De Mol België

Dit jaar kan je kaartjes kopen om de finale in Kinepolis te bekijken dus geen liveshow :star_struck:

5 likes

Ik heb net Café de Mol zonder problemen via de app vanuit NL gekeken. Hopelijk gaat De Mol volgende week ook goed :crossed_fingers:

4 likes

Er zijn 9 kandidaten bekend gemaakt, de tiende mist dus nog. De eerste twist van het jaar dus alweer
https://www.instagram.com/p/CptANGAsWBz/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Wel weer aparte namen dit jaar, wordt een uitdaging om alles te onthouden :sweat_smile:

3 likes

Is dit leuk om terug te kijken?

3 likes

Echt he! Dacht nog bijna dat ze er om gescreend waren :rofl:
Heel benieuwd hoe het zit met de ‘tiende’ deelnemer…

Ik heb de aflevering ook terug gekeken, heb er echt weer zin in :grin:
Vond de gok dat de 10e kandidaat en BV is nog niet zo gek.

Had hele bijzondere namen verwacht na de berichten hierboven, maar de meesten waren toch geen moeilijke/aparte namen?

2 likes

Leuk dat er een Lieselot en een Lancelot is. Dat gaat vast verwarring over komen, haha.

3 likes

:scream:

4 likes

Ja, Lancelot heeft blijkbaar een tweelingbroer!

1 like

Maar da’s dan niet eeneiig toch?

Edit: oh wacht ben nu al in de war met Lieselot haha, zou het wel een leuke twist vinden

1 like

Dan kun je een topic zoals dit het best skippen tot de start.

Geen idee eigenlijk, maar de Mollengroep staat al vol met mogelijke hints en verwijzingen naar wie die 10e kandidaat zou kunnen zijn.

Waaaar kan ik de eerste aflevering zien?:open_mouth:

Nou ik moest toch wel een beetje gniffelen om de gynaecoloog die Comfort heet :sweat_smile:

6 likes

Comfort, Lancelot en de naam Toos voor een man zijn in mijn omgeving toch geen namen die ik regelmatig tegenkom.

9 likes

Ik heb dit vandaag al zitten analyseren met een collega maar kom er nog niet helemaal uit wat ik er nou van zou vinden. Want als ze kunnen wisselen, zijn ze dan allebei de mol? En als 1 vd 2 het is dan weet de ander dat toch ook snel (als in: ik heb dit niet gedaan dus moet het de ander wel zijn).
Zie er het ‘nut’ nog niet helemaal van in.

2 likes

Die Ruben :star_struck::drooling_face:

Ohh en dat liedje op het einde echt geweldig, mijn soort humor.

Ik zie daar ook geen meerwaarde van in. Meestal als ze een twist in de eerste aflevering doen, dan zijn alle kansen weer gelijk voor iedereen zodra ze echt gestart zijn. En tweeling gaat dan een voordeel hebben om samen te spelen en te overleggen, dat lijkt me niet logisch.

2 likes

Welke app?

2 likes

Zijn er mensen die live gaan kijken? Ik ben benieuwd hoe je dat doet.