De Slimste Mens NL

Ik ben smoor op hem

4 likes

Kan Joost nooit zijn antwoorden normaal zeggen :joy:

Welke galerijen waren er nou?? Sloten, makeup en?

1 like

Botten!

Ohja duh

Die Philip: het scheelt maar 50 seconden en dat zegt voor de finale bijna niks dus What’s in a name?
Ik: ??:face_with_raised_eyebrow:

Hahah wat dom die Hila, lekker wachten tot ze lager zit qua seconden maar de ander mocht nog.

2 likes

Ja ze was wel vaker wat onhandig qua (niet) passen. Vind het trouwens niet erg dat Nick eruit is!

Erik de Zwart heeft in hetzelfde seizoen van wie is de mol gezeten als Renee. Die herkent ze niet eens bij de galerij ronde. :sweat_smile:

7 likes

En dan is ze ook nog eens door deze aflevering :sob:. Maargoed, Jenny Lena was ook niet indrukwekkend met haar Twitter kennis haha

Ik vind het de laatste dagen weer saaie afleveringen. Ik vond Joost Oomen wel leuk, die was grappig en wist echt veel.

2 likes

Ik ken zijn gezicht wel zei ze toch? :sweat_smile: Vond het wel gĂȘnant haha

Hahaha ja dat zei ze.

Joh, waar zou je hem nou van kennen? Ben je misschien vorig jaar mee op reis geweest
 :roll_eyes:

Haha René die nu even zegt dat WIDM vriendschappen oplevert omdat je zo hecht met elkaar om gaat :joy: Erik was haar blinde vlek denk ik

1 like

Ik vind Renée echt superirritant en ze weet ook niks, hoezo heeft ze gewonnen

6 likes

In de puzzelronde noemt ze steeds alleen maar wat op de vakjes staat. Ja meid, zo kom je niet tot het goede antwoord he :sob:
Viel me van de week al op en vandaag deed ze het weer

Omg same. Kan ook niet uitleggen waarom maar ze irriteert me enorm!

Vind Renee ook heeeeeel irritant. Ze praat ook steeds nog door terwijl haar beurt al voorbij is.

2 likes

Als Jennie nou gewoon even pas had gezegd in de finale ronde gisteren hadden we nu niet met Renee opgescheept gezeten. Nou ja, hopelijk ligt ze er maandag direct uit :joy:

Heb het idee dat er dit seizoen veel deelnemers waren die amper wisten hoe het spel werkt?!

1 like

Zo echt irritant!
Ook nadat ze gewonnen had naar Najib lopen om even bij te praten.

1 like