Deel je dromen

Ik droom best vaak over paarden. Gisterennacht weer en afgelopen nacht walvissen. Blijf lekker in de dierenhoek

3 likes

Jullie zijn echt te belangrijk voor mij :joy: ik heb gedroomd dat ik hier een poll maakte met welke 3 dingen je het liefst gebruikt voor ontbijt, maar daar had ik te weinig opties ingezet. Ik kreeg allemaal boze reacties dat als je een poll maakt je het wel goed moet doen, met allemaal linkjes naar dezelfde poll met wél meer opties. En ik voelde me nog schuldig in mijn droom ook :rofl:

2 likes

Ja precies hahhahaha en dan die gigantische opluchting als het weer eens een droom blijkt te zijn :rofl:

1 like

@Soy.peor Het is zo ver, ik heb over je gedroomd! Ik was afgestudeerd en ging in een historisch archief werken, maar daar zat ook een supermarkt en een soort kringloopwinkel bij en daar moest je dan ook werken (?) en jij ging mij inwerken in de kringloopwinkel. Je was wel blij dat ik kwam, want je had een super goed systeem bedacht met dat alles wat daar stond genummerd was, maar je vorige collega hoorde slecht en plakte daardoor de verkeerde nummers op dingen (??) en zij verpestte jouw systeem zo.

Toen was er een man die daar half dood lag te gaan tussen de schappen en die bleek zijn hand eraf gesneden te hebben (???), maar uiteindelijk vertrok die gewoon met zijn stompje. Die man leek op Vincent van Gogh, met rood haar en een rode baard.

6 likes

Jaa dit klinkt wel als mij tho. Iets goeds verzinnen maar niemand die luisterd. Ben blij dat jij me geholpen heb!

Ik heb btw ook over een kringloop winkel gedroomt. Heb daar prachtige ringen gekocht.

2 likes

Vannacht een seksdroom over Bill Clinton. :upside_down_face: Wáárom.

Hij wist wel wat ie deed trouwens. :rofl:

12 likes

Circa 65. :sweat_smile: Dus iets jonger dan nu, maar beduidend ouder dan toen hij president was.

Mijn persoonlijke dieptepunten zijn Mark Rutte en Henk Westbroek (niet tegelijk gelukkig).
Blijkbaar val ik in mijn onderbewustzijn op politici?

8 likes

I did not have sexual relations with that woman

3 likes

Ik heb gedroomd dat mijn vriend vreemd gaat, dus nu moet hij het natuurlijk goed maken. Verwacht zo ontbijt op bed en een bos bloemen.

16 likes

Ik droomde dat ik weer op de middelbare school zat maar in mn situatie van nu (gezin hebben, allang vervolgopleiding gedaan dus waarom weer moeten etc).
En dat ik op maandagmiddag weer gym had en daar smoesjes voor probeerde te vinden.

5 likes

Iedereen heeft hier vrij normale dromen. Ondertussen droomde ik gisternacht dat ik hummus probeerde te maken met rode paprika.

Verschil moet er wezen

4 likes

Nou ik droomde over een soort escape room waar je uit moest komen, anders werd je vermoord. En er zijn heel veel katten vermist geraakt in die escape room???

@Schaakmat dan droom ik liever over hummus

1 like

@Soy.peor Wanneer kom je naar huis? Ik heb gedroomd dat ik met jou in Griekenland was. Dus kom naar huis, het is genoeg geweest.

Morgen schat. Nog een nachtje slapen.
Was t wel leuk tho?

Had er geen sterke gevoelens bij, maar het was mooi weer en we waren op een strand en je had een lange jurk met donkerblauwe en witte verticale strepen aan.

2 likes

Ik droomde dat ik weer (dit droom ik echt heel vaak). Een Nederlands opdracht of examen te doen had en dit was vergeten. Dus ik wist niet wat ik moest doen En zat dan maar in de klas een beetje rebels te doen, want ik had serieus Shrek condooms ergens gevonden? En toen ging ik alsof ik een romannetje aan het voorlezen was hardop zeggen:’ En in haar verlangen griste zij naar de Shrek condooms’. En toen werd ik de les uit gezet met dat pak Shrek condooms in mijn handen Hahahahaha. Ik snap echt niet hoe mijn onderbewustzijn het fabriceert soms hoor allemaal :joy: Het was echt zon groene verpakking met die standaard afbeelding van Shrek erop en een oranje font. En die condooms hadden van die oortjes erop als Shrek :joy:

2 likes

Ik ben gelijk gaan googelen of shrek condooms echt een ding waren

Maar helaas niet echt

2 likes

@Quinn Hahahahaha ik kon zweren dat ik hierop gereageerd had, maar blijkbaar toch niet! Maar die uit mijn droom zagen er precies zo uit! Alleen was de verpakking oranje met paars en groen (soort van Nickelodeon achtig), en was het die foto van Shrek met zn armen gekruist :joy:

1 like

Ik vind het altijd leuk op te zoeken wat mijn droom nu eigenlijk betekende, meer voor vermaak dan dat ik het heel serieus neem

Vandaag stond centraal dat ik een rivier moest oversteken waar een snelle stroming stond. Er zijn veel betekenissen rondom rivieren en stromingen zoals:

Samenvatting

Droom betekenis van het oversteken van een rivier : Als je in je droom een rivier oversteekt door de stroom en rotsen; dan vertegenwoordigt het een obstakel of een probleem waarmee je moet omgaan om dichter bij je doel te komen.

Dromen om te zwemmen in een rivier: Stroomopwaarts zwemmen of in een overlopende rivier suggereert dat je de uitdagingen van het leven aangaat. Dromen over stroomafwaarts zwemmen suggereert dat je gemakkelijk zult slagen met je doelen.

Dromen over stroomversnellingen die snel stromen: Als je een woeste, turbulente of overlopende rivier in je droom ziet, betekent dit dat je leven uit de hand loopt. Je voelt je emotioneel onrustig.

Ik koos er alleen voor om hem niet over te steken maar een andere route te pakken zodat ik niet geconfronteerd zou worden met de stroming die me misschien wel naar weet ik veel waar zou brengen.

Ik droom altijd dingen die je echt niet op kunt zoeken, heb ik de indruk.

Vandaag gingen we met een groep mensen inclusief een zooi kinderen naar een of andere oude school of een kasteel, en daar gingen een voor een mensen van die groep op niet zo prettige wijzen dood en er bleek een of andere groot bruinharig monster te wonen, iets tussen een mammoet en een rechtop lopend beest zoals het beest van Belle en het Beest, met een zwarte cape om.

Dat beest ging ook kijken wie er dood was, was er iemand drie verdiepingen naar beneden gevallen en die lag dan ergens in een mooie zaal dood op de grond en dan zei dat beest: ach dat is die jongen van Jansen, die mocht ik wel.

:smiling_face_with_tear: ???

5 likes