De Slimste Mens NL

Je kunt zien wie er mee doen dit seizoen hè, voor het geval je dat niet wist (zal niet verklappen of Tijl er bij zit)

1 like

O ga eens zoeken

@monkeyslut haha ja kan best!
Ik weet nog dat ik hem leuk vond, hij kwam in pyjama of een raar pak naar de opnames ofzo? En hij was leuk in Tims tent daarna.
Ik vroeg toen in 2017 vrienden mee naar een klein theatertje waar hij optrad maar niemand kende hem/ wilde mee. Ik kijk verder geen tv maar kwamen ze later opeens aan met “Stefano Keizers is zo grappig in het perfecte plaatje”. Misschien moet ik dat eens terugkijken :thinking:, Stefano en Tijl, twee vliegen in een klap

1 like

Heb ook genoten van Diederik vanavond, heerlijk droge humor. Tijl terug zou ik ook leuk vinden, moet in het Perfecte Plaatje altijd erg om 'm lachen

1 like

Jemig laat ze aub allebei naar huis gaan.

3 likes

Verschrikkelijk inderdaad wat een geschreeuw.

2 likes

Oh, Lisa lijkt bijna altijd te moeten reageren, ook al stelt Phillip een interessevraag aan een ander. Hopelijk is dit haar laatste uitzending.

5 likes

Ik kijk een oude aflevering waarin er gezongen wordt (uiteraard door Lisa Loeb ook) maar waarom gebeurt dat ZO VAAK in dit programma, ik HAAT het. Zijn er mensen die dat niet ongemakkelijk en kut vinden???

9 likes

Die Nandi ook vandaag in Open Deur. :sob:

Jammer dat Peter Hein eruit is, ik vind hem wel sympathiek overkomen. Tom vind ik niet zo en Lisa is vreselijk.

3 likes

Oh ja afschuuwelijk. toen zij meedeed haatte ik haar al om die reden en nu doet ze het weeer :sob:

5 likes

Impopulaire mening hier denk ik, maar ik vind Lisa juist leuk.
Vind het heerlijk dat ze zo fanatiek is en aanwezig door enthousiasme.

1 like

Ik vind haar echt net een viswijf. Waaaaarom schreeuwt ze zo?

1 like

Hahaha dit is zo herkenbaar. Iedereen die (musical achtig) zingt bij de slimste zit direct in mn irritantie zone.

Lisa is wel echt next level hoor, ik erger me kapót. How can i make this about me level 1000. Ik heb medelijden met de mensen die ooit bij haar in de klas zaten. En nu al 2 afleveringen met stom geluk de slimste :sob: mn vriend en ik waren helemaal pissed (die van gister moeten we nog zien).

@Sarie HAHA dit. Ben ook elke keer bang dat ze met haar benen wagenwijd gaat zitten wanneer ze een jurk aan heeft :joy::joy::joy:

3 likes

vind iemand het leuk om het slimste mens spel via de app tegen elkaar te spelen?:slight_smile:

3 likes

Ja ik vind dat wel leuk! Ik stuur je even een PB

2 likes

Ik heb door De Slimste Mens wel een zwak voor Donny Ronny gekregen.

8 likes

Aahw hij dacht dat tajine hummus was

1 like

Nee hij dacht aan tahin, de sesampasta die in hummus zit

3 likes

Ohh, hij zei ‘gemaakt van kikkererwten’ en uit Israël, vandaar. Tahin is idd een logischere verwarring, is alleen niet gemaakt van kikkererwten. En ook niet Israelisch.

Maar goed we maken allemaal foutjes.

1 like

Wel echt een terechte en superslimme top drie!
Wie wordt de winnaar?

• Lisa Loeb
  • Klaas Dijkhoff
  • Frank Heinen

0 stemmers

1 like

Ik vind het erg om te zeggen maar ik vind Klaas hiervan bij verre de leukste kandidaat en persoon.

Sorry. Maar Frank zit echt in mn cringezone en Lisa kan ik niet uitstaan.

4 likes