De Mol België

Ik kom bij je in de tunnel hoor! En ik vind het ook overduidelijk. Bruno en bas heb ik trouwens echt afgeschreven als mol, omdat ze best veel geld binnenharken op momenten waarop ze het nirt hadden hoeven doen.

1 like

Ik ben het deels met je eens en zit zelf ook totaal niet op Bas, maar nu zegt dit nog niet zo heel veel toch? We zijn pas op de helft, dus het kan best zo zijn dat hij de rest van de afleveringen €0 binnenbrengt en de rest wel veel geld en dan kan hij alsnog onderaan het lijstje eindigen.

(Ik zeg dit vooral om mijn mol in te dekken die het op een na hoogste bedrag heeft want duhh natuurlijk is Joeri de mol.)

1 like

In Nederland had ook Merel als mol het meeste geld binnengebracht toch? Dus het kan alsnog :stuck_out_tongue:

@Serendipity ik vind Gilles (van café de mol dus) ook echt geen goede presentator, hoe sympathiek ik hem ook vind. Hij maakt het altijd zo ongemakkelijk door net iets te lange stiltes, heel netjes proberen praten en zich dan herpakken “we gaan effe…even kijken”… Cringy. :zipper_mouth_face:

Wat De Mol zelf betreft: ik ben verloren haha. Ik denk Kaat of Axel. Of Elisabeth (maar ik denk dat ik haar gewoon irritant vind)

2 likes

Ja ik vind hem inderdaad ook geen fijne presentator maar die Elodie… Echt zo ongemakkelijk met haar mopjes die overduidelijk ingestudeerd zijn, totaal geen spontaniteit. Ik begrijp ook echt niet waar ze opeens vandaan komt eigenlijk? Op Vier kan iedereen presenteren, net zoals Gilles :woman_shrugging:t2:

Frances Lefebure. Die vond ik ook niet zo tof haha, al is ze in Hotel Römantiek wel leuker!

1 like

Ze presenteerde ook Make Belgium Great Again, had er eerder ook nog nooit van gehoord

1 like

Ik ken haar alleen van haar verkering met Jérôme. Knapste stel ooit.

Elodie is idd met Jerome, maar ik had het over Frances haha.
Elodie is is bekend door haar sportprestaties

1 like

Oh sorry was in de war :smile: @Kerselaar en dat laatste was zeker niet sarcastisch! Zij zijn allebei mega knap. Vond ze ook super grappig in De Slimste Mens.

2 likes

Ik denk dat Axel de mol is. Ik vond het vreemd dat hij ervoor zorgde dat er water in de kist met de fakkel kwam. Alleen klopt het dan wel niet waarom hij een minuut onder tafel bleef bij het diner. Moeilijk :thinking:

Zo zielig dat er geen bezoek komt!
En ik verdenk daarom Elisabeth en Kaat weer minder (verdacht ze al niet echt maar dit als extra argument) omdat zij het over het bezoek hadden gehad en vond dat er wel geloofwaardig uitkomen.

Ik blijf bij Joeri als mol ook al heeft hij deze aflevering precies 0 verdachte dingen gedaan.

Vond het zo leuk voor Elisabet dat zij won en haar man mocht komen! Denk dat zij het ook wel het meest ‘nodig had’ van iedereen. Ben wel heeel benieuwd op wie haar man de test heeft gemaakt en of ze er iets aan heeft. Zou zuur voor haar zijn als hij hem helemaal op Bruno heeft ingevuld haha.

1 like

Ja die kippen vond ik ook onnodig, maar kon wel goed lachen om die proef.

2 likes

Vind dit seizoen echt zo leuk! Leuke opdrachten, leuke groepssfeer, grappige mensen. Mijn lievelings tot nu toe denk ik.
Ik ga ook steeds stuk om de opmerkingen en uitspraken van Joeri en Elisabet.

En hoewel ik nog steeds op Joeri zit, deed deze aflevering me weer twijfelen in de richting van Kaat of Axel. Dus hoop dat één van die twee er de volgende keer uit gaat.

1 like

Ik vind Axel zooooo verdacht dat ik daardoor denk dat Kaat de mol is

Is het bij jullie trouwens ook zo dat als je meteen na de uitzending probeert terug te kijken de aflevering het steeds niet goed doet?

Hoezo weten ze niet waar Jakarta ligt pfff

Echt props voor de muziek trouwens! Helemaal mijn smaak haha.

Ik heb geen idee wie de mol is maar geniet er gewoon van.

Ik ben ook helemaal niet op zoek naar wie de mol is. :rofl: Ik geniet gewoon van het spel haha

2 likes

Ik vond de opdracht met de brommertjes/mozaïekmuur/socialmedia-team zo leuk en goed doordacht, maar ik vond het zó stom dat die kippen erbij zaten?! Het was toch net zo leuk geweest met nog een ander attribuut erbij, wc borstels om te matchen met het wc papier of een stapel knuffels of een bestekbak die lekker ratelt als alles naar beneden dondert… Zo onnodig om met zijn allen te gaan lachen om gestreste levende dieren als je met je brommer op de stoeprand knalt, snap dat dus echt niet🤷

Wel tof gedaan met het bezoek ook, bij het “napraat” rondje leek het net alsof ze naast elkaar op de bank zaten haha!

5 likes

Ja ik hoop dat ze in de volgende seizoenen minder dieren bij de proeven gaan gebruiken. Tijdens die opdracht met de dieren op de kamer was dat varkentje volgens mij ook super onrustig, zo zielig!

Ik kan trouwens maar niet kiezen tussen Axel en Kaat als mol. Axel lijkt mij meer een kandidaat die juist als mol wil overkomen in de hoop dat de andere kandidaten op hem gaan stemmen. Maar Kaat monteren de makers dan weer zo vreemd, bijvoorbeeld toen ze zei dat ze alles op Eva had ingezet? Ik weet echt niet wat ik er van moet maken. Hoop wel dat Joeri of Elisabeth wint!