De Mol België

hahaha, wat een pareltjes

89853793_2890973827676929_4336589390273839104_n

89486265_900272673739526_6512632754021072896_n

88276406_2642173949401827_5953057008511877120_n

45 likes

Hahahahaha die laatste.

1 like

Hahahaha

Lijkt er ook op maar nog een andere!

1 like

Wat vinden jullie van onderstaande theorie? Je spreekt Salim als ‘Selim’ uit. Bruno zegt Salim, terwijl Salim zichzelf echt net als ‘Selim’ heeft voorgesteld. Je zou alleen ‘Salim’ zeggen als je het ergens geschreven hebt zien staan, wat erop zou kunnen duiden dat Bruno de mol is.

5. Bruno maakt zich wel héél verdacht
Zelf 7.500 euro inzetten, maar wel keihard op de kap van Bart zitten omdat hij liefst 10.200 euro bood op een vrijstelling. Zelf in zijn introductiefilmpje zeggen dat hij graag goochelt met de kaarten, maar toch tig keer “Wie speelt er hier graag met kaarten?” schreeuwen. Salim zeggen, terwijl Salim zich voorstelde als “Selim”. Bruno maakt zich op zijn minst verdacht. Anderen zien subtielere verwijzingen naar de kandidaat – die overigens vorig seizoen al bij de laatste dertig zat. Zoals de vraag over hoe de hond van Hitler heette. Haras. Dat is een bouwbedrijf uit Mol, en omgekeerd is het Sarah. Wie werkt er voor een bouwbedrijf – weliswaar Steylaerts – en is er 50 (Abraham en Sarah)? Juist: Bruno.

2 likes

Ik vind Bruno zeker een beetje verdacht, maar zou de Salim/Selim niet gewoon komen doordat hij de naam wél heeft zien staan bij de eerste opdracht met foto’s? Daar stonden toch namen bij?

3 likes

Maar hun namen stonden toch bij die portretfoto’s van die opdracht? Dus dan zou ik ook Salim zeggen.

En ik vind het ook reëel dat ze de namen al eerder gelezen hebben. Ik had het gevoel dat bij andere deelnemers ook al namen bekend waren. “Oh jij bent dan zeker …” zoiets?

Nee het moment was meteen toen de blinddoeken afgingen! Ze hebben zich toen eerst voorgesteld, en toen gingen ze de opdracht doen.

Yes leuk weer! Jammer van de afvaller.

spoiler

Hij had €0 geboden toch?

Ja hij en nog een meisje dacht ik.

Ja. Spoilers hoeven trouwens niet in dit topic :slight_smile:

1 like

Jolien had € 400 geboden

Ik heb bij Bruno eerder het gevoel dat hij zich verdacht wil maken ipv dat hij echt de mol is.

Kan me ook niet voorstellen dat ze de Mol de eerste aflevering al zo in de kijker zetten.

Waar kijk jij, het staat toch nog niet op vier.be?

Jawel!

Ik zie m echt niet staan. Ook als ik de link aanpas niet… volgens mij heb ik dit vorig jaar ook wel eens gehad. Mn zussen zien m ook niet.

Meteen op de home pagina:

Oh wacht. Ik dacht dat je aflv 2 bedoelde :woman_facepalming:t3: Stommmmm haha