Delfttopic

Ik ga komend weekend een nachtje naar delft. Was in dit topic oa op zoek naar tips om te gaan eten, maar nog niet echt wat gezien? Wel alle 3 de genoemde ijssalons opgeschreven en Postkantoor voor lunch

Iemand tips voor diner?

1 like

Ik vind de verbeelding ook heel lekker! Alleen hebben ze volgens mij niet zo veel vega opties (als dat nodig is).

1 like

Nee vega is niet perse nodig. Ik vind een chocoladekoekjes belangrijker haha en zie dat ze dat daar hebben. Ik schrijf het op.

@Printemps Moeke heb ik ook opgeschreven. De Centrale is niks voor ons denk ik, we zijn beetje moeilijke eters, dus menu van de chef is dan wel spannend :flushed:

2 likes

misschien vind je dan de v, de wijnhaven of Delfts brouwhuis wel fijn.
Ik kan Lef (frans), Tartufo (italiaans) en hills en mills (indiaas) ook heel erg aanraden maart die hebben allemaal wel een specifieke keuken.

1 like

Hanno is ook leuk!

2 likes

Ik vind Stromboli altijd lekker. Ook Het Koningshuys en Gulden ABC vind ik altijd wel leuk om heen te gaan!
Volgens mij is De Delf ook leuk

En als alles niks lijkt dan heb je altijd nog de Beren hahaha :sweat_smile:

2 likes

Rozey als je vegan/vega lekker vindt!

Umai voor sushi

1 like

Stromboli is ook m’n favoriet in Delft!

Yes die bovenste 3 zijn echt mijn go to eetcafes als student (brouwhuis is er recent bijgekomen). Bij Wijnhaven kun je lekker cheap een daghap halen, dat is soms wel fijn.

Ik heb ook wel eens m’n ouders meegenomen naar de Waag, omdat dat vanbinnen zo mooi oud is. En Postkantoor is ook altijd heerlijk.

Voor lunch to go: broodje bij Il Tartufo, Broodje Delft of Leo zijn aanraders!

Hi,

Heel random dit, maar weet iemand een weggeefkast in Delft (Zuid)? Ik had gebruik gemaakt van de actie 5 menstruatiecups voor €5 bij de Kruidvat maar heb er zelf maar 1 nodig natuurlijk, dus ik wilde de rest weggeven

1 like

Hier staan een paar plekken

Kan iemand mij wat meer vertellen over voorhof? Is dat een goede wijk? Is het er rustig? Kindvriendelijk? Bereikbaarheid met de auto?

Ik heb al het een en ander gegoogled maar ben toch benieuwd naar meer persoonlijke ervaringen.

We hebben een woning op het oog. Maar dat zou dan betekenen dat ons kind daar gaat opgroeien.

Ik ben op zoek naar een plek in het centrum waar je bijv wel aan een balie je eten bestelt, maar op zich nog best sfeervol kan zitten? Dus tussen fastfood en restaurant in. Heeft iemand de tip?

Hmmm even denken, bij Mooie Boules (maar dat is misschien net te ver buiten het centrum) heb je wel een soort foodcourt idee, waar je dus aan de balie bestelt. Ik ga even nadenken voor opties meer in het centrum

1 like

Dank je wel, ga ik ff bekijken!

1 like