De Slimste Mens NL

Ik loop wat achter

Ik vind het bij Hila echt irritant dat zij als zij een vraag van een ander krijgt omdat die passen, dan pas na begint te denken lijkt het.

Zij praat echt veeeeel te veel, verspilt alle seconden als ze probeert te raden, herhaalt wat er al gezegd is. Als ze vaker zou passen zou ze een betere run gehad hebben

4 likes

Vond dit echt een beetje asociaal haha

Ik kwam erachter dat ik de eerste afl van dit seizoen niet eens had gekeken? Dus even teruggekeken en het viel me op dat in Sergio zijn galerij, namen van mensen geraden moesten worden die iets te maken hadden met corona. Dus ab osterhaus, Maurice de hond, de jonge etc.

Maar bij die foto vab Irma sluis zei Sergio alleen ‘Irma’ en het werd niet goed gerekend want moest blijkbaar ‘Irma sluis’ zijn. Toen mocht Bert raden, hij zei ‘Gommers’ en dat werd wel goed gerekend. Miss moest het per se de achternaam zijn ofzo maar wel een beetje gek

2 likes

Trouwens anecdote, sorry als jullie het helemaal niet grappig vinden maar ik ging stuk, maar je had er vast bij moeten zijn.

De aflevering van 2 dagen geleden keek ik met m’n ouders en toen kwam Tupac met Changes als fragment in de laatste opdracht. Dus ik vroeg van weten jullie wie dit is? M’n ouders allebei van nee. Dacht ik al, dus ik dacht ik drop nog een goeie hint.

Dus ik tegen m’n moeder “je had een zwager die zo heet” (lang verhaal maar m’n tantes ex heette jarenlang zo en we kenden zijn echte naam pas jaren later). Ik dacht zelf dat het een waterdichte hint was want ze heeft er maar een handjevol zwagers en alle andere hebben lekkere Hollandsche namen.

DĂĄcht ik dus. Maar zij dacht bij zwager aan iemand anders schijnbaar en schreeuwde direct kei enthousiast:

BERT!!! HIJ HEET BERT!!! RAPPER BERT!!

:sob::sob:

Edit: sorry dit moest niet als reactie op jou

19 likes

Maarten keek ook echt van waarom moet dit nou

3 likes

Haha ja terecht

1 like

Ik ben met hem eens

Van alle vrouwelijke artiesten die twerken, kiezen ze Miley Cyrus đŸ„Č

4 likes

Voor een finale week weten ze vrij weinig :see_no_evil:

1 like

WAAROM KAN NIEMAND TOPOGRAFIE

echt dat is zo’n mazzel als je dat als galerij krijgt want er valt niks aan te begrijpen of interpreteren.

4 likes

Omggggg Renee door hoe kan dit

1 like

Echt zo iemand die per ongeluk naar de top struikelt

Vind haar heel irritant warrig en dom

3 likes

Najib heeft zich echt dom weg laten spelen. Waarom niet gelijk passen als al je minder seconden hebt đŸ„Č

1 like

Ja het is gewoon frustrerend om naar haar te kijken omdat ze precies niks weet de hele tijd

3 likes

Ja vooral toen ze bibliotheek ging raden van Najibs puzzel :rofl:

2 likes

Echt irritant dat Bram er zo vaak doorheen tettert :angry:

Zohair en Loes mogen allebei weg, zulke humorloze mensen zonder echte persoonlijkheid

2 likes

Ja ik vond Bram gewoon de leukste vandaag echt heftig

1 like

Ik vind Bram fantastisch.

Blij dat die robot VVD-er eruit ligt, met al z’n ingestudeerde verhaaltjes. Doei :wave:

En zijn gĂȘnante dansje :man_dancing:

4 likes