Deel je dromen

Mijn vriend had de kamer heel mooi versierd in kerstsfeer zodat we op pakjesavond konden gourmetten. Hij was toen hij wegging alleen vergeten een oliekaarsje uit te zetten, en die had gelekt op de houten vloer. Dus ik was druk bezig de vloer schoon te maken en met maizena de olie uit het hout te trekken. Het was echt een ramp haha.

Ik heb de avond daarvoor mijn Uggs schoongemaakt met maizena omdat er een klein olievlekje in zat. :joy:

Hebben jullie ook bepaalde plekken in je dromen die niet echt bestaan maar die regelmatig terugkeren in je dromen? Dus bepaalde huizen, kamers, skipiste etc.

2 likes

Een mega groot winkelcentrum incl zwemparadijs, vliegveld, alle winkels die je je maar bedenken kunt, restaurants etc. Ik droom daar zo vaak over

1 like

Ik droomde dat ik aangevallen werd door katten en toen heb ik met een vuist 4 keer tegen het achterhoofd van m’n vriend gemept :smiling_face_with_tear: ik heb geloof ik wel 50 keer sorry gezegd en ik voel me nog steeds schuldig

2 likes

Ja, ik heb er een heel stuk stad bij verzonnen waar ik in mijn dromen af en toe doorheen fiets

1 like

Ik heb vannacht gedroomd dat bij mijn toxic oude werkgever ( echt van 6 jaar geleden ofzo) ik was gevraagd om 1 dag een opdracht te doen. Ik dat dus doen en aan het einde van die dag mijn werkgever beweerde dat ik óók had beloofd in de komende maanden 2-3 dagen per week te komen werken ( naast mijn huidige werk) en ik aangaf dat niet te doen ( wat echt al de kern van deze droom was want ik durfde nooit iets te weigeren bij deze werkgever). Zij super kwaad en als vanouds begon ze weer te dreigen zoals altijd en dat ik toen op haar bureau had gespuugd en wegliep.

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Zo unhinged maar diep in mij wilde ik dit denk ik toch doen na alle shit die ze mij jarenlang heeft ondergaan.

7 likes

Ik droomde vannacht dat ik in een gesprek ALLES wat ik ooit begonnen ben maar in ben gefaald aan iemand moest opsommen :joy::+1:

Ik had gedroomd dat ik op vakantie was en we net de strand spullen aan het inpakken waren om terug te gaan naar het hotel en dat er toen een gigantische tornado op ons af kwam. Maar echt 5 seconden nadat ik die tornado signaleerde ging mijn wekker af 🥹 vraag mij echt af hoe het afgelopen zou zijn anders