De Mol België

Yessss

Is deze Matteo heel bekend in België? Haha

Ja, is een acteur. Ik was eerst teleurgesteld dat de twist een BV is maar vind dit toch een toffe verrassing! Leuke opdracht ook haha

2 likes

Ik zat gewoon direct in de aflevering. Er doet een BV mee, matteo nog wat. Zijn opdracht is om de anderen wijs te maken dat hij die BV niet is maar een dubbelganger die erop lijkt. Als dat lukt verdienen ze 2k.

2 likes

Hier precies hetzelfde! Maar de opdracht maakt t toch voor iedereen leuk, ook al ken je Matteo niet :relaxed:

Heb nu ook al hardop gelachen om hoe hij zich presenteert :rofl:

2 likes

Het is me gelukt! Loop nu wel achter op jullie (dus ga dit topic even negeren)

2 likes

Ok omg die slang en spin :joy:

1 like

Haha inderdaad, ik kan ook wat mensen die werken bij pkp/mod, maakt het nog grappiger.

2 likes

Huh ik snap nu even helemaal niets van deze twist.:joy: Loopt een beetje met een sisser af zo.

Edit: ik bedoel natuurlijk anticlimax.

2 likes

Ja vond ik ook, hij gaf bijna direct op…

2 likes

Oja live kijken betekent ook reclames🥱

En voor mij is Matteo gelukkig wel een nobody

Zo echt. Vind het ook opvallend dat niemand bang is :sweat_smile:

2 likes

Nou gelukkig voor jou

Anticlimax^2 :laughing:

3 likes

Ik kan echt bijna niks verstaan van wat Jens zegt :disappointed_relieved:

2 likes

Haha nee ik was al aan t kijken of de ondertiteling aangezet kon worden. Maar ik kan die functie niet vinden…

2 likes

Ja ik vond het ook een beetje tegenvallen de eerste aflevering. Misschien komt het ook wel omdat de klapper was dat er dus een bekende Vlaming meedeed en ik daar niet die omg-dit-is-geweldig reactie op heb als Nederlander…

1 like

Wie is Jens?

1 like

Oud mol deelnemer vorig jaar (en jaar ervoor). Met die klok, als je gekeken hebt.
Zat bij café de mol.

4 likes

Aah ja! Dacht al dat ik een deelnemer gemist had haha

4 likes