De Slimste Mens NL

Joost die zegt “je hoeft niet zo te schreeuwen” :joy:

6 likes

Ahhh Joost “ik vond het wel heel leuk”

4 likes

Ik vind die filmpjes toch zo irritant. Bram heeft heel de week al recente Amerikaanse geschiedenis en Lisa nu ook. Joost krijgt fucking dingedong?! Doe ze dan alledrie iets recents, jemig.

2 likes

Ze zijn nu allebei zo aan het schreeuwen ):

2 likes

Lekkerrrr Lisa

Go Lisa!!

Pleeeeease Lisa, FINISH HIM

Ik ben weer onder de indruk hoeveel Lisa weet

4 likes

Hoe snel Lisa die antwoorden ook geeft. Jeetje zij weet super veel! Echt knap

1 like

Wow dit is wel verdiend winnen, ipv zo stom tactisch eronder gaan zitten op het allerlaatst

8 likes

Sorry maar als je bij de heilige communie als eerste protestants zegt mag je ook niet winnen hoor :rofl:

6 likes

Echt verdiend! :muscle:

1 like

Ja en ik vond hem echt best vervelend maar hij sluit wel sportief af. Dat vind ik echt top!

12 likes

Ja vind ook dat er soms echt veel verschil zit. Deze week ook dat Lisa die rood-wit-blauwe vlaggen kreeg. Zoo makkelijk

1 like

Robbieeee :heart_eyes:

5 likes

Verdiend gewonnen hoor :partying_face:

Heb het idee dat de deelnemers bij elke aflevering harder gingen praten, Philip elke aflevering zachter en Maarten dacht ja laat ze maar fuck this shit als ik maar betaald krijg.

Conclusie grootste deel van de laatste afleveringen half op mute gekeken :sweat_smile: misschien investeren in een betere geluidstechnicus volgend seizoen.

Lisa heeft verdiend gewonnen maar vond haar wel vermoeiend hoor. Op elk antwoord een “grapje” proberen te maken. Hoop voor haar publiek dat haar shows grappiger zijn.

8 likes

Ik was echt in de war door haar naam die vrij specifiek lijkt, kon alleen maar aan deze Lisa Loeb denken.

Vond de laatste seconden van Bram wel zijn meest sympathieke tbh😂 Gefeliciteerd Lisa!

1 like