Oef Hilde in de auto was vreselijk ja
Ik vind het lastig… iedereen kan het zijn. Deze aflevering verdenk ik ineens ook Nimrod, maar… geen idee. Sarah, als rustige zogenaamd fanatieke mol, zie ik ook nog wel. En ik gok Pedro als winnaar!
Goh ik denk het eigenlijk niet, de doos van pandora was ook in een eerder seizoen niet gebruikt/nutteloos en dan hebben ze hem ‘gerecycleerd’ in een volgend seizoen. Ik denk dat die molkoffer anders ook in een later seizoen ging terugkeren
Nee hoor, dat doet ie altijd!
Hele leuke aflevering weer! Leuk gedaan ook met de familie en die poppetjes en weer eens een verfbom (mol classic inmiddels).
Ik vond Michèle heel slecht acteren en liegen bij de fruit opdracht, dat lag er zo dik bovenop. Van Nimrod valt me op dat hij erg veel lijkt proberen te sturen maar verder verdenk ik hem niet echt.
Wat het oortje betreft denk ik toch dat dit wel bij iemand met langer haar moet zijn, anders valt het toch wel op lijkt me? Ik verdacht Pedro heel erg maar daardoor juist wat minder nu.
Ik denk ook dat de regie wel meerdere opties had bedacht om de molkoffer later nog in het spel te laten komen. Nu was het gelijk bij de helikopter gelukt maar als dat niet zo was verwacht ik dat die mogelijkheid later nog eens terug zou komen.
Nou dat oortje was ook wel lef hoor. Stel je voor dat Nimrod zo’n ding inhad en dan zit je met die Hilde…
Zou zij zich thuis niet enorm schamen trouwens? Ik had wel last van plaatsvervangende schaamte.
Giles knuffelde altijd al.
Eerst vragen beantwoorden bij de test over een opdracht die nog komt, hebben ze dat niet al eens eerder gedaan of in een widm?
Er zit sowieso wel wat repetitie in de opdrachten, denk omdat het soort van speciaal seizoen is. Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Wat waren die familie poppetjes goed gemaakt!
En wat deden Michelle en Pedro klungelig met die tekst in het tankstation!
Michelle trouwens ook met dat schietschijfje.
Nog meer mensen waarbij GoPlay niet werkt? Krijg steeds een foutcode
Ja, ik ook! Kijk vanuit NL
Ja ik zit er helemaal klaar voor, maar ik krijg foutcode 9999
Same
Bij mij doet hij het nu wel!
Ah hier nog niet helaas. maar denk dat het nu ook geen zin meer heeft aangezien je toch niet kunt terugspoelen bij een live aflevering
Wat irritant joh, had er zo’n zin in
Vertel ons je geheim!
Oh, via mijn Chromecast kan dat wel altijd. Wel gek zeg.
Op insta zeggen ze storing
Net de aflevering gekeken. Wat een grappige eliminatie
Echt leuke opdrachten ook weer. Ik heb nog steeds niet één iemand in het vizier, ik switch steeds tussen een aantal mensen.
Ja dit was vaag, want we zagen dat Sarah Pedro onder druk zette om zelf 1 pasvraag te pakken en vervolgens horen we dat hij er toch 3 heeft. Dat hele besluitvormingsproces is niet getoond.
Vind verder Michele zo geacteerd overkomen, hoop niet dat zij het is maar dat ze gewoon flink aan het nepmollen is ofzo. Vond haar hele emotionele uitbarsting over die pasvragen ook niet echt geloofwaardig
Die eerste opdracht leek wel een youtube challenge, zo stom.
En idd, ik geloof die reactie van Michele ook niet, te overdreven. En zoals in cafe de mol ook werd gezegd, het was wel rechtvaardig want je werd afgeschoten.
Ja dit zat ik me ook af te vragen. Het verbaasde me dan ook niks dat hij weer pasvragen pakte
Ik vond dat met dat handschrift echt stom, tuurlijk gaat de Mol dan niet hetzelfde schrijven. En ik vond die kleuter b ook echt te opvallend, wie schrijft er nou zo
Ik switch echt steeds tussen Alexy en Michele
Ik kan me voorstellen dat Pedro heeft gezegd: prima, dan maar geld in de pot en hebben we allemaal niks. Uiteindelijk had hij ze in handen. En ze toch eieren voor hun geld hebben gekozen… wel typisch dat ze het niet uitzonden idd, wekt de indruk dat er toch iets spannenders is besproken…