De Mol België

Kan het niet kijken als ‘buitenlander’ en met vpn werkt ook niet, denk dat de server overbelast is ofzo, moet en zal het zien. Mijn lievelingsprogramma👌

Mijn Mol

Ik vind Dorien en Bruno tot nu toe het meest verdacht. Voor zover je al van 1 aflevering iets kan afleiden. :grin:

2 likes

Wat een verschil weer met NL. Deze mensen lijken ook een stuk slimmer.

3 likes

Zo jammer dat deze persoon eruit lag, heb hem wel eens gezien omdat ik zijn brasserie geweest ben, en leek echt een sympathiek persoon
Had gehoopt dat hij zou winnen haha
Vind Bart echt zo onsympathiek trouwens, er doet bv een studente mee en dan gaat hij als advocaat een uitspraak doen als ‘of er nu 20.000 of 10.000 in de pot zit maakt toch niet uit’ lol jawel

9 likes

Leuke eerste aflevering. Ben benieuwd wat voor soort opdrachten dit seizoen allemaal langskomen.

Ik weet niet of het je bedoeling was de afvaller te anonimiseren, maar met geslacht en beroep erbij is het alsnog wel heel duidelijk.

Ik heb het net gezien en heb echt weer veel zin in dit seizoen. Ik vind deze afvaller ook wel echt jammer ja. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan verlopen

Woeps haha. Hoe werkt een spoiler? Dan doe ik dat voor het hele stukje wel

Vond de muziek trouwens ook top
Michael kiwanuka :hearts:

Dat was ook mijn eerste reactie :joy:

1 like

Heb het nieuwe seizoen nog niet gezien maar net klaar met het seizoen in Zuid Afrika: fantastisch! Ik vond de Mol zelf niet mega leuk maar de andere kandidaten en vooral de opdrachten des te meer. Dank voor de aanrader! Vanavond beginnen met het nieuwe seizoen :heart_eyes:

We hoeven toch niet met spoilers te werken? Anders kunnen we nooit fatsoenlijk over de aflevering praten. Zo lang je de laatste aflevering niet hebt gezien, open je gewoon dit topic niet toch?

Maar wat een vette aflevering was dit! Ik heb zo erg gelachen. Vind het zo leuk dat ze meer laten zien van de sfeer onder de kandidaten. En ik snap echt niet waarom Christaan en Dorien zichzelf als degenen met de meeste algemene kennis inschatten. Ze hadden veel vragen fout toch?

7 likes

Exact wat ik dacht

En hij doet me denken aan roger van damme (verder heeft deze opmerking geen toegevoegde waarde haha maar ik had tijdens de aflevering de hele tijd het gevoel dat ik zijn gezicht ergens van herkende, en nu weet ik eindelijk aan wie)

2 likes

Laure doet me ook aan iemand denken maar ben er nog niet achter op wie. Een vlaamse actrice of zo

Omg, ik dacht; als Gilles er maar niet uit gaat. Zo knap :heart_eyes::heart_eyes: haha, had ik nog wel langer naar willen kijken.

Verder echt nog geen idee. Denk dat de mol nu nog niet echt opvalt omdat er al zo veel geld uit de pot is, dus dan zouden nu Laure en Els zijn. Toch zie ik Els de mol niet echt zijn… Maarja, in aflevering 1 kun je er denk ik weinig over zeggen.

Vind het wel knap hoeveel hij heeft afgelegd met zijn bootje, moet toch wel spierpijn hebben gehad de volgende dag. Wel heel dom dat ze zijn antwoorden nooit zagen want waren wel vaak de juiste… Maar vind Dorien nog to obvious en gemakkelijk om de mol te zijn…

3 likes

Hahahaha Dorien met haar portable Sven Nys #kempen

5 likes

Voor mijn gevoel bij deze aflevering is Bart de Mol en dan niet perse om het geld. Maar om de opmerking dat Christian groot is, en wat Christian ook zelf zei is dat mensen vaak anders op hem reageren.
De Mol heeft natuurlijk iedereen al gezien en weet al wie ze zijn.

1 like

Hmmm stel dat ik vooraf zou weten dat Christian dwerggroei heeft zou ik noooit durven zeggen: " Jij klinkt echt groot. zeker als ne vent van 2m" Maar het was natuurlijk ook wel zeer goede televisie. Dus mss hadden de programmamakers hem dit op voorhand ingefluisterd ook omdat ze wisten dat Christian ermee kan lachen.

Sowieso is de tactiek bij de mol, degene die er nooit verdacht uitkomt is het. iedere aflevering maken ze iemand anders extra verdacht en die zijn het nooit.

4 likes

Dat laatste vind ik ook zeker hoor.

Net de eerste aflevering gekeken. En alweer is het zooo veel beter dan de Nederlandse versie. Betere opdrachten en de groep vind ik ook veel leuker. Oh en extra liefde voor Gilles. Ik ben ook een koe. Jammer dat hij niet langer de kans heeft gekregen. Hij was zo sympathiek met zijn 0 euro.

3 likes