De Slimste Mens NL

"Krijg ik geen Pokemon vraag???

Sjit @Friemel je was me voor hahaha

1 like

Wat weet je van Roti? Gehakt.
Ik blame Hema

“Zure groenten”

Deze galerij :joy:
Kouwe Bob, Rene Froger, Fries Roelvink

1 like

Heel flauw die laatste galerij

Vind ze vaak wel grappig, maar deze vond ik nogal tegenvallen

Heb weer eens een Slimste Mens crush ontwikkeld (Max)

3 likes

Nog meer mensen die nu kijken?

1 like

Herman neemt het toch per volgend seizoen over? Waarom was er dan geen aandacht voor het afscheid van Philip en Maarten?

Ah, vandaar. En jij kan het weten!

7 likes

Vond het echt zoooooooo doodsaai dit seizoen

Hopelijk volgend seizoen beter

4 likes

Die Nandy van Beurden gaat haar vragen elke keer zingen, echt heel cringe

1 like

Haha mijn respect voor Donny Ronny :joy: groeit met de dag. Hij is echt goed in die finales. En hele tijd grinniken als Philip “Donny Ronny” zegt.

9 likes

Geen spannende aflevering vandaag

1 like

Is die Donny Ronny nou een typetje of is hij echt zo?

3 likes

Is echt zo

1 like

Nouja, het is een alter ego toch?

Ik heb afgelopen keren gekeken voor Donny Ronny (ik genoot destijds van zijn optreden als Stefano terwijl iedereen hem een gekkie vond) en dan ok Herman was ook wel leuk. Zij twee in de finale dus sowieso een leuk iemand vandaag weer op de stoel!

Ik was zo content dat Donny Ronny won en dus zou terugkomen vandaag!! Maar toen kwam ik erachter dat je blijkbaar max zoveel keren achter elkaar daar mag zitten. Geen herman én geen donny. Pffff. Stomme regel.

Wel fijn om het nu weer chill te benaderen ipv te “moeten” terugkijken en pas weer in te schakelen als er een leuke kandidaat zit (ik hoop dat Tijl beckand komt. Ik heb pas podcasts uit 2021 teruggeluisterd en nav ook wat afleveringen de slimste met hem teruggekeken).

Ik dacht dat afleveringen in het verleden 25 minuten duurden? Geen idee hoe ik daarbij kom, maar ik vind nu 40 minuten net te lang om bij te houden elke dag

3 likes

Nou vraag het mij af. En met mij meer mensen.

Ik weet niet hoeveel afleveringen hij erin zat, heb er geloof ik 2 of 3 gezien en vond hem wel leuk ja! Soms wat te veel zijn best doen, maar 3/4 van zijn humor wel geslaagd ja :smile:

En donny ook, love dat rare droge in vertwijfeling brengende juist. :nerd_face::poop:
Die vragen hier ook, of hij een act doet :smiley:

Wie vond jij dan leuk afgelopen weken? Kijken wat jouw humor is :smile::ghost:

En oja ik vond Klaas Dijkhoff in het verleden leuke kandidaat, al schaamde ik me wel, want: vvd. Maar ik denk dat hij echt meer voorkeurstemmen heeft gehaald door zijn deelname toen dus dat betekent dat we De Slimste mede kunnen bedanken voor de staat van NL van vandaag. Bedankt voor Nikssssss.
Mijn gelach destijds en gecrush op die dude neem ik terug. Vond hem ook oninteressant dit jaar.

(Nu al benieuwd wie hier heel serieus op gaat reageren :kissing_heart:)

1 like