Ik weet niet of het altijd al zo was want ik ben dit seizoen pas echt een beetje gaan volgen maar er hangt elke keer zo’n droge sfeer, elke keer als iemand iets zegt hoor je krekels in de verte
En door Herman en Paulien heeft alles een soort sarcastisch toontje haha, ik hou er wel van
Het was 100x erger met Van Rossem
Vind het jammer dat het niet meer om half 9 is
Ik vond het met hem wel minder ongemakkelijk. Nu voelt het allemaal net niet voor mij, maar is misschien ook een kwestie van wennen.
Ik vind Brankele irritant, ik kan niet goed uitleggen waarom maar ze lijkt me niet sympathiek
Ik word onredelijk woest van haar voornaam.
Jaa same! Ik hoop elke keer dat ze eruit gaat maar het gebeurt maar niet ![]()
Ik denk dat ze heel zenuwachtig is en daardoor van die maniertjes heeft, maar dat maakt het niet per se leuk om naar te kijken.
Volgen jullie nog?:). Ik vind het zo jammer dat Johannes Peetsma er uit is.
Yes! Echt fan van Paulien.
Vond die man van Hunted heel ongemakkelijk steeds. Toen hij ging dansen moest ik even wegkijken.
Moest ook hard op lachen om Berit ‘heel verhaal om te vertellen dat je klein bent’
O ik was juist blij toen hij weg was haha
Ik ook
Dat dansje…. Echt ![]()
![]()
@S.onrisa mee eens! Vond het best een prima gast. Maar misschien zijn we bevooroordeeld haha
Oh ik mis Maarten stiekem juist. ![]()
Ik vind Berit echt een queen. Echt 1 bonk chaos die het Herman af en toe lekker moeilijk maakt om een beetje orde te bewaren😂
Die aflevering van gisteren haha, grappige combi van mensen. Ik vind Thomas echt een grappig persoon ![]()
Oooh ik kan niet tegen de manier waarop Nienke praat. Zo onduidelijk traag en zacht. En omdat de rest flitsend en vlot is is t net alsof de show ineens stilvalt.
Maar echt! Ik dacht ook paar keer dat ik mn tv gewoon te zacht had staan, maar dat was het niet.
Ik dacht dat die manier van praten altijd een maniertje was op haar insta, maar ze praat kennelijk echt zo.
Jaa daar vind ik die toon wel leuk, als ze enge mannen reviewed hoor. Maar ik kan het hier niet handelen ![]()
Ik ken(de) haar helemaal niet maar is ze altijd zo super ongemakkelijk? Ook constant die slokjes water haha.
Ooh en ik was laatst naar de grote adhd extravaganza van Thomas en toen ging hij helemaal nadoen hoe kapot hij gaat als mensen langzaam praten. Dus dat is wat ik nu voor me zie, hoe hij kapot zit te gaan