De Mol België

Ik denk nu Michèle

2 likes

Ik denk na deze aflevering ook vooral Michèle. Je zag dat Sarah haar verdenkt (in haar gesprek met de mol) dus ik denk dat ze daarom die huil-act opvoerde, om nog even de fanatieke kandidaat te lijken. Ook het handschrift leek het meeste erop, al was het natuurlijk niet 1 op 1.

Er gaan bij haar ook te vaak dingen mis die niet mis hoeven gaan, beetje dommig en onhandig wil ze overkomen.

1 like

Ik ging echt stuk om dat gesprekje na de laatste opdracht.
Held!
Ja maar hoeveel?
Nee ik bedoel met een H.

Vraag me trouwens ook af wat ze met die eliminatie stoelen doen. Aangezien de namen er in gegraveerd staan. Zouden ze die dan na afloop mogen houden ofzo?

2 likes

Mijn hart gaat uit naar iedereen die de pingpongballetjes mocht verzamelen en tellen :grimacing:

5 likes

Wegen lijkt me het makkelijkste tov tellen.

Ik zit al een paar afleveringen in de Michele-tunnel. Steeds die krokodillentranen, bij de eliminaties en in de vorige aflevering na de bevrijding van Pedro. Als zij zichzelf (als niet-Mol) verdacht probeert te maken werkt het in ieder geval goed

3 likes

Ik ben er inmiddels ook 100% van overtuigd dat ze De Mol is. Maar dan zou ik het echt jammer vinden, geen leuke mol dan. Met dat neppe acteren. Ook toen ze boos werd over die jokers toen Pedro was opgesloten.

1 like

Ik blijf bij Sarah.
Is vanavond eigenlijk ook meteen de ontknoping of gaan ze het Nederlandse style doen met zo’n stomm show enzo?

1 like

Vanavond nog opdrachten en aan het eind van de aflevering weten we wie de mol en de winnaar zijn. Volgende week is dan nog een aflevering waar ze de molacties tonen.

2 likes

De laatste 2 afleveringen van Belgie zijn geweldig!

3 likes

Ugh ik zit nou toch naar zo’n liveshow te kijken… maar kan wel weer eindelijk live op mijn tv kijken woehoe! (Haha oh de live show was van korte duur gelukkig)

Mijn rationele mol is Sarah maar ik heb mezelf een paar weken geleden wijsgemaakt dat het Alexey is en nu kan ik niks anders meer zien.

O wat stom dat er nog veel geld uit kan in de finale.

1 like

Mijn hemel wat een hoop reclames 🫠

Ik probeer nu vanaf het begin terug te kijken, maar ik kan het begin niet eens vinden door alle reclames en het gelul erbij :sweat_smile:

Huh, reclames? Ik kijk online en nog geen reclames gehad.

Weten jullie de winnaar en de mol dan nog niet?!

1 like

Wow eerste keer dat ik de mol al best vroeg in het seizoen verdacht. Ook blij met de winnaar!

2 likes

Same!

Oh wat gek! Ja 5 minuten geleden is de aflevering gestopt. Maar wel 2 flinke reclameblokken tussendoor. Ik kijk via goplay.be

Huh ik ook, maar tussendoor geen reclame gehad… wel later aangezet :woman_shrugging:t3:

Nouja in ieder geval zin in de laatste aflevering volgende week!

2 likes