De Mol België

Jaa ik zat ook juist voor het eerst in jaren.

Volgende week de leukste aflevering van elk seizoen!

1 like

Finale

Jaa ik heb de vorige aflevering niet zo goed opgelet want ik herkende helemaal niks van die surfopdracht haha, maar ik vond Julie dan weer zo sturend dat Wout dan maar die laatste opdracht moest doen… en dat zwiepende haar. Maar het was echt puur een gevoel, Wout was idd ook erg verdacht met zijn stijve heupjes en precies bij de verkeerde tegel staan. Sowieso dacht ik, waarom zei Julie niet gewoon tegen hem welke het dan zou worden? Maar ja. Mm. Het zit er weer op, ging echt snel naar mijn idee!

1 like

Ik had het ook voor het eerst in jaren door. Alleen in de laatste aflevering werd Julie wel heel verdacht maar uiteindelijk was het nog steeds Wout die het meeste geld verloor.
Ik was wel een beetje teleurgesteld in de aflevering. Normaal is de laatste aflevering toch al meer heel zotte opdrachten en de mogelijkheid om nog veel geld te verdienen. En heb ik altijd het gevoel dat de mol het hen dan wat gunt zo die laatste aflevering.
Nu is er eigenlijk bijna enkel geld verdwenen.
Ik vraag me af wat de geldpot andere jaren ongeveer is. Zouden er nu budgettaire restricties geweest zijn?

Hebben jullie ook gelezen dat Michaël van seizoen 2024 die boomverzorger is overleden?:sob: Was echt een leuke kandidaat vond ik.

Ja ik zag het vanmorgen, schrok er echt van! Een van mn favo kandidaten van de afgelopen seizoenen. Ken er veel niet meer maar hij was me echt bijgebleven. Heel verdrietig nieuws

2 likes