Ja denk het ook, ook omdat Charlotte eruit ging als enige zonder jokers. Kan toeval zijn maar denk grote kans dat als iedereen op dezelfde mol zit degene zonder jokers er het eerst uit ligt. Want als iemand anders er echt zó naast had gezeten had die er wel uit gelegen
Stephanie zat toch op een vrouw? Ze had het tegen haar zus over ‘ze’ namelijk
Zin in vanavond! Weet iemand of het online (vanuit NL) live te zien is of moeten we wachten tot na afloop? Vorig jaar (en mss het jaar daarvoor ook al?) was het geloof ik de bedoeling dat het live te volgen was maar haperde de stream continu.
Alle afleveringen waren gewoon live te volgen via Goplay dus ik ga er vanuit nu weer. Heb er ook heel veel zin in!
Denk nu dat het Michaël is maar zou ook nog steeds niet verbaasd zijn als het Senne is of toch Bernard…
Thanks! Ik ben benieuwd! Blijf gewoon stug in mn Michael tunnel zitten haha
Wel jammer dat het een finale is met drie mannen
Jammer dat het er alweer bijna op zit voor dit jaar. Geniet van de finale allemaal!
Ik dacht even dat dit ook een liveshow zou worden maar het is gewoon een aflevering hè?
Ja dat dacht ik ook. Maar die liveshow van een paar jaar geleden was wel een beetje een flop dus mss maar beter zo.
Echt deze opdracht ook weer Hoe komen ze erop haha
Hahahaha ja ik ga echt stuk
“Good tight he, I have a daughter at home”
Ik heb al vijf verschillen gespot Michael what up
Helemaal stuk om Michael hahaha
Deze preview van de volgende opdracht doet me denken aan het seizoen in Zuid-Afrika toen ze aangeschoten die night at the museum-achtige opdracht moesten doen haha, zo’n geweldige aflevering. Zo jammer dat die niet meer terug te kijken is via goplay. Of kent iemand een andere manier om het terug te kijken?
Wat een geweldige opdracht
potverdorie wat een hoop reclame als je live kijkt!!
Wat eng met die robot…
Omg die robot is echt nightmare material
Ik denk dat dat fake is en dat iemand van de productie dat meekijkt ofzo
Senne is de Mol