De Mol België

Kan je live meekijken via de stream vanavond? Of moet ik wachten tot 21.30? Dat haalt granny hier namelijk niet :crazy_face:

Ik denk dat het pas na de aflevering online komt. Tenzij iemand het al eens eerder zag staan?

Volgens mij pas na de aflevering.

Mensen die live gaan kijken?

Yes ik zit klaar!

Afl 2

begin van de aflevering: ik vind Elisabeth/Liesbet nu heel verdacht? Die oudere met donker haar. Toen Gilles het spel uitlegde keek ze hem niet aan, haar lach kwam twee seconden na de rest en daarna vond ik haar gezichtsuitdrukking ook nogal vlak

Haha ik zit al in m’n tunnel hoor, nu ook weer dat treuzelen.

Ze geeft ook geen instructies maar vraagt gewoon waar zij denken dat ze zitten?

Ik kijk ook :smile:

Dit is echt zo’n opdracht waarin iedereen nerveus doet op elkaar en iedereen het kan doen mislukken. Of ja alle opdrachten zijn zo zeker. Ik denk wel dat je het allergemakkelijkst de opdracht kan doen mislukken als je als eerste gaat koken. Maar zou de mol het er direct op wagen om die plaats te kiezen.

Ik zit in een Bas tunnel, eerst zeggen dat ze het eindmoment moeten uitleggen en dan haar onderbreken met de volgende stappen.

Volgens mij was deze opdracht sowieso gedoemd te mislukken.

Zo gek dat die sterke groep absoluut geen tijd wil verliezen.

M’n moeder noemde Martijn trouwens deze week Harry Potter haha. Cant unsee it nu

Neeeee niet Liesbeth :frowning:

Daar gaat m’n tunnel. Had een paar dagen terug hier wel goed de enquête ingevuld dat ze er als eerste uit zou gaan haha

Ze weten het wel spannend te maken zeg.
Ik vond Eva bij de eliminatie wel heel erg zenuwachtig lijken, zou het knap vinden als dat gespeeld is.

Na aflevering twee…

Wie is de mol?

• Axel
  • Bas
  • Bruno
  • Elisabet
  • Eva
  • Ingrid
  • Joeri
  • Kaat
  • Martijn

0 stemmers

En de winnaar?

• Axel
  • Bas
  • Bruno
  • Elisabet
  • Eva
  • Ingrid
  • Joeri
  • Kaat
  • Martijn

0 stemmers

Volgende afvaller?

• Axel
  • Bas
  • Bruno
  • Elisabet
  • Eva
  • Ingrid
  • Joeri
  • Kaat
  • Martijn

0 stemmers

Heeft iemand hier misschien een linkje voor de afleveringen van vorig jaar? Alleen de eerste 3 afleveringen staan op NPO gemist (helaas), en toen ik wilde googlen zag ik al bijna wie de mol was vorig jaar. Dus ik dacht dan vraag ik het even hier zonder spoilers en wie weet :grin::grin:

Ik wilde ze linken, maar er staat dat ze niet meer beschikbaar zijn :frowning:

Ik vind Eva en Elisabet veel op elkaar lijken, ik haal ze steeds door elkaar. Ik vind ze ook erg verdacht.