De Mol België

Echt gaar hoe ze ons deden willen geloven dat bernard op michael zat? Ik dacht oehh spannend ieder zit op een andere mol (ik had Senne juist als enige echt uitgesloten :sweat_smile:) maar dat was helemaal niet zo dus? Ik wil ook zo graag weten of mensen hem al snel in het vizier hadden en of Stephanie en Charlotte dus ook op hem zaten, ik hoop dat we dat volgende week horen!

Ik heb een paar keer cafe de mol gekeken, maar soms versta ik er echt geen bal van en blijk ik toch echt die ondertiteling nodig te hebben :rofl: (soms lichtelijk verbaasd dat Gilles niet ook gewoon standaard wordt ondertiteld door GoPlay als je via de desktopversie kijkt. Kleine moeite lijkt mij om die óók te ondertitelen. En je kan niet ondertiteling wel of niet aanzetten ofzo, het ontbreekt gewoon buiten de kandidaten om. Niet inclusief)

1 like

Ook een snor inderdaad. Hahaha lijkt verder toch totaal niet.

9 likes

Hahah nou op z’n minst toch ook het kapsel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Senne lijkt op Lalo uit Better Call Saul :laughing:

5 likes

Sommige sabotages waren echt zo obvious voor Sennes medekandidaten. Dat met dat weekendje weg met zijn moeder :sweat_smile: Daarna had iedereen Senne in het vizier (Stephanie zat nog een beetje op Lynn, maar ook Senne en rest ook), dat lijkt me toch ook best jammer als Mol. Ook al haal je dan veel geld uit de pot.

Ik had eerder hier gepost dat ik had gelezen dat Senne ze naar de verkeerde kant had gestuurd met die politieagenten/tassen zoeken opdracht, dat was dus zo. Maar was dat Italiaans ook voor ons te horen? Dat linkervoet ipv rechtervoet? Zo duidelijk als je dat had gehoord als kijker!

En ik vind Bernard en Michaël nog steeds Mol acties hebben. Ze vroegen Michaël nog wel daarover, ook in interviews, best grappig🤣 Maar Bernard niet terwijl hij op beeld ook soms knullig leek. Misschien montage.

2 likes

Lief van Bernard dat hij een schenking doet voor het fonds tegen de ziekte van het overleden dochtertje van Michael…

9 likes

Kreeg tranen in mn ogen ervan, zo cute :face_holding_back_tears:

Ik vond Senne een leuke brutale mol! Hij was op een gegeven moment wel ontdekt maar ik vind het ook eigenlijk wel leuk dat hij zich daarom niet ingehouden heeft. Soms is de mol daarom wat laf ofzo, heb ik toch liever dit!
En vond het ook leuk dat Senne eigenlijk omgekeerde psychologie toepaste toen hij door had dat iedereen hem wel verdacht. Heel gewaagd eigenlijk en het lukt dan toch maar mooi.

11 likes

Wtf was dat systeem van Michael met die bolletjes en streepjes :rofl:

12 likes

Te geavanceerd voor mij iig :joy:

Het werkte blijkbaar wel want daardoor kwamhij pas senne op het spoor terwijl ik dacht dat hij het al sinds de doos van Pandora wist hahaha

1 like

Volgende seizoen gaat in Thailand zijn.

(https://www.hln.be/tv/tijdens-thaise-massage-verklapt-gilles-de-coster-waar-dertiende-seizoen-van-de-mol-zich-zal-afspelen~aff2be92/)

15 likes

De eerste aflevering is op 23 maart!

26 likes

Joehoe! Nederlandse widm is afgelopen dus dan het tijd voor echt leuke tv :sweat_smile::wink:

10 likes

Is Mol Café van gisteren leuk om terug te kijken of niet boeiend verder?

3 likes

Ik had het op de achtergrond aan staan, ik vond het wel leuk.

4 likes

Kunnen we het vanavond live meekijken of kan het achteraf pas? Bij “kijk live” wil hij verifiëren dat ik Belg ben met een Belgisch telefoonnummer (en dat heb ik niet, haha). Hoe was dat vorige week met Café de Mol, voor degenen die dat keken?

Ik keek met vpn en kon het toen gewoon live kijken!

volgens mij doe ik het via de tv-gids en dan op ‘kijk live’ klikken, dat komt er rond 20u bij te staan.

Ohh dat ga ik even proberen! Vpn heb ik niet namelijk.
Edit: nu stond de stream erbij via de homepage! Net nog niet :ok_hand:

ja wilde ik net komen zeggen! veel plezier :smiley:

3 likes