De Mol België

Heeft iemand hier misschien een linkje voor de afleveringen van vorig jaar? Alleen de eerste 3 afleveringen staan op NPO gemist (helaas), en toen ik wilde googlen zag ik al bijna wie de mol was vorig jaar. Dus ik dacht dan vraag ik het even hier zonder spoilers en wie weet :grin::grin:

Ik vind Eva en Elisabet veel op elkaar lijken, ik haal ze steeds door elkaar. Ik vind ze ook erg verdacht.

3 likes

Noooo! Iemand anders nog tips??

Ingrid, Bruno of Axel is het.
Voel het aan de moedervlek op mijn rechterpink.

Jaaaa! Thanks!!

1 like

De opdrachten van deze aflevering vond ik weer zo goed uitgewerkt! Zoveel diepgang en extra lagen. Bij de tweede opdracht met dat lopen zouden ze in NL zeggen “Denken jullie dat de ‘zwakke groep’ sneller of langzamer de route zal afleggen?” En hier moet echt over nagedacht worden. Ik vond het aan het begin al zo raar dat ze redelijk snel er doorheen gingen terwijl de opdracht simpel was; de ‘zwakke groep’ moest sneller zijn. Gelukkig wachtten ze toch op het eind nog. Al was het uiteindelijk niet nodig want ze hebben blijkbaar toch veel meer getreuzeld dan dat op beeld leek haha.

Ook vind ik het leuk dat we steeds die stukjes in de auto zien of wat ze doen rondom de opdrachten. In plaats van in NL met die biechten waar al die BN’ers toch een bepaalde rol spelen of een stemmetje op zetten ofzo. In de auto’s komt zoveel oprechter over hoe de mensen zich gedragen.

edit: ik vond bij de test die hele lange man Axel (?) super verdacht toen hij zijn scherm kreeg. Hij keek helemaal niet zenuwachtig en leek niet verbaasd of opgelucht dat zijn scherm groen was. Toen de anderen naar hem omdraaiden liet hij pas iets van emotie zien.

4 likes

Ja, ik vond dat ook opvallend de reactie van Axel. Tijdens de eliminatie vond ik ook dat Martijn echt heel snel en duidelijk aan het ademhalen was, dus misschien echt wel stress had op dat moment? Dus ik verdenk hem momenteel niet meer.

Ik vond het net overkomen als overacting! Alex en Martijn leken mij dan weer oprecht nerveus.

Ik vind Elisabet zo verdacht! Kan er niet helemaal de vinger opleggen.
En echt heel erg jammer dat Liesbeth eruit is. Ze was nu al mijn favo. Zag haar wel winnen ook!

1 like

Ik vind haar ook verdacht. Met die trappen oplopen dat ze te moe was een steeds stoppen. Maar de mol zou toch niet in de eerste echte aflevering zo opvallen?

Ik zit er alweer klaar voor :smile:

Welk dier zouden jullie kiezen? :flushed:

Dat zwijn zou ik niet zo erg vinden. Met die slang en spin zou ik niet gaan slapen brrr. Misschien wel gewoon wakker in de kamer blijven.

1 like

Nu we weten welk dieren het specifiek zijn, zou ik ook het zwijn kiezen haha. Al zou ik mij bij welk dier dan ook volledig in mijn laken wikkelen denk ik, hoe warm het ook zou zijn…

Wauw wat een cliffhanger weer op het einde!

Sowieso zoogdier. Kan er echt met mn verstand niet bij dat je eerste keus hebt en dan geleedpotige kiest.

5 likes

Ik moest zo lachen toen het zwijntje zo begon te knorren omdat hij niet kon lopen omdat Axel onbewust zijn voet op het touw had staan :joy:
Als ik de keus had, had ik sowieso voor het zoogdier gekozen en dan maar hopen dat het geen kat zou zijn haha

3 likes

Wow super spannend dat einde! Ik vond Axel deze aflevering heel verdacht

Ben alweer zo benieuwd naar volgende week.

Eva vond ik ook raar doen steeds. Eerst wil ze cashen bij een lager bedrag en dan bij een bedrag hoger wil ze opeens verdubbelen. En dan als eerst een geleedpotige kiezen ipv zoogdier.

En Axel inderdaad ook. Maar die komt gewoon constant heel raar over vind ik. Ook al voor de mol gekozen was. Denk dat het gewoon een vreemde snuiter is?

Ik vond Ingrid echt een zeur deze aflevering. Zo gefocust op dat bed.

Haha ja dit. Ik hoopte op een gegeven moment stiekem vooral dat zij níet het bed zou krijgen :sweat_smile:

Vond het vooral weer een geniale gelaagdheid in de opdrachten, het zit zo sterk in elkaar!

1 like

Ugh ja inderdaad! Vind haar momenteel het minst ‘leuk’ (overkomen uiteraard, ken haar niet) van alle kandidaten!

1 like

Oh dat einde… dat moet echt een rollercoaster van emoties voor haar zijn