Delfttopic

Ik vind het vooral in de avonden en weekenden chill want niet druk. Maar jeetje over een week kan ik ook zeggen “toen ik nog studeerde” :scream:

Wow haha :scream: ben je tu student ook dan?

Iemand tips waar je een borrel kunt houden ter ere van trouwen?! We gaan gewoon gratis trouwen maar daarna wel ff borrelen ergens. Dacht zelf piece of cake, maar die zijn dicht op maandag :sob:

Huzar?

2 likes

‘T Postkantoor?

2 likes

https://indebuurt.nl/delft/eten-drinken/deze-delftse-horecazaken-gaan-bezorgen-vanwege-corona~97417/
Hier staan wat zaken! Veel hebben ook op FB gezet of ze bezorgen

1 like

Ik moet echt even mijn blijdschap delen dat de sebastiaansbrug weer open is :heart_eyes: Ik woon echt net aan de andere kant en het veroorzaakte zoveel irritatie dat je met de auto helemaal om moest rijden om naar het centrum te gaan. Ben net zelfs een stukje omgereden om er een keer overheen te gaan hahaha

8 likes

Wow, ik woon niet meer in Delft, maar dat hebben ze wel snel gedaan!

haha nou ligt eraan wat je snel noemt, want op 14 februari 2019 ging die dicht haha! Voor mij voelde het als een eeuwigheid

Het leek mij zo’n project dat jaren uitloop zou hebben door onverwachte dingen/problemen aannemer, daarom vind ik het redelijk snel.

Edit: het omfietsen elke keer was inderdaad wel heel irritant (ik woonde achter EWI).

1 like

Nou jongens, mijn leven is compleet. Er is nu een serie over het Buitenhof en het is de meest kneuterige tv die ik in tijden gezien heb :joy:
En ja, ik moet kijken, want mijn broer houdt van dit soort tv series (whyyy)

Ik ben er lekker laat bij, nav het nieuwe vrienden topic vroeg ik me af of er hier mensen uit Delft komen, en ja dus :slight_smile:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die serie. Toen Danny zoekt problemen over de buitenhof ging, heb ik me nogal boos gemaakt over hoe slecht de wijk werd neergezet, dus hoop dat dit programma iets positiever is. Ik snap dat de Buitenhof zo z’n problemen heeft, maar Danny zocht de problemen wel heel erg op. Maar ja, dat was het doel van het programma natuurlijk, dus nu ik dit zo op schrijf, vraag ik me ook af waarom ik het überhaupt keek.

Ik heb zelf geen problemen in Buitenhof. Ik kon me ook totaal niet vinden in het programma van Danny toen. Liep zo vaak met m’n MacBook langs die straat waar Danny bekogeld werd en ik ben nog nooit lastiggevallen en er is ook nooit wat van me gestolen.

Ik heb een tijdje in die wijk gewoond, vond het toen medium ok. Maar toen ik er niet meer woonde en op bezoek ging bij vrienden die daar nog wel woonden vond ik het toch wel ongemakkelijk (met name in het donker). Wel een aantal keer nageroepen en wat ongepaste opmerkingen gehad. De hangjongeren die altijd voor de lift zaten mis ik in ieder geval niet. Maar als je daar problemen op gaat zoeken dan liggen ze wel voor het oprapen ja. Al kun je overal wel problemen vinden denk ik als je het opzoekt.

Enige wat er gestolen is was trouwens mijn fiets die ongeveer aan het wegroesten was, dus hoop maar dat de dief er spijt van had :joy:

Hallo Delftenaren :raising_hand_woman: Waar kan ik de lekkerste sushi bestellen?
Hoeft niet per se met allemaal gekke smaken, vooral lekkere tonijn en zalm sushi.

Ik vind Umai erg lekker! Ik weet niet of ze ook aan bezorgen doen.

2 likes

Een aantal vrienden van mij gaan wonen in Blue, maar die hebben beiden een appartement kleiner dan 65m2.

Ik woon zelf in Rijswijk-Buiten wat tegen Delft aan ligt (echt 500m buiten het bord Delft) en daar kon je een jaar geleden wel appartementen vinden die aan je eisen voldoen, geen idee hoe het nu is. Binnen 10 minuten fietsen zit ik in centrum Delft trouwens, er zijn wijken in Delft die verder fietsen zijn naar de binnenstad :blush:

Ja heb ik ook naar gekeken maar ik studeer nog een half jaar en heb geen vast contract bij m’n bijbaan dus blue kan dan niet :tired_face: is verder wel een goede optie.

Ik ga eens in Rijswijk kijken, goeie!

Heeft iemand leuke winkel-/ eettips voor Delft?

Zoekfunctie :wink:

1 like