De Mol België

Volgens mij kan dat alleen vanuit België?

Hoe laat is het ook alweer voor NL? België is 19:55 iig

Ja sowieso de npo app morgen, maar was benieuwd of ik vanuit Nederland al vandaag kan kijken. Kan gewoon niet wachten haha.

Volgens mij kon ik vorig jaar met iets vertraging wel meteen kijken op goplay, maar weet het niet meer zeker… straks even uitzoeken.

2 likes

Vorig jaar was t 19.55 op tv, 20.20 op goplay. Ik zie nu wel online staan dat het om 20 uur zowel op tv als op goplay is dus misschien kunnen we wel gewoon live meekijken meteen

3 likes

Dat zou heel nice zijn!

1 like

Je moet een account aanmaken op egoplay.be. Je hebt dan een belgische postcode nodig, maar hoeft geen telefoonnummer te hebben. Als je die aanmaakt, kun het gewoon vanavond zien. Omdat het zonder reclame is, start het een half uur later, zodat je nooit voor loopt op de live uitzending. Om te testen of je account werkt, kun je Café de Mol van vorige week bekijken!

1 like

Ik krijg wel dit…

1 like

Dat was andere jaren niet. Bij mij werkt het inloggen alleen in Chrome, niet in Safari.

Edit: op het forum van be.Wieisdemol.com ([de Mol] online kijken) staat dat je geen adblocker aan mag hebben en geen VPN. Er is ook een link naar een pagina met aanwijzingen voor online kijken.

1 like

Ik gebruikte Microsoft edge, op chrome lukt het wel!

Staat 20u in de tv gids (start programma).

Ik kan volgens mij gewoon live kijken op goplay!

1 like

Ik ook :scream: En het casten lijkt ook te werken!

1 like

Ik kijk ook live

Yessss

Is deze Matteo heel bekend in België? Haha

Ja, is een acteur. Ik was eerst teleurgesteld dat de twist een BV is maar vind dit toch een toffe verrassing! Leuke opdracht ook haha

2 likes

Ik zat gewoon direct in de aflevering. Er doet een BV mee, matteo nog wat. Zijn opdracht is om de anderen wijs te maken dat hij die BV niet is maar een dubbelganger die erop lijkt. Als dat lukt verdienen ze 2k.

2 likes

Hier precies hetzelfde! Maar de opdracht maakt t toch voor iedereen leuk, ook al ken je Matteo niet :relaxed:

Heb nu ook al hardop gelachen om hoe hij zich presenteert :rofl:

2 likes

Het is me gelukt! Loop nu wel achter op jullie (dus ga dit topic even negeren)

2 likes

Ok omg die slang en spin :joy:

1 like

Haha inderdaad, ik kan ook wat mensen die werken bij pkp/mod, maakt het nog grappiger.

2 likes