Denk ik nog steeds haha
Bij nederlandse mol wel. Diederik jekel heeft toen gelogen ocer wat hij deed. Iets met 2 bevers dacht ik.
Ooohja! Ik zat al te denken over waar en wanneer dit is langs gekomen.
Ja die herinner ik me, daar had 1 iemand een bizar verhaal dat waar bleek te zijn…iets met elvis en Vegas. Was Roos schlikker toen niet ff op en neer naar Vegas gevlogen?
Ja in Zuid-Afrika was er ook zo’n opdracht met waarheid of leugen. Ik zie nog altijd Annelies voor mij die effectief met een pannenkoek vliegen dood sloeg haha
Ik denk nog steeds dat het Michael is, na die laatste opdracht al helemaal. Drie kandidaten moesten de waarheid spreken over hun dag en eentje (de mol dus) moest liegen. Lijkt me ook lekker als mol om even een dagje rust te hebben terwijl de kandidaten overal rondrennen.
Ja en hoe hij bij Bernard verwarring zaaide en daarna bij Senne de doorslaggevende stem had. Vond hem heel verdacht deze aflevering.
Hahah ik heb echt hardop gelachen om Senne in dat bad! Wat een geniaal programma is dit.
Dat hoofd van Bernard toen Senne niet bleek te liegen . Lijkt me wel heeeel zuur als je als enige zonder pasvragen naar de eliminatie gaat. Dan sta je toch gelijk 2-0 achter.
Hij baalde dat hij in de verkeerde auto is gestapt. Hij wilde zelf met zijn moeder in bad en even zijn vrouw een kus geven.
Meh, mijn mol is eruit. Al twijfelde ik de laatste aflevering sowieso al wel…
Benieuwd wat jullie denken.
- Bernard
- Senne
- Michael
0 stemmers
Ik zit nu ook op Michaël, maar vond het wel verdacht van Bernard dat hij stappen leek te verspillen toen ze er net achter kwamen dat elke stap geld kost. En dat teruglopen naar dat bordje?
Wie denken jullie dat de finale gaat winnen?
- Bernard
- Senne
- Michaël
0 stemmers
Michael is de meest verdachte in België en die is het nooit, dus die is het niet
Michael was weer ZO verdacht deze aflevering, al die fouten met het poppenspelen terwijl het perfect ging met het oefenen… leidend met de 2e opdracht. Maar ik blijf erbij dat hij té verdacht is. Dat moet toch een soort red herring zijn?? Maar wie dan wel? Pffffft. Geen idee!
Ik ben echt overtuigd van Bernard al een paar afleveringen
Ik twijfel nog zoooo tussen Michael en Senne. Kan van allebei best veel momenten opnoemen dat ik ze echt mols vindt.
Hieronder een lijstje maar ik blijf aanvullen (schiet me elke x weer wat te binnen)
- Senne toen hij opgesloten zat: hij had er veel invloed op om daar te komen had ook veel invloed op het slagen van de opdracht. Ook zat hij zoveel te treuzelen
- het openen van de mist van Pandora: allebei
- na het openen vd doos: Michaël ging iedereen wakker maken en Senne niet volgens mij (of andersom?)
- het laten vallen van de pilaren: Michaël
- Michaël was heel sturend tijdens het stemmen over de 24-uurs opdracht en mocht ook als eerste. Senne stemde echter weer alles als leugen
- Senne reed een rondje te weinig bij het karten
- ik meende de stem van Senne te herkennen in de stem van de mol
- Michaël leek meteen de eerste auto te kiezen
- Michaël leek eerst heel goed met die poppen (alsof hij geoefend had) en toen er geld verdiend kon worden ging het mis. Ook was hij daar de poppenspeler leek het alsof hij het verhaal vanuit de mol vertelde
- Senne kan makkelijk extra stapjes hebben gezet in die laatste opdracht om geld af te snoepen
- Senne die met zn moeder ineens niet voor pas vragen ging
- Michaël die enorm aan het klooien was met die loodgieters buizen
Ik verdenk nu Senne het meest. Hij is eigenlijk de hele tijd redelijk op de achtergrond en daardoor verdenk ik hem juist.
Michael doet wel echt verdacht, maar daardoor verdenk ik hem juist niet haha.
Maar goed, ik heb het nog nooit goed gehad haha
Denken jullie ook dat Stephanie en charlotte de mol in zicht hadden? Omdat er geen enkele vraag van Gilles ging als “wat is er gebeurd?!” A la " Zat je er zó naast?". Ik denk dat ze allemaal op de goede zitten. Al twijfel ik zelf nog wie het is.
Michael zoveel domme acties opeens nog. Bernhard die vaak onzin praat. Senne komt ook niet als een licht over, maar ik heb het idee dat hij dan vaak de mol volgt en daar niet hard tegenin gaat ofzo, het lekker laat gebeuren (net zoals Stephanie en Lynn dan weer bij Michael)
Ik denk dat het bernard is