Zooo ze wisten alledrie echt veel. We zaten echt te gillen voor de tv. ![]()
Nee geen cultuur voor de VVD, dat is duidelijk…
Zooo ze wisten alledrie echt veel. We zaten echt te gillen voor de tv. ![]()
Nee geen cultuur voor de VVD, dat is duidelijk…
Ja, ik zat ook nog ff te wachten op een compilatie oid. Weet ik veel, iets. Jammer
Ik had verwacht dat ze misschien iets zouden zeggen over de opvolger van Maarten, maar dat blijft ook nog even onbekend
Zouden ze net als Belgie gaanwerken met wisselende?
Kan, maar ik vind dat eigenlijk niet zo passen bij het Nederlandse format
Ik keek vandaag terug met ondertiteling en in het videofragment van Rob Kemps hebben ze friet vertaald naar p.att.at ![]()
Paulien Cornelisse wordt de vervanging van Maarten. Ben benieuwd wat de dynamiek wordt, zij heeft ook al bij de Belgische variant gezeten toch?
Heel leuk!
Bij de Belgen kwam ze tot in de finaleweek.
Heeeel leuk! ![]()
Ohhhh dat is goed nieuws zeg!!! Gaat een heel ander maar toch hetzelfde programma worden denk ik (goed verhaal). Love Paulien!
Kijkt er iemand het nieuwe seizoen? Voelt heel natuurlijk dat Herman het presenteert, hoef helemaal niet te wennen haha! Paulien vind ik leuk, maar aan haar moet ik nog wel beetje wennen in deze rol.
Ik vind Herman heel leuk en Paulien ook, snap wel dat je moet wennen. Vind het juist wel fijn dat er wat vernieuwing in het programma is gekomen, ik houd van taalfeitjes dus dat maakt Paulien voor mij wel wat interessanter dan het eeuwige gemopper van Maarten haha
Oh maar ik mis Maarten ook niet, haha!
Ik vind het ook een geslaagd duo! Moest de eerste dagen wat aan Paulien wennen omdat haar teksten nogal ingestudeerd overkwamen. Maar ik denk dat die beetje houterige/awkward manier van praten gewoon is hoe zij is?
En ik vond het leuk dat Merel eruitging na dat domme tijdrekken.
Ja ben al helemaal gewend, maar vind Herman sws wel leuk presenteren altijd en Philip dus helemaal niet.
Het enige jammere/gekke vind ik wanneer een kandidaat een persoonlijke anekdote verteld oid er totaal niet op gereageerd wordt. Meteen door naar de volgende.
Ik vind dat kapsel van Herman echt geen porum, scheer het gewoon af ipv haar aan de voorrand en dan verder van dat dunne niet dekkende haar.
Dat was met Philip ook zo vond ik, beetje ongemakkelijk altijd
Heel ongemakkelijk, terwijl ik het vaak wel kinda leuke anekdotes vind
Vraag me altijd af of dat zo geknipt wordt, dit zal toch niet altijd zo gaan? Heel ongemakkelijk voelt het idd