De Mol België

Volgens mij kun je het pas na de aflevering terugkijken.

Zijn er ook mensen die live mee kijken?

2 likes

Ik kijk ook live! Vind de aanpak wel slim gevonden

Haha geniaal dat ze ze allemaal hebben laten leren jongleren waardoor iedereen terughoudend was om te jongleren bij de opdracht

9 likes

Mij lijkt het ook een leuke groep.
Vind dat geen Mol gebeuren wel een beetje vaag. Dat er blijkbaar wel 3 mensen geselecteerd zijn en de rest bij voorbaat niet.

Ik vond het sowieso al weer een topaflevering. Het ziet er me een leuke groep uit, ik ben al fan van Martijn. Eva daarentegen kan ik nu al niet uitstaan :speak_no_evil: Ik had een beetje schrik van het concept dat er geen mol zou zijn vanaf het begin, maar tot nu toe vind ik het alleen maar een leuke wending!

2 likes

Dat was echt een toffe aflevering!

Edit: ik denk nu Kaat trouwens of hoe heet ze ook alweer. Maar dat is een eerste gedachte, je kan het nog nergens echt op baseren natuurlijk.

1 like

Hahaha oh man ik herken mezelf zo erg in Kaat. Zelf heb ik een beetje vermoedens richting Ingrid en Bruno. Maarja ik ga pas over een paar weken echt mijn tunneltje in haha.

Wat een leuke groep en wat een leuk concept! Ik moest ook zo lachen om de vooruitblik waarin Gilles stiekem wegsneakt om de Mol te briefen haha, het zal voor hem ook wel heel anders zijn dit jaar!

3 likes

Wat een gave eerste opdracht ook!

Ja he, ik kreeg er helemaal de kriebels van (en dan heb ik geen hoogtevrees haha!). Maar volgens mij is het vaak wel een heftige opdracht, vorig jaar ook dat ze begraven lagen

1 like

Vind het nu alweer zoveel leuker dan de NL versie

2 likes

Ik heb hem zojuist ook teruggekeken! Mijn eerste gevoel zegt dat Kaat de mol is… Is er bij de mol België trouwens ook iets van een app waarbij je punten kunt inzetten net als bij wie is de mol?

Yes de mol is terug! Tot nu toe vind ik Kaat en Joeri erg leuke kandidaten! Volgens mij heeft Martijn een ‘misschien’ scherm gekregen, maar is hij het niet geworden. Liesbeth en Eva lijken mij goede potentiële mollen, maar ook kandidaten die het ver kunnen schoppen! En dan is er natuurlijk nog Bas die in de auto meteen over de mol begon … Benieuwd naar volgende aflevering!

1 like

Ik heb ook net gekeken. Leuke aflevering! Wel allemaal jonge kandidaten zeg! Voor nu zit ik op Kaat en Liesbeth, maar puur op gevoel. Je kunt nu natuurlijk ook niet veel weten :sweat_smile:

Neen, er is jammer genoeg geen app voor zover ik weet.

1 like

Nederlander die het net heeft teruggekeken :raising_hand_woman:!

Wat een gave aflevering zeg! Zat echt constant goed op te letten en in spanning haha. Super leuk om weer elke week uit te kijken naar de nieuwe aflevering.
De groep lijkt mij ook leuk, inderdaad jammer/raar dat er een gebrek is aan diversiteit.

Heb totaaaaal nog geen eerste idee wie de mol zou kunnen zijn. Maar bij deze de mol vind ik de afleveringen zelf al spannend genoeg, dat ik iets minder bezig ben met het zoeken naar de Mol als bij de NL versie.

Ik ken al 3 namen.

En joeri is leuk

Ik heb ook net gekeken. Super. Ik had na het Nederlands seizoen (dat ik helemaal niet heb uitgekeken) en de berichten dat de mol nog niet gekozen was, er niet heel veel zin in (terwijl het wel by far mijn favoriete tv-programma is), maar ik zit er weer helemaal in. Ik ben echt heel blij dat ze het lot niet hebben laten beslissen, maar wel bewust voor een mol hebben gekozen (die indruk had ik namelijk wel). De jongleren-truc vond ik wel geniaal. Ik vroeg me al af hoe het kon dat zoveel mensen konden jongleren, haha.

Ik had het wel toffer gevonden als wij ook nog niet wisten dat de mol nog niet was gekozen, echt een geniale eerste aflevering was dat geweest (zoals vorig jaar, toen de mol in Nederland in verschillende landen begon, echt de beste twist ooit).

Ik kan de kandidaten nog wel echt niet uit elkaar houden (ik heb wel ook wat alcohol op, dus dat kan daaraan liggen, haha), maar zoals hiervoor al gezegd werd, niet zoveel diversiteit.

2 likes

Eerste aflevering was al interessanter dan het hele seizoen van de Nederlandse WIDM.

18 likes

Ik ga deze voor 't eerst ook volgen! Leuke eerste aflevering, maar verder echt nog geen idee. Ben ook erg slecht in namen onthouden :sweat_smile: