De Mol België

Ik vergeleek de live show volledig met de Nederlandse en dan was ik echt wel blij met deze liveshow die gewoon nog spannend is waar echte opdrachten inzitten, waar ze zelfs nog moeten presteren. De bom vond ik ook tof, behalve de confetti want ik dacht dat het gelukt was, had dan verf eruit gespoten :smiling_face_with_tear:
(Zeg alleen niet dat ze dit volgend jaar weer moeten doen, ben altijd blijer met een normale aflevering)

De mol zelf vond ik als nog verrassend alleen vorige week liet ze me zo twijfelen gezien ze zo mee vaarde op Yens bij zijn foute antwoorden, maar dacht dat ze het niet was als nog haha.

Ben benieuwd naar volgende week! Ben wel heel blij voor Sven!

4 likes

Ik ben heel benieuwd wat ze volgende week gaan doen. Ik hoop dat ze dan als groep bij elkaar komen, ook Philip. En dan molacties gaan bespreken e.d. Hoe normaal de laatste aflevering is van De Mol.

Ja, ik ben daardoor wel bang dat de volgende aflevering ook nog in deze setting is opgenomen…

Ja indeddaas, was nog wel leuk geweest als alle kandidaten nog een voorspelling hadden moeten doen over de mol

Ik was hier juist blij mee, niet zo’n gezeik net zoals de Nederlandse van hoe gaat het met jou, ja was wel balen dat je viel en eruit moest, hoe gaat het met je elleboog (oke laatste wel benieuwd naar) en dat dan 20 minuten. :sweat_smile:

7 likes

Natuurlijk twijfelde ik tussen de twee kandidaten die niet de mol waren :joy: gun het Sven wel heel erg, wat een schatje hahah

2 likes

Net gekeken en ik had Uma ook op de korrel als mol! Ik vond het nog best goed gedaan ondanks de korte moltijd.

Komt er nog een terugkijkaflevering! Ik vind de recap van alle acties en fuck ups altijd nog het leukst.

1 like

Ik denk juist dat in de volgende aflevering iedereen weer bij elkaar komt om terug te blikken en molacties te bekijken. Dat deden ze vorig jaar ook toch? Toen Jens die koekoeksklok kreeg.

2 likes

Ja, dat vraag ik me dus af, of die aflevering ook daar is opgenomen in de zaal!
Met al die andere kandidaten daar op de bank, en dat ze dan vanuit die hoek die interviews en filmpjes gaan doen.

Ik denk het niet, met al het publiek wat er live bij zat? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dan zouden we daar allang dingen over gelezen hebben.

1 like

Waar ik aan zat te denken: omdat er 5 maanden tussenzat hebben Yens en Sven dus nog alle afleveringen terug kunnen kijken, met afvallers kunnen praten, met familie kunnen overleggen etc. Oké het waren nog maar 5 vragen t.o.v. 25 vragen die al waren ingevuld, dan is toch het hele spontane eraf als je 5 fucking maanden moet wachten op wie De Mol is :sweat_smile:. Ik dacht dat er een paar weken tussen zouden zitten, niet een paar maanden.

2 likes

Ik denk trouwens dat de deelnemers onderling geen contact mochten hebben in de tussentijd. Althans dat maakte ik een beetje op uit dat ze elkaar lange tijd niet gezien hadden en elkaar gemist hadden etc. Staat misschien wel in het contract.

2 likes

Ik had Uma echt niet verwacht, want ik vond haar zo slecht ‘acteren’ toen ze in dat gesprekje moesten doen alsof ze de mol waren. Was ze dus eigenlijk juist toen een heel goede actrice haha. Dus voor mij was het wel een shock-moment!

En vond de liveshow ook wel leuk! Maar ik ben NL gewend dus in vergelijking daarmee was dit wel echt vet vond ik

1 like

Ik had vooral in de vorige aflevering heel erg het gevoel dat Uma de mol was. Yens ging toen zo mollen in die route door de bergen en ze was zo volgzaam. Een goede kandidaat had daar al lang ingegrepen.

1 like

De deelnemers zelf hebben nooit contact tot de laatste aflevering. Verder denk ik dat die laatste vragen meer voor het originele effect waren, dan dat ze er echt toe deden. Je kunt toch niet meer van mol switchen, want dan heb je sowieso te veel fout. En de vragen waren heel simpel (welke act deed de mol etc), dus die zullen ze allemaal wel goed hebben beantwoord.

2 likes

Trouwens, yens en Sven wisten dan dus 5 maanden lang dat ze 50% kans hadden om de pot te winnen. Dat bedacht ik me later. Ik vond namelijk dat Yens best wel wat zuur reageerde op dat hij niet had gewonnen, maar eigenlijk dus wel echt begrijpelijk. Als je 5 maanden lang weet dat je 50% kans hebt om zo’n geldbedrag te winnen, is ook wel bizar toch. Vind dat eigenlijk best wel heftig. Ik bedoel, in een normaal seizoen wist je het op het einde van de reis en kan me voorstellen dat je dan nog in zo’n high zit van hoe tof die reis was etc dat het je allemaal geen drol meer uit maakt of je nou wint of niet. Maar als je 5 maanden kan dromen over zo’n geldbedrag winnen omdat die kans aannemelijk is, lijkt me dat echt wel heftig als je dan niet wint. En dan ook nog op een podium staan met 10.000 mensen eromheen als je dat hoort… Best wel lullig eigenlijk vind ik. Hoop dat dit eenmalig was ivm jubileum seizoen dat ze het zo deden :’)

12 likes

Zeker lullig ja als je er zo over na denkt.

Maar hoe het Jens of de andere mol vorig jaar ging overtreffen ze niet snel denk ik :sweat_smile: de mol belgie is toch wel een knetterhard programma eigenlijk hè.

Yens had alles ingezet op Sven en is pas tijdens de live show voor Uma gegaan.
Zal altijd zuur zijn voor de verliezer die er bij moet blijven staan, denk ik. Ik zou het toch ook zijn. Zal wel ook echt moeilijk zijn om alles te bekijken op tv en hoe anders sommige dingen gebracht werden. En dan nog die 5 vragen moeten invullen.

Ik snap wel dat Yens het zuur vond. Hij had natuurlijk ingezet op die pasvragen, die hij vervolgens niet won. En hij had net op z’n kop geprobeerd uit een dwangbuis te komen. Dus snap z’n teleurstelling wel haha.

Overigens heb ik heel lang op Yens gezeten, toen op Sven. Uma heb ik eigenlijk nooit overwogen, dus goede mol!

Uma heeft het wel echt goed gedaan, maar ik miste net wel een beetje die echte typische mollenstreken zegmaar. Alleen dat nephuilen dan, en haar partner heeft in dat zwembad gemold. Maar verder? Maar misschien hebben ze dat bewust niet laten zien

(En wie kreeg net ook de hele tijd die fucking reclame over die snackbar met ketchup en curry :angry:)

7 likes