Hahaha jaaa ik werd gestoord van die reclame!! Houd op met me.
De frituur is dicht. De hele straat is afgezet!!!
Weet iemand welk merk Uma’s blauw pak was?
Zara!
Wel grappig Uma:
Ik ben de mol! … jullie weten dat nog niet??
Precies zoals het was
Plottwist: ze wist het allang en (bijna) niemand was op de hoogte en Philippe ging er hoe dan ook uit halverwege
Ik heb in een maand 3 seizoenen gekeken van De Mol (oke, incl. laatste seizoen) en omg wat is dit geweldig . Ik heb ook alle Trust Nobody afleveringen erbij geluisterd (haha ik heb geen leven) en ik zit nu in een zwart gat. En tot slot ben ik ernstig verliefd op Gilles die in seizoen 2021 opeens piano speelt
Klinkt echt als een heerlijke maand! Je kan meer seizoenen terug kijken toch? Alleen Trust Nobody podcast begon bij seizoen 7.
Omg ik kijk nu op goplay.be en ik zie seizoen 5 (Zuid-Afrika) er niet meer bij staan! Echt zonde, want dat was echt zo leuk seizoen!
Je hebt helemaal gelijk! Alleen dan weet ik al wie de mol is door de podcasts, dus moet nog even bezien of dat leuk is om te kijken… Wat is jouw favo seizoen om aan te raden dan?
Vind seizoen 5 Zuid-Afrika wel echt een aanrader! Echt een leuk seizoen, alleen die kan je nu niet meer terug zien. Dat seizoen werd hier in dit topic ook aangeraden. Maar… eigenlijk vind in de andere seizoenen dus t/m7 ook heel leuk haha. Moeilijk kiezen. Ze hebben allemaal wel wat.
Moest ook zo lachen om Bart en Christiaan in seizoen 8 in Griekenland . Ik heb wel seizoen 5 gezien, maar 6 nog niet. De rest wel. Dus over seizoen 6 kan ik niks zeggen. Alleen dat ik daar ook de mol van weet
. Dus twijfel ook om te kijken.
Ik denk dat dit mijn favoriete seizoen is!
@GroenTakje Seizoen 5 staat gelukkig nog wel op dailymotion! https://www.dailymotion.com/natskivideos/videos (je moet zelf wel even zoeken in welke volgorde je ze moet kijken, want het is niet geheel chronologisch geüpload).
Kan dat seizoen ook écht aanraden en heb 'm zelfs laatst nog een tweede keer helemaal gekeken haha. Ik vond het dus in ieder geval nog steeds leuk om te kijken terwijl ik de mol al wist, Maar bij mij staat ook eigenlijk sowieso bij de Belgische seizoenen de zoektocht naar de mol wat minder op de voorgrond, omdat ik de opdrachten ook gewoon heel leuk/goed vind.
Amerika dus komend seizoen!
Omg zo leuk, nu al zin in!
Ja zin in! Ik wilde seizoen 9 weer kijken maar je moet nu op geplay via je mobiele telefoon verifiëren dat je in België woont… dus geloof dat we vanuit NL oude seizoenen niet meer kunnen bekijken mwehh
Ah das wel stom! Wel te verwachten nadat npoStart het opeens ging uitzenden, maar alsnog wel vervelend. Vond hun actie van vorig jaar ook zo stom. Was toen echt niet over nagedacht. En vond het zo stom toen vorig jaar (spoiler vorig seizoen) de mol opgaf na een paar afleveringen en wegging. En de Nederlandse media er toen vol meestonden. Nog voordat de uitzending op NPOstart stond en opeens was het groot nieuws terwijl De Mol België in NL eerder nooit echt nieuwswaardig was. Baalde toen wel.
En npostart wilde in eerste instantie de afleveringen veel later laten beginnen dan in België. Dus eigenlijk zouden we eerst achterlopen, maar gelukkig werd dat wel teruggedraaid. En was het nu een dag. Je merkte aan alles dat npostart gewoon totaal niet had nagedacht over de koop van de uitzendrechten.
Je merkt wel dat de frustratie van vorig jaar niet helemaal weg is gegaan
19 maart begint het weer! In Arizona zijn ze dit keer. Bij gdcoster op Instagram kan je een voor filmpje zien ook. Heb er zin in!
Oh yesss!
HYPED
Hoe kijken jullie dit?
Eerste keer dat ik misschien wil gaan kijken.