Gisteren voor het eerst de Mol gezien! Echt genoten en had niet verwacht dat ik het zoveel vond verschillen van Widm Nederland.
Echt supermooie beelden van Arizona!
Opdracht over die lijn over die afgrond vond ik zo eng. In Nederlandse Widm krijg je dan ook vaak van die tussenstukjes van “hoe spannend vond ik dit”, maar hier lijken ze dit allevier gewoon even te doen😅
Kandidaten vond ik ook leuk/veel eigen persoonlijkheid. Lancelot eens wat hierover wordt gezegd. Stom stukje ook over dat “mensen wenen te veel en dan aanvoeren dat hij o.a. ook zijn oom heeft verloren en ook is doorgegaan”. Euh wat?
Ik vind Ruben ook wel heel verdacht. En verdachte actie van de groep om Commy het spaarvarken te laten pakken terwijl zij er vanwege haar lengte er het slechts bij kan.
Jammer dat Matteo zijn act zo snel opgaf. Was echt leuk geweest als hij daarmee was doorgegaan en hoe de groep daarop had gereageerd. Was ook wel verbaasd dat hij het zo moeilijk vond om te improviseren.
Ben in ieder geval benieuwd naar de volgende aflevering (en had de Mol België zoveel eerder moeten ontdekken…)