Ze zijn allerlei filmpjes aan het posten vanuit verschillende locaties op de wereld. Ik ben zo beniewd naar het seizoen.
Mijn favorieten zijn die vanaf de maan en vanuit Jurassic Park haha.
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint?
29 maart en is opgenomen in Portugal.
Voorstelaflevering bij Café de Mol is ook zondag geweest en terug te kijken, lijkt me weer een leuke groep!
Ik heb echt weer zin in dit seizoen!
Hoe kijken jullie vanuit NL? Ik kan niet meer casten naar de tv lijkt het en schakel wat later in maar terugspoelen lijkt ook niet te kunnen? Of ligt dat aan mijn telefoon?
Volgens mij kun je sowieso pas terugspoelen als de aflevering live is afgelopen.
Casten lukt bij mij wel gewoon!
Oh gek van dat casten! Terugspoelen kon ik wel altijd, nou hopen dat straks terugkijken wel lukt ![]()
Wat een leuke aflevering weer!
Ik vond het ook een leuke aflevering.
Ik doe het voor het zekere maar even in spoiler.
in het voorfilmpje voor volgende week zien we toch al welke van de 2 kandidaten er bij komt?
Ja dat viel me ook al op, maar zou (voor zo’n goede productie als De Mol) wel echt heel onzorgvuldig zijn toch?
Zaten ze niet beiden in het voorfilmpje?
Ik kon vorig jaar ook al niet meer casten naar de tv (of ja ik deed ‘scherm delen’ via mijn macbook), maar dit keer werkt het wel als ik het scherm niet ‘vullend’ maak op theatervariant zet. Dan zie je wel het menu nog wat irritant is maar beter dan niks ![]()
@Rockstar ik heb duidelijk niet goed opgelet want ik dacht dat ze er sowieso al in zaten (als in dat ze er nu bij zijn gekomen al) oeps ![]()
Gilles de Koster ziet er anders uit, lijkt of hij veel is afgevallen (+ouder of moe)
Wel leuke aflevering!
Hij lijkt idd smaller! Heeft ook een kindje gekregen dus misschien ouder door slaapgebrek haha.
Maar superleuke eerste aflevering weer! Ben wel hard aan het nadenken waar de mol wil zitten in het begin, moest wel denken aan het seizoen in Duitsland.
Omg dat einde!! Dacht dat ik er al was na de eliminatie joh
Ze zaten inderdaad beide in het voorfilmpje.
Echt een leuke aflevering. Vind het ook altijd leuk dat ze veel aandacht besteden aan de kandidaten/persoonlijkheden.
Ik las een interview van Humo waarin ook stond dat het zo’n luide groep was dit jaar, dat geloof ik gelijk haha. het was me gisteren al opgevallen dat er geen verlegen of rustige kandidaten bij lijken te zitten dit jaar. zullen ze ook vast op casten maar dit keer viel het me echt op.
Wat een toffe aflevering weer! Zit er gelijk helemaal in.
Vind het wel heel raar om de Nederlandse en Belgische door elkaar heen te kijken dit jaar.
Vette aflevering!
Vind ook altijd mooi hoe random die verhalen zijn die de kandidaten vooraf al vertellen haha. Benieuwd hoe ze op die gespreksonderwerpen komene, haha.