Ik droomde dat ik glas in mijn hand kreeg, toen werd ik wakker en deed mijn hand op die plek ook echt pijn. Hoe dan?
Ik zet 's nachts wel eens mijn nagels in mijn hand. Dat toevallig gedaan?
Ik herbeleefde vannacht mijn gym trauma van de middelbare school dat niemand mij in hun team wilde en ik ook nog eens niet goed had opgelet en de spelregels niet snapte. Thanks brein
Ik zag gisteravond een video van een school en daar hielden ze een ‘anything but a backpack’ dag, dus de leerlingen mochten hun spullen niet in een rugzak meenemen.
Ik droomde dat deze dag wereldwijd werd gevierd en iedereen moest meedoen, maar je moest ook nog verkleed. Dus in mn droom liep iemand verkleed als Dobby met een kattenreismandje, een Star Wars figuur had een bolderkar etc.
Was erg vermakelijk.
Ik droom dus super vaak dat er mensen in/vlakbij mn slaapkamer zijn en ik slaap naakt. Dan schrik ik wakker in paniek en moet me direct aankleden omdat ik anders bang ben dat ik naakt langs die mensen moet lopen in de ochtend of dat ze bij me in de kamer staan. Vannacht heb ik serieus mn vriend wakker gemaakt, uit bed gesprongen, mn badjas gezocht en gevonden, om me toen te beseffen dat er helemaal niemand in huis is (op vriend en kind na). Echt zó raar. En dit keert ook zo nu en dan terug.
Zooo ik had zo’n realistische droom dat ik zwanger was. Echt ik was ineens 9 maanden en kon elk moment bevallen en ik had zo’n paniek want ik heb dus geen kinderwens. Ik moest ineens allemaal namen bedenken maar niets was leuk en omg. Zo blij dat ik wakker ben Ben er echt van slag door haha
Mijn vriend had laatst een droom dat hij bevriend was met Elon Musk. Hij vertelde me het echt super beschaamd dus ik ging helemaal stuk. Hij ging dan met hem allemaal luxe dingen doen en hij was verdrietig dat iedereen slecht over hem praatte in de droom hahaha. En sindsdien herinner ik hem hier regelmatig aan
Ik droomde dat al mijn planten trips hadden
Ik had vannacht een idiote droom. Ik was geselecteerd om als achtergronddanseres te gaan werken voor Scooter en we gingen op toer door Amerika. En Jody Bernal was de toermanager en DJ Jean was er ook.
Ik heb nu al 2x gedroomd over iemand van tinder waar ik hele leuke gesprekken mee had, maar wat nooit tot een date is gekomen omdat ik niet per se op zoek was naar een relatie en hij wel. Dit is al 1,5 jaar geleden ofzo, ga weg
Ik droomde dat ik weer op een studentenhuis ging wonen. Wel eigen studio en spullen van vorige bewoner met heel veel bedden.
Ik had er helemaal zin in en bedacht me later ohja ik heb ook nog kinderen, die kunnen hier slapen.
Ik wil echt niet meer studeren of in zo’n huis wonen:sweat_smile:
Ik liep de keuken in en zag in de prullenbak zo’n leeg doosje voor eieren liggen. Toen werd ik herinnerd aan mijn droom van vannacht. Ik droomde dat ik een doos eieren had gekocht maar in 2 van de eieren zat een levend kuikentje dat nog heel klein was en aan het groeien was. En ik moest die levend houden, maar dat ging heel moeizaam want dat schilletje was heeeel dun en brak bijna en ik was zo nerveus!
Aparte droom.
Ik droomde dat ik in de bios zat, ik was een zielige olifantenfilm aan het kijken. Bij de uitgang van de bios was er een man op me aan het wachten. Hij wilde me blijkbaar drogeren met chloroform en ontvoeren om op die manier losgeld te krijgen van mijn partner. Ik probeerde weg te rennen en te ontsnappen en rende door de hele stad, ik wou de politie bellen maar mijn telefoon was leeg.
Ik droom dus echt zeker 3 keer per week zoiets, ik word vrijwel nooit in paniek of bang wakker maar begin me steeds meer af te vragen hoe het kan dat ik zoo vaak over moord en ontvoering en verkrachting (dat gebeurt me ook) droom. apart.
Misschien zijn de olifanten in je droom van betekenis
Of de chloroform
Haha wat een gekke droom inderdaad! Lijkt me niet chill zo wakker te worden, hopelijk kan je er wel een beetje om lachen zodra je je ogen goed uitgewreven hebt
Ik droomde vannacht dat ik naar de huisarts ging en dat zijn doktersadvies was dat hij verschillende goeie webshops door ging geven? “Je moet even hier en hier shoppen, dan voel je je snel weer beter”. Was het maar in het echt zo, dat je een x bedrag per jaar kan declareren haha
Ik heb 13 jaar na mijn middelbare schooltijd nog altijd die terugkerende droom dat ik een wiskunde examen heb en niet heb geleerd. Wordt dan altijd zo kut wakker
Same!!
Desondanks is de opluchting zo groot bij het realiseren dat het een droom was