De Mol België

Ik denk dat Sven de mol is. Het ligt er bij Yens zo dik bovenop nu en Uma vind ik te passief voor een mol en eerder een fanatieke kandidaat.

1 like

Ik hoop Sven!

1 like

Manu: “stomme kutmol!”
Mol: “excuseer?”

:rofl:

19 likes

Ik was helemaal overtuigd van Yens maar het ligt er wel heel dik bovenop. Uma is uitgesloten wat mij betreft. Misschien toch Sven dan? Hij lijkt wel altijd fanatiek en het goed te doen, maar hij gaf wel aan dat hij volledig op Manu zat en zij is eruit.

Blij dat ze eruit is en niet de mol is, God wat is zij irritant zeg :sweat_smile:

3 likes

Haha ik vond haar ook bloedirritant al vanaf de eerste paar afleveringen. En het erge is ook nog dat ze dat volgens mij van zichzelf weet en gewoon geen fuck geeft haha.

6 likes

Hierdoor dacht ik meteen dat het Sven was haha. Zijn broer is de enige van de overgebleven partners die ik zal wel zie zeggen.

3 likes

Ik vond hoe de mol reageerde op de handlanger in de badkamer ook heel Sven-like. En het komt ook zo vaak voor dat de mol zegt ‘ik ga vol op die en die’ en dat diegene er vervolgens uit ligt. Dus ik ga voor Sven en ik hoop dat Yens wint.

1 like

Argh zo lastig dit jaar. Ik denk sinds de wissel dat yens het is maar het lijkt ook zo opvallend? Sven heeft volgens mij teveel geld verdiend (hij had makkelijk zinnen niet kunnen raden of zich van het bed kunnen laten vallen bijv). Hij mist mi vaak makkelijke molacties.
Uma kan ik de vinger niet goed op leggen maar zie gewoon geen mol in haar.

En vorig jaar zat de verliezend finalist ook nog op de verkeerde hè, dus dat Sven eruit is zegt ook niet alles.

2 likes

Ik denk dat Sven helemaal niet op Manu zat, maar voorlas uit het molboekje van Bert. En dus de mol is, want als kandidaat op Manu… dan zou hij er zeer waarschijnlijk uit zijn gevlogen.

2 likes

Ik dacht dat Sven nu definitief afgeschreven is. In de video in het huis zie je zijn broer met zijn vrouw en kindje. Die zitten nog in België dus dan is die broer daar ook en niet aan het mollen op Gomera toch?

1 like

Zou dat niet te makkelijk gedacht zijn? Ik denk dan eerder dat ze het vooraf hebben opgenomen… (Ook met die tekst van laatste 4 inderdaad)

7 likes

Hierdoor dacht ik juist dat hij het wel kon zijn haha. Omdat het anders wel heel makkelijk kon zijn om hem af te schrijven.

Marie-Sophie leek juist nog steeds op de Canarische Eilanden te zitten.

2 likes

Yens woont in Barcelona, zij misschien ook?

1 like

Oh dat had ik niet meegekregen haha! Dat zou wel het op en neer vliegen makkelijker maken :smirk:

Ik denk dat zo’n boodschap er is voor bijna alle kandidaten, gewoon vooraf opgenomen inderdaad.

2 likes

De tweets zijn weer heerlijk hoor :joy:

Moest ook nog aan het forum denken (weet niet meer bij welk topic het was)

4 likes

Ben vandaag maar even op de knop gaan duwen om mijn mol aan te duiden haha. Geen idee waarom, maar ik denk dat het Uma is.

Was wel grappig om te doen, je kreeg direct een filmpje te zien met verdachte acties van jouw gekozen mol.

10 likes

Zin in de finale vanavond!

Is er een manier om live te kijken vanuit Nederland? Want ik zag dat de aflevering pas na middernacht online komt en dat vind ik wel wat laat.

1 like

Het schijnt dat je het live kan volgen via goplay.be ook vanuit NL. Volgens mij kan je het dan live volgen vanaf 19:55, als ik het goed heb.

2 likes

Yes wat @Loempia zegt! En dan is 't ook zo dat je dus midden in 't programma valt als je 'm om 20:30 aan zou zetten. Zin in! Edit: zin in de finale. niet in halverwege ‘t programma instappen :’)

3 likes