Ik vind Yens ook verdacht! En ik heb even gemist waarom hij precies een bananenpak aanhad tijdens de bananenopdracht En nu hebben ze allemaal een bananentattoo lol
Als hij gewoon dat bananenpak mee had en ze toch al met het ontbijt door hadden naast een banenenveld te slapen dan zou ik dat ook aan doen.
Ik vind die meme’s op insta ook vaak leuk van de mol
Ik lag gisteren helemaal in een deuk om die over Britney
Hahahahaha die laatste . Ik gebruik ook nog regelmatig dit plaatje als ik weer eens ambitieuze doelen heb en iemand vraagt hoe het daarmee gaat.
Ohh ja die memes van Jonathan Loeys (JLoeys op twitter/insta) zijn hilarisch! Echt een aanrader na de aflevering haha
Hij heeft dat pak ook al aan gehad, toen Philip nog mol was.
Het was weer een geweldige aflevering! Ze hebben wel inspiratie gehaald uit meerdere series lijkt het, nu ook met de opdracht dat het opnieuw begint uit The Good Place en de vorige keer ook al uit Squid game. Sowieso je moet het maar bedenken elke keer weer haha
Bij die opdracht dat het steeds opnieuw begint dachten wij meteen aan Groundhog Day! Superleuk gedaan wel. En zo sneu voor Anke
Ja, die zijn geweldig! Het eerste wat ik doe na de aflevering is naar zijn Twitter-account gaan haha. Humo heeft na elke aflevering ook een leuke compilatie:
Ik twijfel zo tussen Sven en Yens. Dacht eerst Sven maar de acties van Yens deze aflevering, hij maakt zich wel heel verdacht
Ik denk dat het Yens is, maar durf Uma toch nog niet helemaal af te schrijven!
Na deze aflevering zit ik echt op Yens, ook doordat Gilles een knipoog gaf en hij ook voordat hij een groen scherm kreeg. Tegelijkertijd heb ik nog nooit de goede mol geraden😂
Ik zat juist op Yens maar na de laatste opdracht verdenk ik Sven ineens
En ik ben ervan overtuigd dat Uma niet de mol
Is, zo overduidelijk een fanatieke kandidaat
Is er geen café de mol na deze uitzending?
Jammer dat ze hier ook iets live gaan doen bij De Mol. Ik vind dat in Nederland altijd een tegenvaller. Hopelijk doen ze het in Belgie beter.
Maar in het voorstukje dat ze bij de test een error krijgen vind ik al tof.
Van mijn hoeft dat live ook niet zo, maar het is vast veel beter en leuker dan de Nederlandse versie.
Ik heb geen idee wie de mol is. Ik kan voor iedereen wel een voor en tegen bedenken. Ik ben wel blij dat Manu niet de mol is.
Zoooo wat kon ik me weer ergeren aan Manu zeg. Zo sloom en zo lang nadenken. Ben wel blij dat ze eruit is haha, ik vond ook gewoon niet meer dat ze verdiende om in de finale te komen
Ging gisteren wel stuk om dat stukje met Yens en die geit incl. het romantische muziekje dat er onder was gemonteerd
Haha ja, maar ook hoe hij het beschreef haha :’) “heb nog nooit de tepels van een dier aangeraakt, ik voelde echt een band met haar” omg
Ja he… ik ben ook bang voor zo’n Nederland- effect