Ja vond 'm ook een stuk leuker dan het vorige seizoen.
Die tattoo met it’s an eagle hahah wat geweldig
Ja vond 'm ook een stuk leuker dan het vorige seizoen.
Die tattoo met it’s an eagle hahah wat geweldig
Ik heb altijd de verkeerde mensen verdacht, what’s new, ik moet het maar opgeven
Wat een prachtige finale-aflevering, daar kan de Nederlandse editie nog wat van leren!
Hele leuke aflevering, jammer dat het alweer voorbij is. Vond het nu met die ai stemmen wel duidelijk dat die van Senne echt was, maar ze zaten waarschijnlijk toch al wel een tijdje op de goede mol.
Bernard leek me telkens een fanatieke speler en een typische winnaar, vond zijn reactie ook heel mooi toen hij gewonnen had.
Zo herkenbaar dit!
Ik heb ook geen moment op Senna gezeten. Lol
Ik heb weer keihard lopen lachen wel. Michaels performace van ‘time to say goodbye’ - andrea bocelli - was echt goud.
Mijn vriend heeft slechts sporadisch gekeken, maar aflevering 1 zei die dus al dat het Senne was. Gewoon omwille van zijn houding. Op zich klopt het ook wel, weinig geld binnengebracht maar minder opvallend dan Michael. FOLLOW THE MONEY
Ik kan me toch niet voorstellen dat hij het niet minstens een beetje aangedikt heeft. Met die eerste opdracht waar ze weg geschoten werden, die verschillen werden zo goed omschreven en dan zag hij dat niet??
Ja en hij wilde vast ook verwarring zaaien. Zoals dat stuk over Lukaku die een wedstrijd zou hebben ipv een training.
Op de npo app staat bij De Mol een introtekst met iets van: dit jaar is het dubbel zo moeilijk want niet alleen de mol speelt dubbel spel. Iemand een idee wat daar nou mee bedoeld werd?
Echt heerlijke finale trouwens
Heb je het seizoen gezien? want dan zou je het weten haha. Gaat over al die verdubbelaars die erin zaten
Vroeg ik me ook af, heb net gekeken. Daar zullen we volgende aflevering nog wel iets over horen hoop ik.
Uh ja, maar nee? Ik snap hem niet
Sorry was nog aan het typen mijn reactie was nog niet klaar. Het gaat over die verdubbelaars!
Oh oké, vind het nog steeds niet heel logisch maargoed zat daardoor nog een beetje op een zieke twist te wachten
Ooooooh…
Haha ik gun het je volgende week, maar ben bang dat dit het is
Ik dacht hierdoor echt dat Michaël en Senne samen de Mol waren maar het niet van elkaar wisten
Wel de knappere variant