De Mol België

Ik vond Maxim echt heel erg aan het mollen. Telkens die foto verkeerd maken en het verkeerde antwoord geven op die vraag.
Vorige week met die zogenaamde broer ook dat hij bij dat tennissen na 1 oplossing meteen weer ging zitten.

2 likes

Ik zit sinds gisteren duidelijk op Wout. Ik denk dat de mol zeker aan de ketting wou raken om te kiezen tussen De vrijstelling of €5000. En bij Maxim ligt het er al te duidelijk op van in het begin. En volgens mij ligt Yannis eruit omdat hij volledig op Maxim heeft ingevuld.

2 likes

Ik had ook het idee dat Yannis op Maxim ging door o.a. de yellow tram. En ik zit ook op Wout.

1 like

Ik zit op Wout sinds die zangeres ooit zong " Weee is de mol?" :rofl: (afl 2 ofzo?)

Ik vond het tot nu toe jammer dat de proeven weinig of niet veel te maken hadden met het gastland. Bij eerdere seizoenen was de focus daar veel meer op, maar ze hebben dat helemaal goedgemaakt deze aflevering. Zo leuk! En ik zit nu op Wout als de Mol

6 likes

Ik vond die pastel de nata opdracht zo leuk! Sowieso weer een leuke aflevering.

7 likes

Wat een leuke aflevering en zo zonde van de afvaller, wat een geweldig leuke kandidaat. Heel heftig soms maar zo goed voor dit programma.

Ik denk idd ook Wout al denk ik ook nog een beetje Isabel

1 like

De mol is wat mij betreft nu wel zo duidelijk! Isabel leek heel overtuigd dus ven benieuwd of ze inderdaad verkeerd zat of dat de rest nog sneller/beter was

Ja zeker. Ik twijfelde nog wel tussen Isabel, maar nu zij eruit is is het wel heel duidelijk.
Volgende week alweer de finale, echt snel gegaan dit seizoen!

2 likes

Zooo die opdracht met dat die vogel op hun HOOFD moest landen?
Wat een nachtmerrie

Ik vond vooral die vrije val een nachtmerrie :worried: oh my god

7 likes

Ik vond dat stukje in het tankstation zoo leuk en gezellig, echt herkenbaar gedrag hoe je zelf ook enthousiast wordt van een buitenlandse winkel/tankstation.

5 likes

Ja dit vind ik ook een van de dingen die De Mol leuker maken dan de Nederlandse versie! Die bts/spontane momenten

7 likes

Me too! Samen ontbijt maken etc

3 likes

Heel eerlijk? Deze tegel opdracht vind ik voor De Mol echt saai! Haha. 🫣🤭

2 likes

Whaaa oké deze uitslag zag ik echt niet aankomen

Ik had het goed geraden.

4 likes

Ik ook. Ik zit eigenlijk altijd verkeerd, maar dit keer de mol al een tijd op het oog.

Leuke aflevering ook. Jammer dat het alweer voorbij is, seizoen ging snel voor mij gevoel.

2 likes

Finale

Ik had geen sterk idee maar zat wel op Wout, maar tijdens deze finale dacht ik echt dat Julie het was. Dus was toch in shock, ook al was Wout eigenlijk mijn originele mol :laughing:

Finale ik zag op Wout of Julie maar meer Wout. Toen Julie alle gewonnen bedragen van buiten kende was ik 100% zeker van Wout. In de vorige aflevering vond ik het ook verdacht dat hij zo ver de oceaan in ging met de surfplank. En dan die valse paniek bij het hoelahoepen, viel erg op.

1 like