De Mol België

Ben zeer benieuwd! Toen de mol vroeger op tv was (voor de ‘herstart’) was ik nog een kind/puber en had ik er vaak nachtmerries over, zo erg ging ik er in op :grin:

hahahah dit was zooo grappig

1 like

Vond ik ook! Allemaal hoogopgeleid en lijken allemaal zo hetzelfde. Of in ieder geval geen andere nationaliteit.

1 like

Ik heb er zin in!! Ik denk dat het wel een pluspunt kan zijn dat de mol nog niet beslist is, kan me herinneren dat er kritiek begon te komen vorige keren dat de mol “te veel” op de hoogte was van het verloop van de opdrachten waardoor het wat te gekunsteld werd.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit seizoen in principe iedere kandidaat een mol-profiel heeft, waarschijnlijk daardoor dat de profielen vrij hard op elkaar lijken. Jammer wel, diversiteit tussen mensen is een van de zaken die dit programma juist zo mooi maken.

Ik heb ook heel veel zin in het nieuwe seizoen! Ik vond vorig jaar de hints naar de mol en de acties van de mol heel obvious. Dus ik hoop dat het dit seizoen moeijker is om de mol te vinden.

Ik vind de mol een topprogramma en ben elk jaar trouwe kijker, maar ik ben het eens met de kritieken dat de cast dit jaar weinig divers lijkt. Ze hebben dit jaar enkel witte mensen gecast, terwijl je me niet kan wijsmaken dat er enkel witte mensen zich kandidaat stellen. En inderdaad vrij veel jonge mensen met gelijkaardige socio-economische profielen …

1 like

Weet iemand nog wanneer de afleveringen online komen? Is dat direct na de uitzending of de volgende dag pas?

Vanavond is het zover, zin an!

17 likes

Zijn het bekende Belgen? Sorry van deze Hollander als ik een celeb beledig.

Allemaal onbekende Belgen!

1 like

yes zin in! Volgens mij heb ik nog een account op Vier van toen ik het vorig jaar keek :stuck_out_tongue:

1 like

Ja leuk! Zal het morgen terugkijken. Ik vind die Vlaamse echt zoveel spannender en beter.

Jaaa zin in

Zin in :grin:

Yess, helemaal zin in vanavond nu!

Moet je een account hebben dan? Ik heb die volgens mij niet en de afgelopen 2 jaar gewoon alles gekeken.

oh ik dacht dat ik moest inloggen omdat ik anders niet kon afspelen!

Oh hmm nja dat zie ik dan vnv wel. Anders maak ik gewoon snel ff een account aan, dat zal ook de moeite niet zijn.

Weet iemand of je live kan streamen in Nederland? Of zit daar een landrestrictie op?
Ik heb volgens mij ook nog een account van vorige jaren :blush:, maar keek toen altijd terug…

Nog 5 min!

Ik ben ook aan het zoeken, maar kan helaas niks vinden.