De Mol België

Ja, maar dat was niet live :stuck_out_tongue:

Zie de insta stories van Trust Nobody: vanavond wordt de livestream uitgezonden, ook online voor de Nederlanders. De livestream begint om 19:55. Als je later bent, mis je dus het begin. De niet live versie is niet zoals gebruikelijk om 20:20 beschikbaar. Heeft te maken met dat het live is. We er dus op tijd bij als je live wilt kijken. Of kijk veel later.

2 likes

:pleading_face:

1 like

Ohhh hopelijk omdat dit nog het programma voor de Mol is?

1 like

Ik hoop het! We gaan het meemaken haha

1 like

Komt het gewoon op de website of moet ik ergens anders heen? Ik zie het nergens staan :sweat_smile:

1 like

Ik hoop het ook! Wel spannend zo, ik hoor liever ruim van tevoren of het te kijken is of niet. Wat moet ik anders met m’n avond als we het zo niet kunnen kijken :thinking:

3 likes

Ik denk het! Cafe de Mol was ook niet vanuit NL te bekijken toch?

Ik heb er zoveel zin in! Echt heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Kan niet anders dan supertof zijn!

1 like

Ik hoop dat het wel lukt, aangezien ze nu in de Nederlandse media ook al nieuws over de Belgische mol plaatsen. Ook zo flauw als je het dan al leest.

3 likes

Ik heb net de pagina opnieuw geladen en “aflevering 7” is veranderd in een knop “live:de finale”. Doet het nog niet, maar geeft hoop!

2 likes

Laat weten als het je lukt vanuit NL!

Wel onhandig, want je kan alleen maar 19:55 intunen en anders niet. Bijna concertkaartjes kopen dit haha

2 likes

Ja inderdaad! En daar staat niet “niet beschikbaar vanuit buitenland” zoals bij de rode loper

Je kan ook later binnenkomen. Maar dan niet vanaf het begin kijken.

1 like

Dit is de link! De Mol - S10 - Afl 8 - LIVE

Edit: in de URL staat ‘autoplay’ dus ik denk dat hij vanzelf gaat lopen als het begint

3 likes

pauzeren of terugspoelen zal straks ook niet kunnen dan zeker?

Zou je niet later de livestream kunnen laden? Dan mis de vorige minuten, maar je valt gewoon in de uitzending. Lineair online, zal ik maar zeggen.

1 like

Onderin staat dat het 2.5 uur duurt. Zou dat echt??

3 likes

Nee, pas als de livestream in zijn geheel op terugkijken is geupload.

2 likes

Aan de Belgische kijkers die dus al eerder live konden kijken: zijn er reclameblokken of niet? :grimacing:

1 like