De Mol België

Ik vond Ingrid echt een zeur deze aflevering. Zo gefocust op dat bed.

Haha ja dit. Ik hoopte op een gegeven moment stiekem vooral dat zij níet het bed zou krijgen :sweat_smile:

Vond het vooral weer een geniale gelaagdheid in de opdrachten, het zit zo sterk in elkaar!

Ugh ja inderdaad! Vind haar momenteel het minst ‘leuk’ (overkomen uiteraard, ken haar niet) van alle kandidaten!

Oh dat einde… dat moet echt een rollercoaster van emoties voor haar zijn

Na aflevering 3…

Wie is de mol?

• Axel
  • Bas
  • Bruno
  • Elisabet
  • Eva
  • Ingrid
  • Joeri
  • Kaat
  • Martijn

0 stemmers

En de winnaar?

• Axel
  • Bas
  • Bruno
  • Elisabet
  • Eva
  • Ingrid
  • Joeri
  • Kaat
  • Martijn

0 stemmers

Ik zou het niet oké vinden moest Eva de mol zijn en 'k denk ook niet dat ze het zo zouden spelen. Want dan was het ook een leugen van Gilles dat diegene die het snelst was bij de eliminaties voordeel zou krijgen de volgende keer. Dan kan het natuurlijk nog altijd dat de mol de vragen ook snel snel heeft ingevuld. Maar dan is het ook niet fair omdat dan op voorhand al vaststaat dat de mol wint. Dus ik sluit Eva helemaal uit als mol. En als ze het toch blijkt te zijn vind ik het heel stom.

Zat echt naar m’n tv te gillen door die spin, manmanman :see_no_evil:

Ja ik vond dat heel extreem. Ook omdat je in het pikdonker zit en eerst niet weet wat voor dier het is. Tenzij je van geen enkel dier in jouw categorie bang bent loop je toch gewoon die kamer uit. En dat Kaat dat beest op een gegeven moment bijna aanraakte zonder dat ze het wist :eek:

Eva sluit ik uit als de mol om dezelfde reden als @Penny_Lane en Kaat ook. Omdat ik denk dat de mol echt wel zou weten welke dier een geleedpotige is en daarom ook nooit voor een spin zou kiezen.

Kan ook zijn dat Kaat gewoon niet bang is voor een tarantula en dat geschreeuw fake was.

Of ze kiest er juist voor omdat ze dan sowieso de kamer uit wil en het geld verliest?

Klopt, maar dan zou ik nog als mol het varken pakken en daar gewoon pure angst uitschreeuwen. Omdat de kans groter is dat iemand sneller vertrekt bij de spin en de slang.

Heb net teruggekeken en ook echt naar de Tv zitten gillen! Wauwwww wat vet in elkaar gezet allemaal! Ik ben echt fannnnnn!

Maar omdat ik zo zit te genieten van de opdrachten vergeet ik een beetje op de mol te letten en ken ik ook nog niet eens de namen oepsie haha. Maar heerlijk programma wel dit❤️ 10000 keer leuker dan de NLse wie is de mol!

Ik ben ook akkoord met dat de mol nooit voor een zoogdier zou kiezen. Ook al vond ik Ingrid voor de rest wel superverdacht. Maar het is zo doorzichtig dat je niet zou willen slapen naast een fluffy zoogdier. Terwijl iedereen het verstaat dat je wegloopt bij een spin of een slang. Als mol lijkt mij dat dan de slimmere optie.

Wat vonden jullie trouwens van die stukjes waarin je iedereen zag liegen over hun konijnenangst? Ik vond het echt heel grappig haha. Axel vond ik echt by far de beste leugenaar terwijl ik hem totaal niet verdacht of opvallend vond. Dus hem ga ik eens wat beter in de gaten houden.

Ik vond Elisabet heel geloofwaardig.

Oh echt? Hmm ik kan me haar niet zo goed herinneren. Maar ik heb haar ook al soort van afgeschreven als mol (dat is gevaarlijk he haha, heb er niet eens een goede reden voor) dus ik heb niet echt op haar gelet.

Ze hebben zulke leuke maar soms ook heftige opdrachten in de vlaamse De mol!!

Het valt me ook op dat de mensen vaak wel redelijk in shape moeten zijn willen ze meedoen, vorig jaar ook dat hardlopen bij één zo’n opdracht, dat is zo anders dan de nederlandse BN’ers editie.

Ik vond ook Elisabet heel echt overkomen! Heel spontaan. Door dat filmpje is ze juist voor mij echt weer bij mijn verdachtenlijstje gekomen terwijl ik haar eerst ook afgeschreven had.

Ik zit voor nu trouwens echt nog op te veel mensen haha. Elisabet, Axel, Eva en Bas vind ik tot nu toe verdacht. Maar het is wel echt wat iemand anders hier ook al zei: doordat de opdrachten zo leuk zijn vergeet je af en toe te kijken naar wie de mol is :sweat_smile:

Ik vond Ingrid eigenlijk ook verrassend. Had verwacht dat zij totaal niet kon liegen maar bij die konijnen was het ook wel nog geloofwaardig. Alleen dat van absoluut geen varken willen zou er wel heel dik bovenop gelegen hebben

Wie is de mol België is echt 1000000 keer beter en spannender dan die Nederlandse versie.
Wat een heftige opdrachten afgelopen aflevering :scream: