepen, maar die hele jongen hoeft toch ook weer niet het pure kwaad himself te zijn
Ligt het aan mij of is zijn accent opeens veel sterker/anders hier?
Lijkt dat misschien omdat er nu geen ondertitels bij zitten?