Oud mol deelnemer vorig jaar (en jaar ervoor). Met die klok, als je gekeken hebt.
Zat bij café de mol.
Aah ja! Dacht al dat ik een deelnemer gemist had haha
Ik vond het wel een heel leuke aflevering! Zoveel twists! Echt met alles was het: je krijgt iets, maar alleen op een bepaalde voorwaarde… Maar dan is het zover en dan kwam er toch nog een twist. Zoals met die vrijstelling, Toos kreeg hem niet direct (wat ik eerst dacht), maar ze moesten dus de anderen nog overtuigen dat ze hem niet hadden en zij moesten vervolgens nog op de juiste knop binnen de tijd drukken. En ook met Lieselot dat ze niet zomaar de test mocht maken aan het eind maar eerst nog opgesloten zat met een opdracht voor beide kanten. Niets is vanzelfsprekend!
Ik vraag me wel af of ze die BV’er gevraagd hebben of dat hij zichzelf echt zelf heeft opgegeven. Want nu hij er ook als eerste uitligt heb ik ook niet het idee dat hij het spel echt goed doorhad. Jammer voor Ruben dat hij niet meer naast zijn idool in bed kon liggen.
Ze hebben hem (en nog enkele andere BV’ers) gevraagd las ik:
Om aan “De Mol” te mogen deelnemen, moest Simoni net als alle overige kandidaten de selectieprocedure ondergaan. “Ze hebben enkele bekende Vlamingen gebeld met de boodschap dat er nog één plaats in de kandidatengroep vrij was. De voorwaarde was wel dat je de normale selectieprocedure moest afleggen en voor alle testen moest slagen. Ik heb meteen ja gezegd.”
Wat jammer dat de Belgische Mol ook de drang krijgt om Bekenden uit te nodigen. Alleen daarom al is het goed dat hij eruit ligt. Hopelijk gaat ze het in NL ook nog eens proberen met gewone deelnemers. Veel echter.
Ik denk dat het wel goed is dat hij eruit is. De groep leek zo onder de indruk van hem, krijg je heel scheve dynamiek van. Nu is het gelijkwaardiger!
Ik kijk het trouwens voor het eerst, dankzij FF die altijd zegt dat De Mol leuker is dan de NL’e versie. Dank, ik vond de eerste aflevering te gek
Dit artikel van nieuws365be was ook verwijderd maar is nog te lezen in de cache:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:PIN_qaARbyEJ:https://www.nieuws365.be/news/37843/de-mol-kandidaat-verwijdert-sociale-media-na-geruchten-over-link-met-reuzegom&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-b-d
Heel eerlijk gezegd, hoe irritant ik Lancelot ook vond (ik had ook direct een oordeel over hem), vindt ik het wel goed dat Play media hem verdedigd. Want als je vrienden bent met een moordenaar ben je zelf toch niet meteen een moordenaar? Misschien een lul de behanger, maar laat dat maar blijken uit wat hij op TV doet. Hij was al aardig op weg.
Het is dat ik onlangs een film met Matteo heb gezien, anders was hij voor mij ook een ‘gewone’ Vlaming haha. Aan de ene kant wel jammer dat hij eruit is, want ik vond het wel een sfeermaker met z’n grappen.
Ja het is walgelijk, ik heb het gevolgd. Maar dat is niet mijn punt.
Ik vond het helemaal niet zo’n leuke aflevering. Saaie opdrachten. Maar ik was misschien een beetje gehyped steeds in het topic van Nederlandse widm. Eerste keer dat ik kijk.
Vind overigens niet echt kunnen dat Lancelot mee doet. Ookal is hij zelf geen moordenaar, ik zou zelf absoluut na zoiets gruwelijks niks meer met ze te maken willen hebben (of geassocieerd mee willen worden). Ik had zelf direct al die foto’s verwijderd. Het zegt wel iets over de persoon, vind ik.
Dat begrijp ik en dat is prima.
Ik vind het wel jammer dat die tweelingbroertheorie niet is uitgekomen.Maar van alle BV’s die ze konden kiezen, vind ik Matteo nog de minst erge. Stel je voor dat ze daar een James Cooke of Julie Vermeire hadden ingestoken als BV.
Ik vond het vooral straf hoe dat een wiskunde docente die beweert dat cijfers haar leven zijn het record van Usain Bolt verkeerd had maar overtuigd was van haar gelijk.
Verder een beetje een teleurstellende aflevering, al ben ik al jarenlang als trotse Limburger grote fan van Matteo en vond ik het leuk om hem in de mol te zien
Ik had me helemaal verheugd om De Mol nu te kijken via npo start, maar hij staat er nog helemaal niet op
Pas vanaf 8 uur vanavond, stond in de communicatie.
Hell no dat ik die kandidaat op het laatst vrij had gespeeld. Je hebt gegokt, een kans gekregen en verloren. Too bad
Blij dat Matteo eruit is want ik vond hem meteen al irritant. En dat typetje wat hij speelde was zo slecht?
Ik heb nu tunnelvisie op Lancelot maar ik hoop niet dat hij het is, want vond hem al niet sympathiek en daarbij alles wat hierboven staat. Vond het verder wel een leuke aflevering overigens.
Wellicht wat gemeen maar als je je kind Lancelot noemt dan weet je toch ook gewoon al dat het een obnoxious verwend jong gaat zijn?
Tsja als je dat doet dan ben je dat zelf waarschijnlijk ook